Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  začátekpředchozí90 - 99další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Programovací jazyk Swift a jeho zařazení do výuky podle metodiky Architecture First
Matějka, Martin ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Oraný, Vladimír (oponent)
Hlavní náplní této bakalářské práce je převedení frameworků do programovacího jazyka Swift pro platformu iOS, které se používají v prvních fázích výuky objektového programování v programovacím jazyce Java. V první části jsou vysvětleny základy organizace Swift kódu a některé programovací konstrukce programovacího jazyka Swift. V druhé části práce je analyzována metodika Architecture First, poněvadž tato metodika představuje hlavní myšlenku, proč byly tyto frameworky naprogramovány. Ve třetí části  jsou popsány některé prostředky, které byly použity pro převedení frameworků mezi jednotlivými programovacími jazyky. Při převádění frameworků byla využita verze programovacího jazyka Swift 3.0, která vyšla v září minulého roku. V poslední části práce je prakticky demonstrována funkčnost a funkcionalita frameworků na modelových příkladech, které byly vypracovávány i v rámci kurzu výuky programování v Javě.
Vývoj aplikace pro operační systém iOS
Fialová, Tereza ; Havlíček, Zdeněk (vedoucí práce) ; Stočes, Michal (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je vývoj aplikace pro mobilní operační systéme iOS od společnosti Apple. Teoretická část se zabývá studiem podkladů a vymezením syntaxí programovacích jazyků a jejich následné zhodnocení. Následují informace o jednotlivých verzích operačního systému iOS. V praktické části jsou definovány pojmy insolvence a zesplatnění / odstoupení od smlouvy. Dále vývoj samotné aplikace od designové stránky po samotný kód aplikace. Závěrem shrnutí celé bakalářské práce a doporučení.
Vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS
Aldorf, David ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Stočes, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro operační systém iOS. Vytvoření aplikace bylo provedeno na základě teoretických poznatků získaných v teoretické části bakalářské práce. Bylo provedena komparace vývojových prostředí a na základě bodovací metody bylo vybráno vývojové prostředí Xcode IDE od společnosti Apple. Poté byl vytvořen logický návrh, který obsahuje rozvržení a popisuje funkcionalitu aplikace. Na základě logického návrhu byl vytvořen grafický návrh aplikace se vzhledem opírajícím se o Material design od společnosti Google. K implementaci kódu byl použit moderní objektově orientovaný programovací jazyk Swift. Aplikace poskytuje uživateli možnost přihlášení přes sociální síť Facebook, a nebo přes email. díky tomu je zaručena úschova dat v databázi a uživatel ke svým datům může přistoupit i z jiných zařízení iOS. Pro databázové řešení byl použit Framework FireBase. Aplikace z databáze generuje seznam receptů pro zdravý životní styl a ukládá informace o uživateli pro výpočet ideálního jídla
Vývoj aplikací pro platformu iOS v jazyce SWIFT
Hudek, Michael ; Havlíček, Zdeněk (vedoucí práce) ; Stočes, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj aplikací pro platformu iOS v jazyce SWIFT. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Na začátku teoretické části je popsána firma Apple od jejího založení po současnost. Na popis společnosti navazuje analýza systému iOS, který je od roku 2007 pro Apple nedílnou součástí. V následující části je systém analyzován více do hloubky. Je zde popsána základní architektura celého systému, včetně nejvíce využívaných frameworků pro tvorbu aplikací. S tvorbou aplikací je spojena i následující část, kde jsou popsány základní nástroje, které jsou potřebné pro tvorbu aplikací pro platformu iOS. V této kapitole jsou v krátkosti popsány i hardwarové požadavky pro vývoj. Hlavním tématem je popis vývojového prostředí Xcode a především popis samostatného jazyka Swift, který je srovnán s jazykem Objective-C, který nahrazuje. Na teoretickou část navazuje část praktická. Nejdříve je představeno prostředí Playground společně s několika praktickými příklady. V druhé podkapitole je vyvíjena aplikace Počasí v novém programovacím jazyce Swift. Aby bylo možné zjistit přínosy jazyka Swift, byla aplikace naprogramována také v jazyku Java pro platformu Android. V průběhu praktické části jsou mezi těmito jazyky kódy jednotlivých funkcí porovnávány s pomocí softwarových metrik jako je počet řádků kódu, počet napsaných znaků a velikost výsledné aplikace.
Porovnání programovacích jazyků na platformě Apple.
Hamerník, Tomáš ; Merunka, Vojtěch (vedoucí práce) ; Radek, Radek (oponent)
Tato práce pojednává o porovnání programovacích jazyků na platformě Apple, přesněji na operačním systému iOS. Hlavním tématem je porovnání jazyků pro dané prostředí, kterými jsou Objective-C a Swift. V teoretické části práce je vysvětlena základní terminologie objektového programování a popsán operační systém iOS. Dále je rozebráno vývojové studio Xcode a programovací jazyky Objective-C a Swift. Praktická část obsahuje návrh a vytvoření ukázkového programu, jeho následnou dokumentaci a popis jednotlivých částí zdrojového kódu pro oba programovací jazyky.
Aplikace pro příjem z Audeliver.com
Pristaš, Martin ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre sťahovanie a prehrávanie podcastov. Zameral som sa hlavne na jednoduchosť návrhu dizajnu aplikácie a vytvorenie príjemneho prostredia pre jej používanie. Aplikácia je naprogramovaná v jazyku Swift a využíva moderné prvky grafického rozhrania aplikácií v systéme iOS. Aplikáciu som mohol testovať na používateľoch a optimalizovať jej hardwarové nároky. Podarilo sa mi úspešne optimalizovať hardwarové nároky aplikácie a rozšíriť jej využitie na viacej zariadení Apple. Prínosom tejto práce sú nové poznatky vývoja aplikácií, ale aj dodržiavanie pokynov pre ľudské rozhrania. Keďže aplikácia využíva moderný jazyk a prináša moderné spôsoby realizácie, je prínosom hlavne pri ukážke toho, akým smerom sa vývoj aplikácií uberá.
Monitorovací systém komunikující s mobilním zařízením
Ilavský, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou hardvéru periférie merajúcej teplotu, a implementáciou aplikácie, zobrazujúcej namerané dáta. Bezdrôtová komunikácia medzi perifériou a klientom je implementovaná pod protokolom Bluetooth Smart (verzia 4.0 a vyššie) a zabezpečená bezpečnostným protokolom proti útočníkovi zachytávajúcemu komunikáciu. Výsledkom práce je plne funkčný prototyp periférie merajúcej teplotu a aplikácia zobrazujúca túto teplotu, navrhnutá pre platformu iOS verzie 8.0 a vyššej.
Klient virtuální čekárny pro iOS
Bukovský, Luděk ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat uživatelsky přívětivou mobilní aplikaci pro správu termínu a přihlašování na ně pomocí rezervačního systému. Výsledkem je aplikace pro platformu iOS s příjemným designem. Testování proběhlo na uživatelích, kteří aplikaci ohodnotili kladně s jednoduchým ovládáním. Za velký přínos této práce se považuje vhodně navržené uživatelské rozhraní. 
Návrh mobilní aplikace pro podporu webového portálu
Kovařík, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro běžkaře. Postupně mapuje proces vývoje; od analýzy, přes návrh, až po předpoklady budoucího vývoje. Aplikace je vyvíjena pro platformu iOS. Součástí práce je také návrh možností monetizace.
Mobilní aplikace pro vizualizaci a řízení vodohospodářských staveb
Švancer, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob univerzálního zobrazení dat z automatizovaných vodárenských objektů na mobilním zařízení. Vývoj je realizován spolu s firmou Speco Control s.r.o., která dané automatizace provádí. Výsledná aplikace je otestována a nasazena do reálného provozu. Stěžejní částí je návrh univerzální struktury databáze, na základě níž je možné data zobrazit. V současné době se totiž ke každému objektu vyvíjí na míru řešený dispečerský program pro PC. 

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   začátekpředchozí90 - 99další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.