| |
| |
| |
|
Příklady cestní sítě zohledňující retenci a akumulaci vody v intravilánu a extravilánu.
MARKOVÁ, Dana
Cílem této bakalářské práce je vybrat vhodné příklady cestní sítě zohledňující retenci a akumulaci vody v extravilánu a intravilánu. Teoretický přehled, poskytující informace potřebné k nastínění problematiky cestních sítí ve vztahu k vodě, je uveden v rešerši. Ta je zpracována na základě dostupných podkladů, které byly čerpány převážně z platných technických norem a doporučené literatury. Další část bakalářské práce, demonstrovaná na zvolených příkladech již realizovaných cestních sítí, se zabývá dokumentací cestních sítí, které byly realizovány v souladu s poznatky uvedenými v rešerši (Zpevněná polní cesta v k.ú. Skřípov, okres Prostějov; Polní cesty včetně příkopů, katastrální území Chotěbudice; Svodné a zasakovací průlehy včetně cestního příkopu podél polní cesty C 5 v k.ú. Vojnice).
|
|
Finanční náklady na retenci vody v krajině a tvorbu mokřadů na území České republiky.
ČERNÝ, Jan
Různé typy retenčních útvarů (poldr, malá vodní nádrž, přehrada) byly popsány z hlediska jejich retenčního potenciálu a nákladů na zadržení jednoho metru krychlového vody. Jako součást výstaveb retenčních útvarů byly vytvořeny mokřady, u nichž byl zjištěn poměr k celkové ploše a náklady na jejich tvorbu. Výsledky výpočtů, hesenská metoda a metoda zemědělského využití byly použity k ohodnocení přírodní říční nivy a jejího retenčního potenciálu. Náklady na substituci přirozené retence modelové lokality by odpovídaly 0,5 - 1,6 mld. Kč.
|
|
Motivation and stabilization of employees
Fleischhackerová, Lucia ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zaobírá problematikou motivace zaměstnanců k pracovnímu výkonu a jejich stabilizací, která je důležitá pro správné fungování podniku. Je to jedna ze základních personálních činností podniku, kterou by měl vedoucí zaměstnanec dokonale ovládat. Práce obsahuje teoretický výklad problematiky. Od definování základních pojmů, přes specifikaci faktorů pracovní motivace, definování stimulačních prostředků až po shrnutí základních teorií pracovní motivace. Cílem práce je zjistit úroveň spokojenosti a motivace zaměstnanců ve společnosti Forbes Casino, a.s. Praktická část práce interpretuje výsledky získané formou polo-strukturovaných rozhovorů. V práci jsou také doporučení vyplývající z analýzy.
|
|
Stavební zakázka a účetní operace s ní spojené
ŠTEMBEROVÁ, Štěpánka
Cílem zpracované bakalářské práce bylo udat přehled nejběžněji sjednávaných podmínek plateb za stavební práce a na konkrétním případu účetní jednotky analyzovat řešení v praxi. Teoretická část práce se zabývá specifiky stavebnictví jak z obecného hlediska, tak z hlediska účetního. Jsou v ní rozebrány nejběžněji sjednávané podmínky úhrady stavebních prací a nejčastěji využívané zajišťovací instrumenty. U konkrétních možností jsou pak zaznamenány účetní operace s nimi spojené. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na zpracování účetnictví ve stavební firmě související s konkrétní stavební zakázkou. Jsou zde zaznamenány účetní případy týkající se zakázky, použití analytických účtů a náklady a výnosy vztahující se k jednotlivým výkonům. Podmínky úhrady prací a dodávek sjednané v souvislosti se zakázkou jsou porovnány s jejich dalšími možnými variantami z hlediska vlivu na hospodářský výsledek zakázky. Z navržených platebních podmínek je doporučena jejich nejvhodnější kombinace.
|
| |
|
Časový průběh retence radiojódu u pacientů po podání léčebné dávky 131I v prvních dnech po terapii
MACHÁČKOVÁ, Věra
Po srovnání diagnostické a terapeutického poločasu bylo zjištěn rozdíl, z něhož lze usuzovat, že terapeutický poločas a tím nepřímo i retence radiojódu je závislá na podané aktivitě. Dle provedeného měření lze stanovit datum propuštění pacientů s benigním onemocněním na druhý den (u nízkých aktivit) a desátý den (u vysokých aktivit). U pacientů s maligním onemocněním lze stanovit datum propuštění na třetí den (u nízkých aktivit) a pátý den (u vysokých aktivit).
|
|
Building Loyalty in Consumer Markets
Selivanova, Olga ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce) ; Tjokorda, Patrik (oponent)
In the first chapter this thesis summarizes all different viewpoints of marketers and other experts in business concerning customer loyalty definition. The second chapter discusses a role customer loyalty plays in business of companies. By selecting appropriate definition of customer loyalty, the purpose of this thesis would be to describe all benefits associated with customer loyalty and suggest solution for their expression in economic terms. These topics are discussed in Chapter 3 and 4. In addition in Chapter 5 and Chapter 6 management of customer loyalty and its determinants will be introduced. By selecting those determinants, which are hidden behind customer motivations to purchase company's products or services, and by managing them, company is able to build customer loyalty and enjoy all associated benefits in a form of increased profitability of its business. Finally in the last chapter loyalty programs and their management are discussed, because they are often used as tools to encourage customer loyalty. All these findings are demonstrated in a case study of Palac Flora, a shopping mall in Prague, which introduced its loyalty program a couple of years ago. The final part of this thesis is devoted to conclusion and bibliography.
|