Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vztahy se zákazníky ve vybraném podniku
BLÁHOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený přehled o problematice zákaznické spokojenosti a řízení vztahů se zákazníky a doplnit ho analýzou spokojenosti klientů společnosti ESSOX s. r. o. Následně jsou navrhnuta doporučení, díky kterým by společnost mohla vylepšit své služby a přispět tak ke spokojenosti svých klientů.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci
ŠVAMBERK, David
Cílem diplomové práce je zhodnocení řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci prostřednictvím dotazníkového šetření. Nejprve byl identifikován marketing společnosti za pomoci 4P, díky nimž bylo možno nastínit, jak je na tom společnost s produktem, distribucí, cenou a marketingovou komunikací. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření na celkem 100 respondentech. Dotazník měl 20 otázek, v kterých zákazníci vyjadřovali svou spokojenost se zaměstnanci společnosti, nabízeným zbožím, službami a porovnávali také jednotlivé oblasti obchodu s konkurencí. Po vyhodnocení dotazníku byl také proveden řízený rozhovor s ředitelem společnosti na otázky týkající se výsledků z dotazníkového šetření. Na základě všech zjištěných faktů byly následně navrženy změny, které by podnik měl realizovat za účelem zlepšení řízení vztahů se zákazníky.
Vývoj CRM systému pro firmu středního rozsahu
KLIMEŠ, Petr
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj CRM systému pro firmu středního rozsahu zabývající se internetovým marketingem a vývojem webových řešení na míru. Je zde popsána cesta vývoje od teoretických poznatků a analýzu původního stavu CRM systému po návrh změn tohoto systému a jejich implementaci. Výsledkem je komplexní CRM systém uzpůsobený potřebám firmy, který je možné dále uzpůsobovat a nabízet dalším koncovým zákazníkům.
Proces řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Datwyler
Šedivá, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jandová, Renate (oponent)
Práce se zabývá procesem řízení spokojenosti zákazníka od počátku obchodního vztahu až po dodávku zboží zákazníkovi tak, jak je prováděna ve výrobním závodě Nový Bydžov. V první řadě se zaměřuje na momenty, které vedou zákazníka k tomu, že si vybere firmu jako svého obchodního partnera, dále analyzuje dosavadní proces řízení spokojenosti zákazníků a proces vyřizování reklamací. V dalším bodě interpretuje vztah a komunikaci se stálými zákazníky. Na závěr jsou na základě zjištěných poznatků vyvozeny silné a slabé stránky společnosti v odvětví komunikace se zákazníky a navržena možná vylepšení.
Efektivní využívání systému CRM v neziskové organizaci
Foks, Adam ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Smolarčík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o efektivním využívání systému CRM v neziskové organizaci, konkrétně na příkladu AIESEC. Cílem práce je zhodnotit současný stav používání CRM v AIESEC a navrhnout řešení pro zvýšení efektivity. Tyto závěry jsou následně zobecněny pro neziskové organizace jako takové. První část práce se zabývá stručným popisem samotné organizace AIESEC a procesů uvnitř fungujících. Následující část poté pojednává o CRM z teoretického hlediska, jeho vývoji, cíli, přínosu, inovaci a vztazích mezi organizacemi a jejich zákazníky. Součástí práce je rovněž popis současného CRM systému AIESEC a stručná zmínka a lídrech na trhu v této oblasti. Praktická část si bere za cíl především analyzovat spokojenost uživatelů se současným systémem AIESEC a navržení změn pro budoucí vývoj. Tyto závěry jsou následně shrnuty v poslední části, společně s poznatky z teoretické části.
Analýza výběru vhodného CRM systému.
Leitmančík, Adam ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Junková, Simona (oponent)
Pomocí třech odlišných reálných CRM produktů (Salesforce.com, MS Dynamics CRM,e-Way CRM) řeší řadu ukázkových problémů a požadavků ve třech fiktivně vytvořených firmách. Kvalitně nastaveným CRM systémem může vést k nižším nákladům na získávání informací pro vedoucí pracovníky, na získávání informací o zákazníkovi pro obchodní zástupce a celkově lepší spolupráci se zákazníkem. Problémem, který může nastat, a který řeší tato práce je výběr správného CRM řešení do podniku po zhodnocení funkcionality, ceny a možných komplikací při zavedení.
Budování CRM ve vybrané společnosti
Hrůzová, Daniela ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Teoretická část práce se obecně zabývá budováním Customer Relationship Management, tedy vytvořením strategie CRM, oslovováním a navazováním vztahů se zákazníky, následnou péčí a upevňováním vztahů s těmito zákazníky, hodnotou zákazníka a hodnotou pro zákazníka. Praktická část zjišťuje současný stav z hlediska CRM v konkrétní společnosti, zabývá se zpětnou vazbou od zákazníků. Nakonec byla pro firmu vypracována doporučení, která by jí měla ve vztahu k zákazníkům pomoci vylepšit stávající systém. Cílem práce je zjistit současnou situaci a trendy v oblasti CRM, aplikovat tyto poznatky v konkrétní společnosti a zjistit, zda se jimi ve skutečnosti vybraná společnost řídí.
Řízení služeb ve vybrané neziskové organizaci
BROUKALOVÁ, Marie
Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu Poradenského centra při Svazu neslyšících a nedoslýchavých z hlediska procesu a kvality poskytování služeb. Nejprve byla nastudována odborná literatura, ze které byly získány potřebné informace, a poté následovalo zpracování praktické části, kde bylo představeno centrum, zhodnoceno financování a provedeno dotazníkové šetření a vyhodnocení a následně shrnuta a navrhnuta na zlepšení.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
ŠESTÁKOVÁ, Denisa
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku a poskytnout návrhy na její zlepšení. Pro praktickou část byl zvolen podnik PORSCHE ČESKÉ BUDĚJOVICE, který se řadí k nejvýznamnějším prodejcům v oblasti automobilového průmyslu v jižních Čechách díky profesionálnímu postoji svých zaměstnanců k zákazníkům a modernímu zázemí. Vybraný podnik se orientuje na zákazníka ve všech ohledech. Proto byly zahrnuty důležité aspekty "péče o zákazníky" také do bakalářské práce. Čtenáři mohou z práce čerpat tipy na zlepšení každodenního kontaktu se zákazníky. V praktické části bylo provedeno vyhodnocení stávajícího CRM, dále analýza spokojenosti zákazníků za příslušné období. Z vyhodnocení vyplývá, že existence centrální databáze zákazníků je pro další práci v oblasti CRM přímo nezbytná. Nově vytvořená databáze by tak umožnila flexibilní kontakt se zákazníky, práce CRM personálu by se stala efektivnější a management by mohl lépe analyzovat strukturu zákazníků a provádět vyhodnocení kumulativních nákupů s následným stanovením bonusů pro klíčové zákazníky. Během dotazníkového šetření vybraný vzorek zákazníků ukázal své preference v oblasti metody následného kontaktu po prodeji nového vozu. Vybraní respondenti upřednostnili on-line kontakt před kontaktováním pomocí telefonu. Vedení společnosti by mělo respektovat preference svých zákazníků. Teprve potom lze očekávat relevantní zpětnou vazbu od svých zákazníků. Pouze dostatečně kvalifikovaný a náležitě motivovaný personál první linie je schopný zajistit a poskytnout zákazníkům optimální úroveň služeb. Díky prémii za úspěšně zvládnutý "mystery shopping" je možné dále motivovat prodejce k mimořádné péči o zákazníka. Vztah mezi společností a zákazníkem by měl prospěšný pro obě strany. To je také předpoklad pro dlouhodobou a fungující spolupráci.
Analýza konkurenceschopnosti vybraného malého podniku
KOUTENSKÁ, Věra
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti firmy VOLF kancelářské potřeby, s.r.o., která působí na trhu školních a kancelářských potřeb, a na analýzu spokojenosti současných zákazníků této firmy. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cílů práce, náleží Porterův model pěti sil, analýza konkurence, analýza zdrojů podniku, SWOT analýza, dotazníkové šetření a řízený rozhovor.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.