Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí93 - 102další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Optimalizace procesu poskytování dotací na sociální služby
Semerád, Ondřej ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Práce se zaměřuje na aplikací procesního řízení ve státní správě formou zmapování procesu poskytování dotací na sociální služby a optimalizace tohoto procesu. Za tímto účelem se v první částí zabývá vysvětlením pojmů procesní řízení, proces a procesní modelování, které pro lepší návaznost na reálnou praxi zasazuje do kontextu managementu kvality, který je státní správou oficiálně přijatý. To je náplní druhé části práce, která v úvodu definované pojmy propojuje s reálnou praxí a usnadňuje tak přijetí teoretických přístupů za reálně proveditelné a "nelaboratorní". Poslední část práce se zabývá rozborem získaných dat a samotným modelováním procesu a návrhy na jeho optimalizaci.
Zlepšení procesů řízení rizik v pojišťovně pomocí DSS a BI
Pinkas, Miroslav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Nosek, Karel (oponent)
Práce se zabývá aplikací přístupů Decision Support Systems a Business Intelligence jakožto prostředků pro podporu rozhodování do procesů řízení operačních rizik v pojišťovně s cílem tyto procesy zlepšit a realizovat tak vyšší organizační výkonnost. Cílem práce je analyzovat teorii pro podporu návrhu zlepšení procesů s uvedeným zaměřením a následně vytvořit návrh zlepšených procesů řízení operačních rizik v konkrétní pojišťovací společnosti. Způsob dosažení cíle je prostřednictvím rešerše literatury a článků o procesním zlepšení, rozhodování, modelech a technologiích DSS a BI, a řízení rizik. Vytvořený teoretický rámec slouží jako opěrný bod pro realizaci praktické části návrhu inovovaných procesů. Práce nabízí analýzu v literatuře relativně málo prozkoumané oblasti zlepšování procesů řízení rizik pomocí DSS a BI v pojišťovně, přičemž principy lze aplikovat pro procesně zlepšovatelské projekty i jiných oblastí. Oddělení řízení operačních rizik v jisté pojišťovně se do rukou dostává kompletní návrh inovace procesů včetně specifikace aplikační podpory DSS a BI, který respektuje moderní techniky procesních zlepšení včetně specifických metod kvality rozhodování. Pro oddělení taktéž byla implementována část návrhu -- Knowledge management systém, který lze plně používat. Úvodní část práce se zabývá technikami zlepšování podnikových procesů a jejím provázáním na výkonnost podniku. Další kapitola popisuje specifika procesů řízení operačních rizik. Ve třetí kapitole jsou analyzovány modely, techniky a informační technologie disciplín Decision Support Systems a Business Intelligence. Praktická část práce začíná strategickou analýzou pojišťovny, pokračuje analýzou procesů řízení operačních rizik a dostává se k návrhu inovovaných procesů včetně aplikační podpory DSS a BI. Efekty navržených procesních změn prochází ověřením. V závěru dojde k přijetí procesní změny pro implementaci a popíše se její výsledek.
Analýza procesů finančního oddělení a jejich optimalizace
Krausová, Lucie ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Krahulec, Jan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci procesů finančního oddělení firmy SJL, a.s. V první části práce jsou teoreticky uvedeny podnikové procesy, stručně charakterizována použitá metodika ARIS a softwarový nástroj pro modelování procesů v diagramech EPC ARIS Express. Posléze je popsána firma SJL, a.s. a její finanční oddělení a následná kapitola je věnována analýze vybraných procesů. Nakonec je každý proces vyhodnocen a na základě těchto výsledků jsou navrženy změny. Cílem práce je analyzovat vybrané procesy a vyhodnotit, zdali je současný stav připraven na předpokládaný větší objem zakázek a s tím spojený větší objem práce jako například přijímání a vydávání faktur. Přínosem bakalářské práce jsou sepsané návrhy změn pro finančního ředitele, které zefektivní chod finančního oddělení.
Optimalizace procesů poskytování vzdělávání ve státní organizaci
Spurný, Petr ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Maca, Radek (oponent)
Hlavním tématem práce je problematika procesního řízení a jeho optimalizace. Práce poskytuje nezbytný teoretický základ, ve kterém jsou zhodnoceny výhody a nevýhody procesního řízení oproti řízení funkčnímu a vysvětleny důležité pojmy pojící se s procesy a procesním řízení. Práce aplikuje tyto teoretické poznatky na konkrétní oddělení státní organizace, které poskytuje neformální vzdělávání různým cílovým skupinám. Práce identifikuje současně probíhající procesy, vytváří jejich procesní model a přesný popis. V následující části dochází na základě analýzy současného procesního modelu k vytvoření modelu zcela nového. Cílem nového procesního modelu je optimalizovat procesy, které v oddělení probíhají.
Optimalizace procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika
Markvart, Ondřej ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a následný návrh na optimalizaci vybraných procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika. Především je zaměřena na procesy uživatelské podpory a možné budoucí úpravy užívaného aplikačního software. Práce je rozdělena do několika tematických částí. V první části je představena společnost jako taková, se zaměřením na oddělení IT helpdesku a jeho činnosti. V další části jsou analyzovány některé současné procesy, včetně jejich zanesení ve stávajícím aplikačním software. Poslední část je zaměřena na návrh optimalizace vybraných procesů uživatelské podpory a úprav aplikačního software, které mohou být využity v nové verzi aplikace.
Procesní analýza internetového obchodu s designovými doplňky
Červenka, Radek ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Cvachová, Renata (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat procesy internetového obchodu s designovými doplňky. V teoretické části jsou v krátkosti popsány podnikové procesy a historie procesního řízení. Dále jsou stručně charakterizovány notace a software, ve kterých se podnikové procesy modelují. V praktické části je analyzováno několik nejdůležitějších procesů společnosti (internetového obchodu) a následně je navrženo, jak tyto procesy optimalizovat. Celá praktická část je zaměřena na reálný podnik, který je velmi specifický, takže navržené změny pravděpodobně nemohou být využity pro širší spektrum společností zabývajících se prodejem zboží po internetu.
Aplikace procesní analýzy při řízení kvality a testování software
Popelka, Vladimír ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Chromek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení kvality a testování software. Předmětem teoretické části je vymezení obecného pojetí kvality, popis norem pro oblast hodnocení kvality softwarového produktu a hodnocení kvality procesu tvorby software. Úkolem je seznámit čtenáře s teoretickým rámcem zajišťování kvality software při jeho implementaci, zejména pak s rozborem disciplíny testování. Přidanou hodnotou teoretické části je popis procesního přístupu a vybraných metod zdokonalování procesů. V rámci praktické části je ilustrována ukázka aplikace procesního přístupu při řízení kvality software ve vybrané společnosti, poskytující služby v oblasti informačních technologií. Hlavním cílem praktické části diplomové práce je návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software. Pilířem je zpracování procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software. Pro účely procesní analýzy a návrhu optimalizace budou vytvořeny modely klíčových procesů, jejichž popis bude realizován podle definované šablony. Zmapování současného stavu procesů zajišťování kvality softwarového produktu je doprovázeno hodnocením zralosti těchto procesů. Návrh optimalizace procesů testování a zajišťování kvality software vychází z procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software a z hodnocení zralosti procesních modelů. Podstatou optimalizace procesů je začlenění změnových požadavků a inovačních záměrů jednotlivých procesů do výsledného stavu návrhu metodiky. Pro měření procesů zajišťování kvality a testování software je provedeno nastavení výkonnostních ukazatelů a jejich mapování na konkrétní procesy. Zmapování současného stavu a návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software bude probíhat v souladu s principy modelu DMAIC metody Six Sigma.
Organizační struktura a systém řízení kvality ve vybraném podniku ve vazbě na procesy nákupu
KLÍMA, Vilém
Práce je zaměřena na problematiku organizační struktury a systému řízení jakosti v oblasti nákupu ve vybrané společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská a.s. Cílem práce byla analýza současného stavu a nalezení příležitostí (doporučení) pro zlepšení v dané oblasti na základě poznatků získaných předchozím studiem odborné literatury, metod využívaných renomovanými společnostmi a praxí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí93 - 102další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.