Název:
Strategická analýza podniku
Překlad názvu:
Strategic Analysis of an Enterprise
Autoři:
Nováková, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kultová, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V práci je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Využita je především analýza odvětví, PEST analýza, Porterův model 5 sil, 4C, analýza zdrojů podniku, finanční a SWOT analýza. Nejprve jsou uvedeny teoretické poznatky a na jejich základě je vypracována praktická část. Výsledekem práce je návrh všeobecné a propagační strategie firmy.The work is an analysis of external and internal environment of the company. Mainly is used analysis of the sector, PEST analysis, Porter five forces, 4C, analysis of business resources, financial and SWOT analysis. First part sumarises theory of strategic analysis and on this base is works up the practical part. The outcome is a general and marketing strategy of the firm.
Klíčová slova:
analýza; konkurence; konkurenční výhoda; strategie; analysis; competition; competitive advantage; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21252