Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 103 záznamů.  začátekpředchozí94 - 103  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Program pro sociologické zkoumání vztahu dětí k počítačovým hrám
Hercová, Světlana ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce zkoumá různé aspekty dětského světa počítačových her. V úvodních kapitolách je zmapována dostupná nabídka počítačových her pro děti, které jsou zde klasifikovány do skupin. Následuje teoretický úvod do problematiky sociologických průzkumů a výhody použití počítače a internetu při těchto metodách. Na základě těchto poznatků je dále uveden návrh tří typů aplikací pro zkoumání zájmu dětí o hry, jejich schopností a názoru rodičů. Dvě z těchto softwarových podpor byly již pro výzkum použity v rámci této práce a jsou zde i uvedeny výsledky uskutečněného průzkumu.
Počítačová hra ve 2D pro linux
Ševčík, Jaroslav ; Novosad, Petr (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou umělé inteligence pro počítačem řízené prvky a jejich provedení do podoby počítačové hry. V práci jsou dále uvedeny typické postupy při řešení některých problémů rozhodování umělé inteligence a jejich implementace do funkční aplikace.
Motivační výuková hra na platformě Android
Kučera, Martin ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření prototypu výukové hry, která by měla usnadnit rozhodování při výběru zaměření budoucího studia nebo záliby. Záměrem hry je poskytnout názorný a především velmi pozvolný úvod do problematiky logických systémů. Teoretická část práce se zabývá tématy potřebnými pro návrh hry. Vysvětluje logické systémy, hradla, klopné obvody, věnuje se žánrům počítačových her a zaměřuje se zejména na puzzle hry včetně jejich historie. Dále diplomová práce představuje problematiku multiplatformního vývoje pro mobilní zařízení i počítače, stručně popisuje několik známých multiplatformních knihoven. K závěru předvádí a srovnává několik vybraných aplikací, které slouží pro podporu výuky logických systémů.
Genius loci
Kudělka, Vladimír ; Horáková, Jana (oponent) ; Hrůza, Tomáš (vedoucí práce)
Digitální projekt na rozmezí interaktivní instalace a počítačové hry.
Žabomyší válka
Petřík, Vojtěch ; Zubek, Petr (oponent) ; Stratil, Václav (vedoucí práce)
Počítačová hra vytvořená pomocí loutkové animace.
Postavení videoherního průmyslu mezi kreativními průmysly v České republice
Roubíčková, Anna ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce pojmenovaná "Postavení videoherního průmyslu mezi kreativními průmysly v České republice" přináší komplexní pohled na český videoherní trh, který byl vytvořen na základě dat čerpaných z mnoha místních i zahraničních odborných studií a s pomocí osobních rozhovorů s vybranými zástupci českého videoherního trhu. Bylo zjištěno, že videoherní průmysl v České republice si postupně vydobývá svoji ekonomickou pozici - jeho obrat dlouhodobě meziročně roste a vytváří tak stále větší část příjmů kulturních a kreativních odvětví. To vše se děje spontánně bez jakékoliv systematické podpory ze strany státu či územních samospráv, jaká je běžná v jiných evropských státech. O tuto podporu, zejména ve formě daňových úlev a propagace tvorby místních vývojářů v zahraničí (a z ní plynoucího přílivu zahraničních investorů), by přitom dle provedených rozhovorů subjekty figurující na videoherním trhu v České republice měly zájem. Je proto oprávněné se domnívat, že zavedení systému institucionální podpory by přispělo k vyřešení dvou nejpalčivějších problémů - nedostatečného finančního a marketingového zázemí - na kterých se oslovení představitelé různých segmentů videoherního trhu shodli. V návaznosti na odstranění těchto největších překážek rozvoje by se proces utváření silného postavení českého videoherního průmyslu signifikantně zrychlil. Všechny výše zmíněné skutečnosti společně s mnoha dalšími aspekty reflektuje SOAR analýza, jež celou práci uzavírá.
Počítačová hra ve výuce chemie na SŠ
MATOUŠEK, Michal
Práce je zaměřena na použití počítačové hry (adventury) ve výuce chemie. Hra je zasazena do prostředí Českého Krumlova a obsahuje sadu testů zkoušející studenty z názvů prvků a jejich značek. Může tedy být použita jako motivační prvek ve výuce na nižších stupních víceletých gymnázií, nebo na základních školách.
Počítačová hra ve výuce chemie na ZŠ
NEČEDA, Luboš
Práce je zaměřena na použití počítačové hry (adventury) ve výuce chemie. Hra je zasazena do prostředí Českých Budějovic a obsahuje sadu testů zkoušející studenty z anorganické chemie. Může tedy být použita jako motivační prvek ve výuce na základních školách.
Způsoby prevence závislosti na počítačích u dětí
ČÍŽOVÁ, Žaneta
Bakalářská práce je zaměřena na způsoby prevence závislosti u dětí na počítačích na vybraných základních školách v Jihomoravském kraji. Cílem práce je zjistit současný stav preventivní činnosti a zmapovat konkrétní způsoby prevence závislosti na počítačích u dětí na 1. stupni těchto základních škol. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí. Předmětem první teoretické části je objasnění pojmů- závislost, závislost na počítačích, internetu a počítačových hrách, patologické hráčství, mladší školní věk a prevence, které se vztahují k dané problematice a jsou pak východiskem pro zpracování další části. Druhá praktická část popisuje analýzu výsledků zjištěných na podkladě vlastního výzkumu. V rámci kvalitativního výzkumu a pomocí polořízeného rozhovoru se školními metodiky prevence, zjišťuje, jakým způsobem je prováděna prevence závislosti u dětí na počítačích a jestli na vybraných školách při zajišťování této prevence spolupracují i s jinými organizacemi. Z výsledků šetření je patrné, že v oblasti prevence závislosti u dětí na počítačích je základem hlavně prevence v rodině, pořádání preventivních, osvětových sezení pro děti a zřizování různých zájmových kroužků pod záštitou školy. Získaná data by mohla sloužit jako podklad pro zlepšení této prevence.
Hra jako prostředek pro výuku informatiky
SEDLÁK, David
Tato práce se zabývá použitím počítačové hry ve výuce informatiky na střední škole. Výsledná hra je rozdělená do šesti samostatných úkolů, které souvisí s různými aspekty práce na počítači. V jednotlivých úkolech hry se žáci zabývají sestavením počítače, přihlášením se do operačního systému, orientací v operačním systému, odinstalací a instalací progamu, rozpoznáním bezpečného hesla a korekturou textu. Každá úloha nabízí více variant řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 103 záznamů.   začátekpředchozí94 - 103  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.