Název:
Motivační výuková hra na platformě Android
Překlad názvu:
Educational Game of Motivation on the Android Platform
Autoři:
Kučera, Martin ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této diplomové práce je vytvoření prototypu výukové hry, která by měla usnadnit rozhodování při výběru zaměření budoucího studia nebo záliby. Záměrem hry je poskytnout názorný a především velmi pozvolný úvod do problematiky logických systémů. Teoretická část práce se zabývá tématy potřebnými pro návrh hry. Vysvětluje logické systémy, hradla, klopné obvody, věnuje se žánrům počítačových her a zaměřuje se zejména na puzzle hry včetně jejich historie. Dále diplomová práce představuje problematiku multiplatformního vývoje pro mobilní zařízení i počítače, stručně popisuje několik známých multiplatformních knihoven. K závěru předvádí a srovnává několik vybraných aplikací, které slouží pro podporu výuky logických systémů.
The aim of the dissertation is to create a prototype of an educational game which should help students with the choice of future their studies. To this end, the game introduces the topic of logic systems in a non-threating interactive way with clear illustrative examples. The theoretical part of the work deals with the background knowledge necessary in order to design the game. It explains logic systems, gates, flip-flop circuits, and explores various aspects of game genres with primary focus on puzzle games and their history. In addition, the dissertation presents some of the issues related to cross-platform development of games for both mobile and computer platforms, and provides brief descriptions of several popular cross-platform libraries. Lastly, the work introduces and compares several chosen applications created as a supplementary material for teaching logic system.
Klíčová slova:
Android; hradlo; Java; klopný obvod; logický obvod; logický systém; podpora výuky; počítačová hra; puzzle; Scala; Android; computer game; gate; Java; latch; logic circuit; logic system; puzzle; Scala; teaching aid
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52237