Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 99 záznamů.  začátekpředchozí90 - 99  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití on-line marketingu na českém trhu s nemovitostmi
Ilinskaya, Ekaterina ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit využívání on-line marketingových nástrojů používaných pražskou realitní společnosti Happy House Rentals, s.r.o a navrhnout postupy pro zlepšení její on-line marketingové strategie. První část práce popisuje nástroje on-line marketingu. Druhá část představuje trh s nemovitostmi a použitím publikovaných dat popisuje situaci v odvětví nemovitostí v České republice, především v Praze. Poté následuje primární analýza přítomnosti pražských realitních kanceláří na webu v souvislosti s konkurenčním profilem Happy House Rentals s.r.o.. Třetí částí je případová studie na analýzu on-line marketingu Happy House Rentals, s.ro. s využitím nástrojů a dat použitých v prvních dvou částech této diplomové práce. Autor navrhuje zlepšení pro on-line marketingové strategie happy House Rentals Ltd.
Budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu
Svojšová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnou sadu opatření pro internetovou prezentaci realitních kanceláří, která zvýší jejich důvěryhodnost. Teoretická část se zabývá pojmy jako internet a internetový marketing se zaměřením na nástroje internetového marketingu. Praktická část se věnuje budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu. Nejprve jsou pomocí vlastní vytvořené statistiky interpretovány postupy, které realitní kanceláře používají v praxi. Poté jsou na základě provedeného dotazníkového šetření vybrané postupy aplikovány a vyhodnoceny pro případ konkrétní realitní kanceláře. Na konci kapitoly jsou opatření, která mohou potenciálně navýšit důvěryhodnost realitní kanceláře, shrnuta a zhodnocena, zda jsou optimálním řešením.
Digital Marketing Strategy
Feťková, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem digitální marketingové strategie pro vybranou firmu, realitní kancelář - FOK, sro Prešov. Cílem diplomové práce je analýza a vymezení nejefektivnějších způsobů a možností propagace firmy na internetu a to s důrazem na charakter firmy a na specifika trhu s nemovitostmi. V diplomové práci je použita SOSTAC metoda pro co nejefektivnější naplánování digitální marketingové strategie. Hlavním přínosem a cílem praktické části diplomové práce je optimalizace současné marketingové komunikace, inzerce a následné doporučení konkrétní postup při propagaci realitní kanceláře na internetu a jejího dalšího rozvoje internetového marketingu.
Výzkum realitního trhu v České republice
Bartoš, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Práce se zabývá výzkumem realitního trhu v České republice, především pak výzkumem trhu s rezidenčním bydlením. Hlavními cíli práce je vytvoření přehledu vývoje realitního trhu v České republice a představení jeho specifik, představení a vzájemné srovnání vybraných realitních kanceláří a realitních serverů. Pomocí kvalitativního výzkumu je zjišťováno chování českých spotřebitelů na trhu realit. Pomocí kvantitativního výzkumu, konkrétně pomocí dotazníkového šetření, je zjišťována znalost realitních kanceláří a realitních serverů na českém trhu a spokojenost s poskytovanými službami realitních kanceláří. Dále je v diplomové práci zkoumáno všeobecné vnímání působení realitních kanceláří v České republice. Tyto výzkumy si kladou za cíl zmapovat chování lidí při prodeji či nákupu nemovitosti, zjistit pohled českých lidí na český realitní trh a jeho zprostředkovatele a zjistit jejich znalost jednotlivých realitních subjektů. V závěru práce jsou představeny názory odborníků ohledně stávající a budoucí situace na českém realitním trhu.
Podnikatelský plán
Neterda, Karel ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tématem diplomové práce je podnikatelský plán na založení realitní kanceláře. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy, jež souvisejí se založením nové firmy. Patří mezi ně zákonná úprava podnikání, právní formy společností, podpora podnikání a struktura podnikatelského plánu. Praktická část diplomové práce navrhuje konkrétní podnikatelský plán na založení realitní společnosti, v němž hodnotí podnikatelské prostředí a stávající konkurenci prostřednictvím těchto metod: Porterovy analýzy pěti sil, SWOT a PEST analýzy. Předmětem zkoumání jsou rovněž tyto dílčí součásti podnikatelského plánu - rozsah služeb pro zákazníky, personální zdroje, marketingový a finanční plán. Na základě výsledků těchto analýz je následně vyhodnocena proveditelnost projektu.
Faktory determinující výkonnost realitní kanceláře Reality GAIA, spol. s r.o.
Schmiedová, Kateřina
Diplomová práce zpracovává hodnocení výkonnosti realitní kanceláře Reality GAIA, spol. s.r.o. Ve strategické analýze popisuje charakteristiky makroprostředí ohraničeného územím České republiky, mikroprostředí definovaného dle odvětvové klasifikace jako Činnost v oblasti nemovitostí, a zvoleného podniku. Vybraná realitní kancelář je hlouběji analyzována pomocí finanční analýzy a výpočtů ekonomické přidané hodnoty. Prostřednictvím matematických a statistických metod jsou odhaleny faktory determinující ekonomickou výkonnost. Jsou koncipovány návrhy a doporučení pro zvýšení ekonomické výkonnosti.
Podnikatelský plán - založení realitní kanceláře
Goldová, Martina ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení malé realitní kanceláře s omezenými počátečními zdroji a zhodnocení jeho realizovatelnosti. Diplomová práce se skládá z praktické a teoretické části. Teoretická část je zaměřená na kroky, kterými prochází každý začínající podnikatel. Druhá část je pak věnována právním požadavkům na založení realitní kanceláře a nedostatku regulace vstupu nových realitních makléřů na realitní trh. Obsahem praktické části je již samotný podnikatelský plán, přičemž každá jeho část je přizpůsobena malému počátečnímu rozpočtu. Nechybí zde podrobný popis služby, marketingová komunikace ani finanční plán, ze kterého vyplývá ziskovost plánovaného podnikání.
Nemovitosti v účetnictví
Kefurtová, Michaela ; Skálová, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nemovitosti v účetnictví. Zabývá se nemovitostmi z pohledu developerské společnosti, realitní kanceláře a společnosti kupující nemovitost jako dlouhodobý majetek. Zachycuje náklady, evidenci a ocenění v jednotlivých fázích vývoje nemovitosti. Práce je doplněna kapitolou o pojištění, odpisech, rezervách a daních.
Ochrana spotřebitele při nákupu nemovitosti
Hodboď, Radek ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Mastracci, Daniele (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu kvality poskytovaných služeb realitních kanceláří a problematiku ochrany spotřebitele související s minimální legislativní regulací obchodu s nemovitostmi v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 99 záznamů.   začátekpředchozí90 - 99  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.