Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příprava letu po trati Praha - Chartúm s letounem Tatra T-101 po stopách rekordního letu z r. 1938
Vlček, Richard ; Švec, Michal (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá stavbou tratě a předletovou přípravou pro zopakování historického dálkového rekordu z roku 1938 s replikou letounu Tatra T-101 v současnosti. Úvodní část práce je věnována historickému rekordu a replice, pro dostatečné seznámení s možnostmi letounu a cílů, kterých má být dosaženo. Následně se práce zaměřuje na jednotlivé části předletové přípravy, kde jsem ověřil současné možnosti letu z Prahy do Chartúmu s typem T-101.2. Poslední kapitola je věnována rozboru meteorologické situace a prvkům, které mají bezprostřední vliv na let, včetně využitelnosti denního a nočního svitu. Rozbor některých meteorologických prvků obsahuje data z konkrétních světových letišť. Práce nepojednává o běžné předletové přípravě, ale spíše je studií proveditelnosti.
Zefektivnění výroby součásti z šicího stroje
Švec, Michal ; Trčka, Tomáš (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zefektivnění výrobního procesu součásti držáku podavače ve firmě MINERVA BOSKOVICE, a.s. Technologiemi, které jsou použity při výrobě součásti, se věnuje první část diplomové práce. Ve druhé části se práce věnuje rozboru součásti a jejímu současnému výrobnímu postupu. Třetí část obsahuje návrh nového výrobního postupu, který obsahuje popis strojů využitých pro výrobu, nového přípravku, zvolené nástroje, strojní výpočty a technologický postup. Poslední část zhodnocuje současnou a nově navrhovanou variantu výroby s jejich porovnáním.
Silové zatížení frézovacích nástrojů při obrábění
Švec, Michal ; Trčka, Tomáš (oponent) ; Polzer, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce srovnává silové zatížení dvou vyměnitelných břitových destiček při frézování. Je rozdělena na dvě části – rešerši a experiment. Rešerše rozebírá silové zatížení, možnosti jeho měření, frézy a vyměnitelné břitové destičky. Experiment měl podobu měření silového zatížení při frézování 14 drážek s každou destičkou za konstantních řezných podmínek. Vyhodnocení měření proběhlo na základě čtyřikrát opakovaného experimentu pro obě sady destiček. Cílem práce je rozhodnout, zda destičky obrábí se srovnatelným silovým zatížením. Výsledky ukazují, že jedny z destiček jsou během frézování zatíženy až o 85 % větší celkovou silou.
Postup výroby součástky šicího stroje
Švec, Michal ; Jaroš, Aleš (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na výrobu ozubeného kola, které je součástí umístěnou v šicím stroji. V první části je proveden rozbor ozubeného kola, včetně popisu funkce. Dále je popsán výběr polotovaru, včetně výpočtu potřebného množství materiálu. Následující část popisuje stroje potřebné pro výrobu součásti, nástroje, které budou při výrobě použity, a technologický postup. V další části je zmíněn systém náhradních dílů ve firmě, možnost reklamace nebo nákupu jednotlivých součástí šicích strojů. Poslední část práce je věnována technicko-ekonomickému zhodnocení navržené výroby.
Návrh skladu ve strojírenském podniku
Švec, Michal ; Dvořák, Milan (oponent) ; Štroner, Marek (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh skladu ve strojírenském podniku se zaměřením na zpracování plechů. V první části práce je věnována pozornost rešeršní studii o problematice skladování, logistických technologiích a o manipulaci a způsobech skladování plechových tabulí. Druhá část práce obsahuje vlastní návrh skladu za daných podmínek, technické zhodnocení navrhnutých variant a ekonomickou studii návratnosti investice do jeřábové techniky. Návrh skladu je doplněn o výkresovou dokumentaci tří variant řešení.
Plán reakce na nouzové situace v letecké škole
Jedlička, Petr ; Švec, Michal (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu Plánu reakce v případě nouze pro leteckou školu. První část práce se věnuje organizacím v letectví a jiném dopravním průmyslu, které ukládají povinnost zavedení systému řízení bezpečnosti. Další část analyzuje požadavky předpisů a dokumentů na Plánu reakce v případě nouze. Třetí kapitola je věnována tvorbě všeobecného manuálu, který pomůže leteckým školám při tvorbě ERP. V poslední kapitole je ukázka konkrétního ERP pro modelovou leteckou školu, který je vytvořen dle manuálu z třetí části práce.
Využití technologie GCD pro potřeby antivirového softwaru
Švec, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Hlavním účelem této práce je popsat technologii Grand Central Dispatch. Ta slouží k pa- ralelnímu programování. Nejdříve je tedy popsána historie a základy paralelního progra- mování. Na to navazuje popis knihovny spolu s příklady a test výkonnosti. Využití je demonstrováno na jednoduchém HTTP serveru, který je napojen na antivirový software AVG.
Online souborový manažer
Švec, Michal ; Jošth, Radovan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a implementaci dvoupanelového souborového manažera s oddělenou klientskou a serverovou částí.
Web communication environment for unregistered users
Švec, Michal ; Kacálek, Jan (oponent) ; Polívka, Michal (vedoucí práce)
The aim of thesis was to create a functional IM client focused on simplicity of operation without user registration. This thesis deals with different types of IM clients, their development and history. There are also described technologies used for creating web applications. The last part deals with development and creation of web IM client.
Využití tryskového proudění v civilní letecké dopravě
Švec, Michal ; Imriš, Pavel (oponent) ; Krška, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tryskovým prouděním. Její rešeršní část pojednává o podmínkách vzniku tryskového proudění, jeho charakteristikách, rozdělení podle zeměpisné polohy a jevech, které tryskové proudění doprovázejí. Obsahuje také popis způsobů měření tryskového proudění a jeho zobrazení v leteckých meteorologických mapách. Dále rozebírá organizaci letového provozu nad severním Atlantikem v dosahu výskytu tryskového proudění. Praktická část práce obsahuje vlastní autorovo řešení, které se týká posouzení časové a ekonomické výhodnosti transatlantických letů plánovaných podle tryskového proudění. Princip vyhodnocení spočíval v porovnání skutečných letů s lety po nejkratších možných tratích. Bylo prokázáno, že ke zmíněným úsporám dochází pouze v oceánských částech letu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
36 ŠVEC, Martin
5 ŠVEC, Miroslav
7 Švec, Marek
36 Švec, Martin
5 Švec, Matěj
4 Švec, Michael
4 Švec, Milan
5 Švec, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.