Název: Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci
Překlad názvu: Customer relationship management in a selected organization
Autoři: ŠVAMBERK, David
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; CRM; dotazník; marketing; marketingový mix; řízení vztahů se zákazníky; řízený rozhovor; 4P; CRM; customer relationship management; guided interview; marketing; marketing mix; questionnaire
Citace: ŠVAMBERK, David. Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32736

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173638


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-05, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet