Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  začátekpředchozí97 - 106další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategická analýza společnosti KOH-I-NOOR GRAFIT, s.r.o.
Hejduková, Markéta ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Soroka, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracovat interní a externí analýzu společnosti KOH-I-NOOR Grafit s.r.o. a na jejím základě stanovit vizi společnosti a vypracovat návrh strategie. Stěžejními metodami vnější strategické analýzy jsou PEST analýza a Porterův model 5 sil, pro vnitřní strategickou analýzu je použita analýza vnitřních zdrojů a finanční analýza. Další zpracovanou metodou je SWOT analýza, která shrnuje a propojuje nejdůležitější poznatky z předchozích analýz; na jejím základě je stanovena strategie vybrané společnosti a navržena vize.
Analýza firmy, jejího okolí a návrh byznys strategie
Píša, Ondřej ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na oblast strategického řízení podniku. V teoretické části práce je proces strategického řízení analyzován, jsou stanoveny principy, na kterých je založen, a fáze, ze kterých se proces skládá. Dále jsou specifikovány konkrétní analytické metody sloužící k získání relevantních informací v jednotlivých krocích procesu tvorby strategie. Vybraný koncept procesu tvorby strategie je dále porovnán s jinou variantou metodiky strategického řízení. Hlavní přínos diplomové práce spočívá v použití metodiky tvorby strategie a aplikaci analytických nástrojů na reálný fungující podnik. Cílem je vymezení subjektu na trhu, provedení analýzy za účelem získání informací, ze kterých je vytvořena množina strategií, přičemž jedna z nich je dále zpracována na úroveň možných sledovaných cílů. Tento souhrn informací tvoří základ pro možnou implementaci strategie ve firmě. Práce si neklade za cíl poskytnout obecný návod, jak řešit strategické řízení ve společnosti. Stejně tak je nerelevantní pro vybranou firmu zpracovat strategii až na úroveň konkrétních činností. Hlavním smyslem je poukázat na komplexnost problematiky strategického řízení, poskytnout základní informace a odkázat na zdroje s podrobnějším výkladem, a prezentovat praktickou ukázku celého procesu, jehož výsledek může zvolená společnost použít jako počáteční informační zdroj při zpracování vlastní strategie.
Strategická koncepce firmy Bristec CZ, s.r.o.
Kolín, Jan ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce Strategická koncepce firmy Bristec cz s.r.o. analyzuje a hodnotí postavení zkoumané společnosti na trhu a hledá možnosti pro budoucí rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část, která se dále dělí podle podnikatelské aktivity společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako poslání, vize a cíle. Popsány jsou také principy strategického řízení a tvorba strategické analýzy. Dále jsou uvedeny typy strategií od známých autorů a specifika rodinných firem. Teoretická část je navíc tvořena citáty slavných osobností, které potvrzují důležitost tvorby strategie. Aplikační část představuje společnost Bristec cz, její podnikatelské aktivity a jejího hlavního dodavatele. Na větrací systémy i na rehabilitace je pak provedena strategická analýza. Následuje tvorba poslání a vize společnosti a zhodnocení podnikatelského portfolia. Aplikační část je zakončena strategickými doporučeními pro společnost.
Možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu na Novopacku
RYBOVÁ, Adéla
Cílem této diplomové práce bylo formulovat možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu na Novopacku. Tento region sice nepatří k těm známějším destinacím cestovního ruchu České republiky, ale určitě disponuje dostatečným přírodním i kulturně-historickým potenciálem pro cestovní ruch nezbytným. Kromě toho leží na strategickém místě mezi nedalekými Krkonošemi a na opačné straně Českým rájem. V roce 2005 bylo Novopacko také začleněno do Geoparku Český ráj, který patří do sítě evropských geoparků. Proto by zde měl být cestovní ruch brán jako jedna z priorit pro celkový rozvoj území a zvýšení úrovně obyvatelstva. Toho lze dosáhnout především efektivním využíváním primárního a zkvalitněním sekundárního potenciálu cestovního ruchu. Informace zjištěné na základě marketingového průzkumu a provedené SWOT analýzy byly rozděleny do tří tematických celků, a to přírodního a kulturně-historického potenciálu, základní a doprovodné infrastruktury cestovního ruchu a propagace regionu. Následně byla stanovena vize, priority a opatření pro rozvoj cestovního ruchu na Novopacku.
Možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu na Strakonicku
ŠKODOVÁ, Hana
Cílem diplomové práce je zhodnotit primární a sekundární potenciál rozvoje cestovního ruchu na území Strakonicka. Na základě provedené analýzy navrhnout možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu s vymezením priorit a opatření. Dílčím cílem práce je vymezení zkoumaného území a jeho situační analýza. Další část je zaměřena na sběr primárních (dotazníkové šetření) a sekundárních (literatura, internet, časopisy{\dots}) dat, SWOT analýzu a problémovou analýzu. Závěr diplomové práce je věnován zhodnocení těchto analýz a návrhům nových možností rozvoje cestovního ruchu na Strakonicku s vymezením cílů, priorit a opatření.
Diverzifikace výroby a strategie podniku
AMEROVÁ, Veronika
Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje svými cíli. Původní mise společnosti byla podpora prodeje vozů koncernu (růst hodnoty skupiny), minimalizace nákladů a maximalizace tržního podílu. Cílem nového investora je maximalizace hodnoty společnosti a zhodnocení kapitálu. Předmětem této diplomové práce je poskytnout strategickou analýzu, předefinování obchodních strategií jednotlivých strategických obchodních jednotek v souladu s novými potřebami a požadavky v návaznosti na vstup nového investora.
Analýza předpokladů manažerů pro vedení lidí
Pop, Michal ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá předpoklady manažerů pro vedení lidí. V teoretická části se zabývá vysvětlením významu hlavních pojmů, vývojem pohledů na řízení lidí, manažerským stylům a vedení lidí. Cílem praktické části je určení nejvhodnějšího kandidáta pro vedení z analyzované firmy.
Evaluace Obchodní akademie Ostrava podle modelu zvyšování kvality školy
Čimburová, Karin ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Steinbachová, Štěpánka (oponent)
Práce se zabývá hodnocením Obchodní akademie Ostrava, podle Modelu zvyšování kvality školy. Model hodnotí jednotlivé oblasti: Vizi školy, podmínky ke vzdělávání, školní vzdělávací program, průběh vzdělávání, kulturu školy, řízení školy, zajišťování kvality školy, výsledky vzdělávání.V závěru jsou objasněny důvody zákonné povinnosti provádění sebehodnocení, ale také přínosy, které sebehodnocení přináší V přílohách je dále uvedena SWOT analýza, dotazník pro rodiče a studenty
Posouzení faktorů úspěšnosti NNO
Faiglová, Veronika ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem této práce je zpracování a vyhodnocení informací získaných při dotazníkovém šetření, které probíhalo v rámci výzkumu VŠE. Práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují úspěšnost NNO zejména v oblasti činností organizací a jejich financování. NNO jsou nejprve rozděleny do skupin podle stáří, územní působnosti a právní formy. Dále se zde posuzuje práce s vizemi a posláními organizací, jejich krátkodobé a dlouhodobé cíle. Další kapitola se věnuje stanovení důležitosti dobrovolníků a jejich uplatnění v jednotlivých oblastech fungování organizací. Následuje analýza kontroly interní situace, kvality služeb a využívání informačních systémů. Posledním úkolem je rozdělení finančních zdrojů NNO a vyhodnocení práce s finančními plány.
Etika současných manažerů v souvislosti s jejich úspěchem
Červeňák, Marián ; Gabriel, Karel (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na nynější problematiku vedoucích pracovníků a jejich vztah k podnikatelské a manažerské etice. Teoretická část se zabývá hlavně nástroji, jež manažer může využít a praktická část obsahuje tři vybrané subjekty, které jsou zkoumané z etického hlediska

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   začátekpředchozí97 - 106další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.