Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí89 - 98  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Perfume - The story of a murderer: Comparison between book and movie
ZEMKOVÁ, Gabriela
Diese Arbeit beschäftigt sich mit dem Vergleich von Patrick Süskinds Bestseller Das Parfum: Die Geschichte eines Mörders und dem gleichnamigen Film aus dem Jahre 2006. Der erste Teil der Arbeit beschäftigt sich mit dem Roman. Dieser Teil beinhaltet eine kurze Biografie des Autors und beschreibt die Handlung des Buches und seine Entstehungsgeschichte. Der zweite Teil der Arbeit widmet sich dem nach dem Buch entstandenen Film. Der Regisseur und Produzent werden näher vorgestellt, es wird über die Dreharbeiten geschrieben und schließlich werden einige Hauptcharaktere mit Hinsicht auf ihre Vorlage im Buch analysiert. Der letzte Teil der Arbeit widmet sich dann dem eigentlichen Vergleich von Buch und Film. Es werden Handlung und Held verglichen und schließlich wird auch über die Methoden der Verfilmung und die Darstellung von Jean-Baptistes olfaktorischer Welt geschrieben.
Efektivita product placementu v závislosti na známosti značky
Sedněvová, Šárka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Product placement jako jeden z moderních nástrojů marketingové komunikace v současnosti nabývá na stále větším významu. Tak je tomu i v České republice, především po nedávné změně legislativy a s tím související legalizací product placementu. Diplomová práce product placement charakterizuje, uvádí jeho jednotlivé formy a způsoby vyhodnocování jeho efektivity. Cílem diplomové práce je potom zjistit rozdíl mezi efektivitou product placementu v situaci, kdy je v audiovizuálním díle propagována v prvním případě značka známá, ve druhém případě značka neznámá a ve třetím pak značka fiktivní. To prověřuje provedený experiment, který vychází ze zhlédnutí videa se třemi typovými situacemi, a následného dotazníkového šetření mezi respondenty. Z analýzy výsledků výzkumu vychází najevo, že product placement je nejefektivnější v případě zobrazení známé značky, začlenění neznámé značky je již podstatně méně efektivní, a efektivita fiktivní značky je nejnižší. Na základě statistického testování hypotéz je ověřeno, že existuje statisticky významná souvislost mezi známostí značky a její efektivitou.
Distribuce filmů přes internet
Halbich, Jaroslav ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Moje práce se zabývá formami distribuce filmu. Analyzuje distribuci v českém prostředí a porovnává jí se světovým standardem. Hlavní důraz je kladen na distribuci filmu pomocí internetu, ale zmíněny jsou i ostatní alternativy. Práce se dotýká i historie filmu a internetu. Pozornost je také věnována autorskému zákonu. Cílem práce je zhodnocení stávající situace a možný budoucí vývoj filmové distribuce, dále pak srovnání nabídky online služeb v ČR a ve světě.
Analýza výnosnosti 3D ve filmu
Tesař, Tomáš ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Bartoň, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá hypotézou, že filmy promítané v kinech ve 2D i ve 3D verzi zároveň mají vyšší tržby ze vstupenek do kin než filmy promítané pouze ve 2D. K tomu byl vytvořen model dvou simultánních rovnic, který na datovém souboru filmů vydaných mezi roky 2009 a 2011 v USA ukazuje, že 3D nemá v prvním týdnu po premiéře žádný vliv, avšak v dalších týdnech je významně spojen s nižším počtem promítacích sálů nejspíše z důvodu nižší kapacity technologicky vybavených promítacích sálů a také významně zvyšuje tržby ze vstupenek do kin. Kromě tohoto faktoru model zahrnuje další důležité a významné faktory ovlivňující tržby a práce porovnává výsledky se současnou literaturou zabývající se tímto tématem.
Poptávka po multikinech - co determinuje spotřebitelské rozhodování?
Řeháková, Petra ; Mičúch, Marek (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat determinanty chování poptávky po multikinech v Praze. Základním stavebním kamenem je datový soubor vývoje návštěvnosti a tržeb všech filmových titulů promítaných v letech 2002-2011 v pražských multikinech, vždy po dobu prvních čtyř týdnů od premiéry, poskytnutý Unií filmových distributorů. Práce zkoumá spotřebitelské chování lidí na filmovém trhu. Vysvětlovanou proměnnou je poptávka po filmech, která je měřená počtem diváků v odpovídajících filmových týdnech. Předmětem analýzy, tedy vysvětlujícími proměnnými, je cena, ukazatele hodnocení filmu (kritiky), žánr, země původu, charakter časového umístění snímku, počet nasazení v daném týdnu, formát (2D/3D), stopáž, prvek kvalitního/oblíbeného herce a režiséra a vliv filmu na pokračování. Data jsou vystavena regresní analýze, pomocí níž je testována významnost jednotlivých proměnných. Na základě výsledků je pak zkoumána hypotéza o silné záporné závislosti ceny a poptávaného množství (Dewenter R., Westermann M., 2005) versus hypotézy slabé citlivosti těchto dvou proměnných (Sangho Kim, 2009) oproti signifikantnějšímu vztahu poptávky a jiných, výše zmíněných determinantů. Vliv ceny na velikost návštěvnosti se ukázal být na pražském trhu nevýznamným v krátkém období. Významným determinantem působícím pozitivně na návštěvnost v celém sledovaném období je hodnocení filmu, herec, délka filmu a počet představení.
Projektový management v oblasti audiovizuální produkce
Truhlář, Filip ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce je zaměřena na aplikování přístupu řízení projektu a určení životního cyklu projektu dle metodiky PMBoK na oblast audiovizuální produkce. Použití dalších metod řízení projektu, zavedení systému kontroly a hodnocení na procesy v dané tvorbě a celý průběh realizace projektu. Určení legislativy, která se této oblasti týká. Vytvoření obecného postupu, který je rozdělen na jednotlivé fáze realizace a stanovení klíčových procesů a milníků, které je vhodné blíže definovat. Zavádí systém kontrol a hodnocení pro usnadnění akceptačních řízení a splnění nastavených podmínek. Zlepšení práce a přístupu k informacím, které jsou pro projekt rozhodující. Podpoření procesů a projektu softwarovými prostředky k usnadnění realizace a jejího řízení.
Laterna magika - obohacení estetické percepce?
PEKÁREK, Josef
Cílem bakalářské práce je na základě rozboru stavu filmu a divadla v 50. letech 20. století, jak v Československu tak i ve světě, stanovit východiska a vlivy pro vznik Laterny magiky. Navazujícím úkolem je prostřednictvím možností filmu a divadla určit hranice těchto jednotlivých druhů umění a zjistit, v jakém vztahu jsou či mohou být v rámci představení Laterny magiky. Výsledky této teoretické části budou následně konfrontovány s rozborem vybraných představení Laterny magiky.
Autorské právo, jeho aplikace a dodržování v profesionální filmové tvorbě
Truhlář, Filip ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce je zaměřená na převedení složité právnické řeči autorského zákona na jazyk srozumitelný pro laika. Uvedení kolektivních správců autorského práva a jejich přiřazení k filmovým tvůrčím profesím. Definování náplně práce jednotlivých filmových profesí a uvedení znaků, které když jejich dílo naplňuje, je toto dílo autorské. Nutnost uzavírání smluv pro autorská díla a jejich možné užití. Zpřesnění informací, které je nutné u díla uvádět při jeho zveřejňování a distribuci. Práva, která náleží výrobci audiovizuálního díla a jak dílo může použít. Dále pak povinnosti, ze zákona vyplývající. Následky při porušení autorského práva.
Vliv product placementu ve filmech a počítačových hrách na rozhodování spotřebitele.
Košaříková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje postoj českého publika k product placementu ve filmech a počítačových hrách a rovněž zkoumá jeho potenciální vliv na rozhodování českých spotřebitelů. Dále se věnuje také členění jednotlivých druhů product placementu, jeho pozici v rámci komunikačního mixu, historickému vývoji této metody a v neposlední řadě závěrům zahraničních studií.
Product placement ve filmu - James Bond
Kalová, Simona ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Product placement jako způsob marketingové komunikace nabývá v současnosti stále většího významu. Práce product placement definuje, ve stručnosti se věnuje jeho historickému vývoji a vysvětluje některé jeho formy. Primárně se zaměřuje na jeho výskyt ve filmu, především v sérii filmů o britském tajném agentovi Jamesi Bondovi. Ve výzkumné části se pak věnuje především pohledu samotných spotřebitelů na product placement.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí89 - 98  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.