|
Příčné odpory pražců s plastovými pražcovými kotvami
Francová, Aneta ; Malovaný, Lubomír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zjištění příčných odporů na pražcích s použitím plastové pražcové kotvy, označené jako EVA V. Měření jsou prováděna pomocí speciálního vytlačovacího zařízení na zkušebním úseku na trati Svitavy–Žďárec u Skutče. Dále je provedeno srovnání naměřených příčných odporů s odpory vznikajícími na pražcích za použití ocelových pražcových kotev a bez kotev. Závěrečným úkolem je stanovit, zda je možné použití plastových kotev v provozované koleji.
|
|
Rekonstrukce železniční stanice Jeseník
Francová, Aneta ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rekonstrukce železniční stanice Jeseník“ řeší vybudování nástupiště vhodného pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení rychlosti, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
|
|
Rekonstrukce železniční stanice Jeseník
Francová, Aneta ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rekonstrukce železniční stanice Jeseník“ řeší vybudování nástupiště vhodného pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení rychlosti, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
|
|
Příčné odpory pražců s plastovými pražcovými kotvami
Francová, Aneta ; Malovaný, Lubomír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zjištění příčných odporů na pražcích s použitím plastové pražcové kotvy, označené jako EVA V. Měření jsou prováděna pomocí speciálního vytlačovacího zařízení na zkušebním úseku na trati Svitavy–Žďárec u Skutče. Dále je provedeno srovnání naměřených příčných odporů s odpory vznikajícími na pražcích za použití ocelových pražcových kotev a bez kotev. Závěrečným úkolem je stanovit, zda je možné použití plastových kotev v provozované koleji.
|