Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  začátekpředchozí99 - 108  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Založení a řízení malého podniku
HRNČÍŘOVÁ, Jarmila
Diplomová práce je postavena na tvorbě podnikatelského plánu, který popisuje veškeré zásadní vnitřní i vnější faktory spojené se založením nového podniku. Součástí podnikatelského plánu je dotazník, pomocí něhož byl proveden předběžný marketingový výzkum zaměřený na potencionálního zákazníka a jeho požadavky týkající se poskytovaných služeb v dané podnikatelské činnosti. Diplomová práce by měla být návodem k založení a řízení malé firmy Miroslava Malého, který plánuje začít podnikat v oblasti tvorby webových stránek, webdesignu a služeb s tím spojených
Vzorové srovnání webových stránek hl. m. Prahy a Londýna
Matějka, Vladimír ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou a srovnáním webových stránek Prahy a Londýna z turistického pohledu. V samotném úvodu práce jsou vybrané dvě webové prezentace měst Prahy a Londýna. V teoretické části jsou vymezeny pojmy cestovního ruchu a webových stránek. V praktické části je zpracovaná metodika s hodnotícími kritérii na porovnání obou webových stránek a její celkové vyhodnocení. Pro ověření výsledků metodiky je zpracován uživatelský test v podobě dotazníku. Závěr patří celkovému vyhodnocení výsledků metodiky a uživatelského testu. Samotný konec práce je uzavřen několika návrhy pro tvorbu optimálních turistických stránek měst či obcí, společně s obecným postupem tvorby internetových stránek.
Analýza webových prezentací kandidátských měst na ZOH 2018
Fleiberková, Šárka ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je přiblížení olympijských her a představení webových prezentací měst kandidujících na zimní olympijské hry v roce 2018. Práce obsahuje analýzu a porovnání jednotlivých stránek podle zvolených kritérií. První část popisuje olympijské hry, kandidující města a vybraná kritéria pro hodnocení stránek měst. Druhou část tvoří analýza stránek. Ta je provedena na základě kritérií, které mají přidělenou určitou váhu. Závěr práce se věnuje vyhodnocení webů a též je uveden kandidát na pořádání olympijských her v roce 2018.
Tvorba obchodně úspěšných textů pro webové stránky
Tomčík, Martin ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent)
Cílem této práce je vytvořit uceleného průvodce web copywritingem (psaní reklamních textů pro webové stránky). Čerpat budu především z vlastních zkušeností, které jsem získal při práci na pozici copywritera, ale také z vybraných publikací a článků. Cílovou skupinou mého textu jsou začínající copywriteři, marketingoví pracovníci a všichni ostatní, kteří jsou zodpovědní za tvorbu obsahu pro webové stránky. Struktura práce odráží typický postup web copywritingu. Výsledek lze díky tomu použít jako "návod" pro psaní reklamních textů na internetové stránky. Ukázat jeden z mnoha možných postupů, podle kterých copywriteři pracují, byl mimochodem další cíl mé práce. V první části se zabývám interpretací textů na webových stránkách. Kromě konkrétních poznatků rovněž uvádím, jak tato zjištění ovlivňují samotný web copywriting. Následující kapitola je věnována obsahové analýze neboli metodám, pomocí kterých získávají copywriteři podklady pro svou práci. Třetí část popisuje základní principy web copywritingu, bez kterých nelze připravit úspěšný reklamní text. Stejně jako v předchozí kapitole jsou i tato pravidla a postupy obohacená poznatky z mé vlastní praxe. Předposlední část práce shrnuje, jak lze testovat efektivnost textů na webových stránkách. V závěrečné (praktické) kapitole uvádím aplikaci teoretických poznatků na realizaci web copywritingu pro vybranou internetovou prezentaci. Tuto strukturu jsem vyhodnotil jako nejvhodnější především kvůli praktickému přínosu pro běžného čtenáře. Nabízí se však i další členění, jako například prostý souhrn metodických pravidel nebo pohled na úlohu reklamních textů v životním cyklu stránek. Vybrané pasáže mé bakalářské práce jsou doplněny názornými ukázkami. Některé z nich lze najít na skutečných stránkách méně či více známých firem. Ty ostatní jsem sám vytvořil tak, aby byl význam pravidla (postupu) jasný na první pohled.
Analýza marketingové komunikace v cestovním ruchu
Gábrišová, Nikol ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v cestovním ruchu, konkrétně internetovými stránkami vybraných cestovních kanceláří. V teoretické části popisuji jednotlivá východiska marketingu a marketingové komunikace cestovních kanceláří a zásady pro tvorbu webových stránek. V praktické části pak analyzuji internetové stránky jednotlivých cestovních kanceláří z hlediska dodržování těchto zásad a vybírám nejlépe zpracované stránky.
Porovnání webových stránek tří finančních institucí (Allianz, Česká pojišťovna, Generali)
Slunka, Václav ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Peterka, Václav (oponent)
Cílem práce je vytvoření metodiky pro porovnání webových prezentací pojišťoven. Metodika je zcela subjektivní a hodnotí web České pojišťovny, pojišťovny Allianz a Generali. Největší ohled je brán na přístupnost stránek. V teoretické části jsou popsány tři hlavní oblasti. Patří mezi ně historie jazyka pro web, bezpečnost na webu a platby prostřednictvím webu. V závěru práce je vyhodnocen uživatelský dotazník, korespondující s kritérii v metodice. Díky jeho výsledkům by mělo být zřejmé, zda se některé výsledky z metodiky výrazně neodchylují.
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost organizací
Bacík, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jindřich (oponent)
Hlavním smyslem této diplomové práce je zanalyzovat rozsah využívání internetových stránek logistickými firmami. Po realizaci auditu dojde ke zhodnocení zjištěných výsledků a návrhu správných řešení. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá základními aspekty kvalitně vytvořených stránek. Jedná se o použitelnost, přístupnost, optimalizace pro vyhledávače, technické zpracování a grafické zpracování. Tyto základní aspekty jsou podkladem pro sestavení kostry auditu, pomocí kterého potom dojde k analýze jednotlivých webů. Praktická část práce obsahuje detailní audit jedné logistické firmy, v rámci kterého dojde i k uživatelskému testování, které je založeno na pozorování náhodně vybraných respondentů. Po detailním auditu následuje již sumarizace auditů jednotlivých firem. Výstupem diplomové práce je přehled kvality webových prezentací logistických firem o různých velikostech. Hlavním přínosem diplomové práce je komplexní přehled a srovnání stavu stránek logistických firem.
Srovnání webových stránek neziskových organizací
Navrátil, Karel ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je srovnání webových stránek neziskových organizací. Úvodní část pojednává o obecném poslání neziskových organizací a rámcovém hodnocení současné situace neziskových organizací v České republice. Druhá část obsahuje zásady multikriteriálního hodnocení webových stránek. V třetí části je vlastní hodnocení vybraných stránek. Posléze je uvedeno zhodnocení výsledků a formulována doporučení pro zlepšení daných stránek. Závěr práce je tvořen zásadami pro vytváření nových webových stránek s uvedením praktického příkladu tvorby stránky neziskové organizace.
Vzorové srovnání webových stránek Prahy a Londýna
Zeman, Michal ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Ganoczy, Eduard (oponent)
Tato práce se zabývá komplexní analýzou a srovnáním webových stránek Prahy a Londýna. Nejprve uvádí do problematiky Internetu jako celku, poté se zaměřuje konkrétně na webové stránky. V práci jsou vybrány dvě webové prezentace měst Prahy a Londýna. Jsou zde obsaženy krátké případové studie pro vyhledávání strukturovaných informací na vybraných stránkách. Dále jsou zde vyzdvihnuty a popsány nejdůležitější oblasti webových stránek, jako je použitelnost, přístupnost, informační hodnota, grafický design a podle nich je vytvořen systém hodnocení, který je poté aplikován na vybrané weby. Závěry jsou ověřeny uživatelským testem. Na konci práce je finální srovnání stránek, doplňené o několik návrhů na zlepšení.
Keyword analysis in search engine optimization
Kovařík, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Novotný, Michal (oponent)
Práce se věnuje analýze klíčových slov jako součásti marketingu na internete. Poukazuje na význam internetu a IT v současném podnikání. Hlavní náplní je podrobný popis metod analýzy klíčových slov při optimalizaci pro vyhledávače. Výběr vhodných klíčových slov je základem pro nalezení společnosti na internetu, kde je dostupné obrovské množství informací různé kvality. Práce aplikuje postup analýzy na optimalizaci stránek reálné společnosti a obsahuje doporučená klíčová slova pro tuto webstránku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   začátekpředchozí99 - 108  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.