Název: Analýza spokojenosti zákazníků hotelu Antik City
Autoři: Mazal, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Volkmerová, Blanka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce bylo pomocí vytvořeného dotazníku zjistit příčiny zákaznické spokojenosti a nespokojenosti. Výsledky šetření analyzovat a po konzultacích s hlavní recepční pokračovat v činnostech, které zákazníci označili pozitivně. Příčiny nespokojenosti pak pokud možno odstranit, nebo alespoň eliminovat.Celkovým cílem pak bylo zlepšit spokojenost zákazníků v hotelu Antik City.
Klíčová slova: analýza spokojenosti; dotazník; hotelnictví; hotelový marketing; SWOT analýza

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/791

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6863


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet