Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,027 záznamů.  začátekpředchozí978 - 987dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konkurence v letecké dopravě
SIEBROVÁ, Jitka
Bakalářská práce "Konkurence v letecké dopravě" vymezuje problematiku konkurence mezi leteckými společnostmi a konkrétně se zaměřuje na specifikaci konkurenčních výhod u letecké dopravy a jaké konkurenční faktory ovliňují zákazníka při výběru letecké společnosti pro své cestování. Bakalářská práce podává přehled o historii a rozvoji letectví. Pojednává o největším českým leteckým dopravci Českých aerolinií, jaká je jejich současná pozice a konkurenceschopnost v leteckém odvětví. Praktická část obsahuje informace o největších konkurentech ČSA v evropském sektoru. Konkurenci v letecké dopravě velmi ovlivňují nízkonákladové letecké společnosti. Zmínila jsem se o jejich situacích v současné letecké dopravě a zjišťovala jsem reakce zákazníků na nízkonákladové letecké společnosti.
Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
NOSKOVÁ, Nina
Cílem práce je vymezit konkurenceschopnost ve vztahu k řízení podniků a na základě metod a postupů strategického řízení zhodnotit tržní pozici (míru konkurenceschopnosti) vybraného podniku.
Analýza konkurence na spotřebitelském trhu s vybranou komoditou
SOCHEROVÁ, Klára
Pro analýzu trhu z hlediska možnosti výběru benzínu z pohledu spotřebitele jsem pro svou práci provedla výzkum trhu konečných spotřebitelů a použila porovnání zjištěných dat od Sdružení obrany spotřebitelů. Porterův model mi pomohl zanalyzovat konkurenční prostředí spolu s analýzou trhu z hlediska ochrany spotřebitele. Po vyhodnocení sebraných dat jsme usoudila, že čerpací stanice si konkurují převážně cenou a i dotazovaní spotřebitelé si vybírají místo načerpání benzínu dle výše ceny. Respondenti nejvíce preferují městskou komunikaci jako místo, kde nejčastěji čerpají benzín a u čerpacích stanic využívají nejvíce prodej občerstvení a mycí linku automobilů. Většina dotazovaných spotřebitelů neomezuje jízdu automobilem po zvýšení cen benzínu a u řetězců čerpacích stanic doplňují benzín nejčastěji. Z cenového výzkumu vyplynulo, že čerpací stanice situované na dálnicích mají nejvyšší cenu benzínu a značka čerpacích stanic Shell, prodává benzín nejdráž. Na konkurenčním trhu čerpacích stanic se pohybuje mnoho značek, ale zatím žádná z nich nemá dominantní postavení, které by mohlo určovat výši cen benzínu.
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy
RYBECKÁ, Pavla
V diplomové práci byly prováděny analýzy prostředí ve společnosti SG- Geotechnika a.s. za účelem zjištění její konkurenční pozice. Byly aplikovány metody a postupy strategického řízení na společnost SG - Geotechnika a.s., která se zaměřuje mimo jiné na konzultační a inženýrskou činnost a monitoring staveb v geologii a hydrologii.
Competitive Intelligence a jeho aplikace v logistice
Zgraja, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jergon, Roman (oponent)
Práce se zabývá konkurenčním zpravodajstvím (competitive intelligence - CI), které je v českých podmínkách relativně novou a neznámou, ale rozvíjející se disciplínou. Cílem práce je popsat konkurenční zpravodajství, jeho teoretické pozadí, koncepty, postupy a nástroje a ty pak ve vhodné míře aplikovat na vybraný segment českého hospodářství. Kapitoly 1, 2 a 3 se zabývají teoretickým pozadím konkurenčního zpravodajství a jeho začleněním do funkcí podniku. Ve 3. a 4. kapitole jsou popsány některé analytické metody a konkrétní postupy, které CI využívá. Nakonec v 6. kapitole je provedena analýza trhu s logistickými službami v ČR.
Pojetí konkurence: neoklasický a rakouský přístup
Chmelík, Pavel ; Holman, Robert (vedoucí práce) ; Šťastný, Daniel (oponent)
Práce se zabývá porovnáním teorií konkurence z hlediska Rakouské a Neoklasické školy. Hledá odpověď na otázku, která z uvedených teorií je blíže realitě. Toto srovnání je založeno zejména na přístupu k roli konkurence na utváření rozmanitých tržních struktur, pohledu na roli podnikatele na trhu a významu trhu při šíření informací v ekonomice. Postoje těchto škol k výše zmíněným problémům jsou totiž značně odlišné a dohromady tvoří jádro sporu mezi oběma teoriemi.
Marketing communications equipment in tourism
Šimková, Lenka ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kazdová, Petra (oponent)
Cílem mé práce je sledovat marketingové aktivity hotelu InterContinental, a to jakým spůsobem komunikuje s potenciálním zákazníkem a hostem. Práca je rozdělena na dvě části. Teoretickou, kde vysvětluji obecní zákonitosti z marketingu a venuji se aj hotelnictví všeobecně, jejímu vzniku, působení. Praktická část je shrnutí informací, které jsem získala počas rozhovoru s PR managerkou hotela.
Marketingová strategie vybrané firmy na zahraničním trhu, srovnání s konkurencí
Vejvodová, Veronika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Marketingová strategie Oriflame na zahraničním trhu, srovnání s konkurencí (Avon, Mary Kay, Amway).
Strategická analýza podniku
Jandová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Myslík, Lubomír (oponent)
Tato práce se zabývá zpracováním strategické analýzy podniku a zahrnuje externí i interní analýzu. Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu firmy Secar Bohemia, a.s., zhodnotit stávající situaci firmy na trhu a zjistit faktory, které budou její vývoj nejvíce ovliňovat. Práce je rozdělena na část teoretickou, která obsahuje teoricko-metodologická východiska práce (PEST analýza, 4C analýza, Porterův model, prověření vnitřních zdrojů atd.) a na část praktickou, která je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na externí a interní prostředí firmy Secar Bohemia, a.s. Výstupem práce je nástin strategie a doporučení pro další vývoj společnosti.
Strategická analýza podniku
Nováková, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kultová, Hana (oponent)
V práci je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Využita je především analýza odvětví, PEST analýza, Porterův model 5 sil, 4C, analýza zdrojů podniku, finanční a SWOT analýza. Nejprve jsou uvedeny teoretické poznatky a na jejich základě je vypracována praktická část. Výsledekem práce je návrh všeobecné a propagační strategie firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,027 záznamů.   začátekpředchozí978 - 987dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.