Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,227 záznamů.  začátekpředchozí1208 - 1217další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zjišťování zájmu zákazníků o provozovny poskytující služby v oblasti sázek
Mužík, Jiří ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce pojednává o preferencích zákazníků v oblasti sportovních sázek patřící do kategorie hazardních her. Na základě dotazníkového šetření ukazuje a vysvětluje dopady jednotlivých strategií, které poskytovatelé této zábavy zavádějí do praxe.
Možnosti využití finančních mechanismů EHP, Norska a Švýcarského příspěvku v ČR
Drátovská, Lucie ; Wokoun, René (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
ANOTACE Tématem diplomové práce jsou Finanční mechanismus EHP a Norský finanční mechanismus a jejich využití v ČR. V úvodní části je přiblížen vznik těchto mechanismů od samotného zrodu Evropského sdružení volného obchodu a Evropských společenství až po jejich vzájemnou spolupráci, jež vyústila ve vznik Evropského hospodářského prostoru. Díky EHP právě vznikly i tyto Finanční mechanismy. Práce si klade za cíl představit možnosti, které skýtají dané finanční mechanismy a ukázat potenciálním žadatelům o prostředky z těchto mechanismů, jakým způsobem o ně mohou žádat a co od podpory mohou očekávat. Dále je součástí analýza využití těchto mechanismů v pětiletém období 2004-2009 a zhodnocení výsledků získaných pomocí dotazníkového šetření, zaměřeného na jeden z blokových grantů - Fond pro nevládní neziskové organizace. Obecným cílem této diplomové práce je poskytnout laické i odborné veřejnosti ucelené informace k danému tématu.
Využití interview a dotazníků při analýze IS/IT
Vycpálek, Martin ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout komplexní informace o získávání primárních dat (informací) pro analýzu. Zaměřil jsem se na dvě základní, v praxi nejčastěji využívané metody sběru ? interview a dotazník. U obou metod je proveden důkladný rozbor, jehož cílem je poskytnout celkový obraz metody, charakteristiku. Rozbor poukazuje na základní podmínky užití metody, shrne hlavní výhody a nevýhody, poradí, v jaké situaci metodu použít a v neposlední řadě určí, jaký druh informací můžeme danou metodou získat. U každé z metod jsou důležité odlišné faktory a podmínky a tak na ni musím pohlížet z různých hledisek. Kromě této části nechybí v bakalářské práci ani srovnání obou metod, tedy co mají společné a v čem se naopak liší. Posledním článkem mé práce je pak praktická část, v níž se zaměřuji na správné provedení dotazníkového průzkumu (příprava, sestavení dotazníku, sběr informací, vyhodnocení dat).
Student´s consumer practice evaluation of selected comodities
Kanócová, Lucia ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Rusnák, Ján (oponent)
Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské zvyklosti vysokoškolských studentů. Cíloví respondenti byly ze tří českých vysokých škol ? Vysoká škola ekonomická, České vysoké učení technické, Univerzita Karlova. Předmětem zkoumání jsou dvě komodity ? nealkoholické nápoje a mobilní telefony. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku.
Analýza současného stavu motivace a stimulace pracovníků
Cikrytová, Kateřina ; Šindelářová, Hana (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá motivací a stimulací pracovníků výzkumného ústavu. V teoretické části jsou definovány jednotlivé pojmy, uvedeny základní teorie a popsány jednotlivé stimulační prostředky. V aplikační části jsou zpracovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a uvedeny návrhy možných opatření.
Analýza spokojenosti zákazníků hotelu Antik City
Mazal, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Volkmerová, Blanka (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo pomocí vytvořeného dotazníku zjistit příčiny zákaznické spokojenosti a nespokojenosti. Výsledky šetření analyzovat a po konzultacích s hlavní recepční pokračovat v činnostech, které zákazníci označili pozitivně. Příčiny nespokojenosti pak pokud možno odstranit, nebo alespoň eliminovat.Celkovým cílem pak bylo zlepšit spokojenost zákazníků v hotelu Antik City.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Pruner, Petr ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Švecová, Lenka (oponent)
Práce se zabývá marketingovým výzkumem, jeho členěním, metodami a fázemi marketingového výzkumu. Náplní práce provedení písemného šetření ve Stavebním závodě Zevosu, a.s., analýza zjištěných dat a zpracování výsledků spokojenosti zaměstnanců. Závěrem je managementu doporučeno, jak zvýšit spokojenost zaměstnanců.
Celebrity v reklamě
Morávková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je zaměřena především na nejnovější trendy v oblasti reklam, jejichž hlavními aktéry jsou celebrity. Sleduje jednak společnosti, které celebrity užívají ke své propagaci nejčastěji, a jednak také nejobsazovanější celebrity. Mezi zkoumané skupiny patří především sportovci, modelky a hudební hvězdy. Součástí práce je rovněž výzkum, který se snaží objasnit, zda má obsazování celebrit do reklam smysl či nikoli.
Propagační projekt vybrané sportovní akce
Šikolová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce popisuje postup stanovení propagačního projektu Mistrovství světa v klasickém lyžování 2009 pro předem zvolenou cílovou skupinu. Práce je pojata jako dopuručení nebo návod pro sestavení propagačního projektu pro podobné akce. Práce je vypracována po jednotlivých bodech propagačního projektu, tj. cíl, cílová skupina, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V práci je použit dotazníkový výzkum.
Spotřebitel a ambivalence cen
Mejsnar, David ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce na základě internetového dotazníkového šetření popisuje základní schémata v chování spotřebitele při koupi řezaných květin. Důvodem průzkumu je odlišnost květiny jako produktu od produktů běžné spotřeby. Cílem je charakteristika základních modelových parametrů v rozhodování spotřebitele při koupi květin s důrazem na úlohu ceny. Smyslem je návrh doporučení prodejnám s květinami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,227 záznamů.   začátekpředchozí1208 - 1217další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.