Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí90 - 99dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Osobní databáze GPS tras
Šrubařová, Daniela ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace aplikace sloužící jako databáze záznamů tras získaných z GPS zařízení, které jsou obvykle pořizovány pro osobní využití v rámci sportovních aktivit jako je cyklistika nebo běh. V textu je popsán proces obojího, tedy návrhu a implementace. Výsledná aplikace zpracovává soubory obsahující GPS záznamy ve formátu GPX. Tyto lze následně vizualizovat a k tomuto účelu je využito podpory služeb Google Maps. Veškeré užitečné informace o každé trase jsou přehledně zobrazeny uživateli. Aplikace počítá statistické údaje pro zvolené období a poskytuje graf výškového profilu ke zvolené trase. Implementovaný systém pro správu záznamů tras byl průběžně testován dobrovolníky, díky čemuž může nabídnout přívětivé a intuitivní uživatelské rozhraní.
Analýza rychlosti cyklistů ve věkové kategorii 10 až 15 let
Valentová, Hana ; Semela, Marek (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou rychlosti cyklistů ve věkové kategorii 10 až 15 let. Zhodnocuje rozdíly v konstrukci dětských kol, popisuje vztah dítěte a jízdního kola, druhy a velikosti dětských jízdních kol. Charakterizuje postup při analýze nehod jízdních kol. Nedílnou součástí jsou statistická data z oblasti nehodovosti cyklistů a zhodnocení současných poznatků dané problematiky v této věkové kategorii. Hlavním záměrem této práce je zpracovat analýzu rychlosti cyklistů pro jednotlivé věkové kategorie a vyhodnotit tento soubor. Získané měření bude doplněno o měření dosažitelného brzdného zpomalení cyklistů ve věku 10 až 15 let. Smyslem této závěrečné práce je rozšíření materiálů pro soudní znalectví v oblasti dopravy.
Využití tryskového proudění v civilní letecké dopravě
Švec, Michal ; Imriš, Pavel (oponent) ; Krška, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tryskovým prouděním. Její rešeršní část pojednává o podmínkách vzniku tryskového proudění, jeho charakteristikách, rozdělení podle zeměpisné polohy a jevech, které tryskové proudění doprovázejí. Obsahuje také popis způsobů měření tryskového proudění a jeho zobrazení v leteckých meteorologických mapách. Dále rozebírá organizaci letového provozu nad severním Atlantikem v dosahu výskytu tryskového proudění. Praktická část práce obsahuje vlastní autorovo řešení, které se týká posouzení časové a ekonomické výhodnosti transatlantických letů plánovaných podle tryskového proudění. Princip vyhodnocení spočíval v porovnání skutečných letů s lety po nejkratších možných tratích. Bylo prokázáno, že ke zmíněným úsporám dochází pouze v oceánských částech letu.
Návrh RNAV SID a STAR tratí pro letiště Brno Tuřany
Zvolánek, Jiří ; Ing. Duka (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Závěrečná diplomová práce se zabývá návrhem RNAV SID a STAR tratí pro letiště Brno Tuřany. Rozebírá využití současných konvenčních příletových a odletových tratí pro dané letiště a popisuje jeho TMA. Na základě zjištěných informací jsou navrženy nové tratě s využitím přesné prostorové navigace a je upraven prostor TMA Brno. Součástí práce je také detailní konstrukce vybraného odletového postupu.
Rekonstrukce železniční stanice Jeseník
Francová, Aneta ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rekonstrukce železniční stanice Jeseník“ řeší vybudování nástupiště vhodného pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení rychlosti, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
Rekonstrukce železniční stanice Chrudim
Filo, Martin ; Motl, Daniel (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Chrudim, tak aby vyhovovala platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V práci jsou navržena dvě nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Počet čtyř dopravních kolejí ve stanici je zachován. Dále je navržena kompletní rekonstrukce železničního svršku, železničního spodku a je navrženo nové odvodnění stanice.
Rekonstrukce žst. Hrušovany u Brna
Ječmínková, Michaela ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh úpravy nástupišť respektující požadavky na přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V této souvislosti byly navrženy tři nové nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byly navrženy potřebné úpravy kolejiště vyvolané vložením nástupišť a rekonstrukce odvodnění. Navržené řešení také počítá s opětovným zprovozněním tratě Hrušovany u Brna - Židlochovice.
Studie rekonstrukce železničních stanic Jindřichov na Moravě a Branná
Kubina, Jiří ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Studie rekonstrukce železničních stanic Jindřichov na Moravě a Branná“ řeší vybudování nástupišť vhodných pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení traťové rychlosti z původních 40 km/h na 50 km/h, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
Studie rekonstrukce železničních stanic Ostružná a Horní Lipová
Látal, Jan ; Bubníková, Dana (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Výsledkem této práce bude návrh rekonstrukce železničních stanic Ostružná a Horní Lipová tak, aby splňovala následující podmínky. Musí být zajištěn bezproblémový pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace ve smyslu znění vyhlášky 398/2009 Sb., dále bude snaha o prodloužení nástupišť a užitečných délek kolejí, úprava směrových a výškových parametrů na požadavky současných norem a s tím spojeno zbudování funkčního odvodnění. Je ovšem snaha vyhnout se rozsáhlejším pracím s ohledem na minimalizaci investic.
Vyhodnocení geometrických parametrů koleje s podpražcovými podložkami
Škovranová, Michaela ; Volejník, Miloslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává informace o způsobu a přínosu použití pražců s podpražcovými podložkami v zahraničí a hodnotí geometrické parametry koleje s podpražcovými podložkami ve zkušebních úsecích tratě Havlíčkův Brod – Okrouhlice a v žst. Planá nad Lužnicí. V diplomové práci je vyhodnoceno měření výškové polohy koleje přesnou nivelací a odchylky GPK naměřené měřícím vozem. V práci je vysloven závěr o vlivu podpražcových podložek na geometrické parametry koleje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí90 - 99dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.