|
Evangelizace jako úkol křesťana
NĚMCOVÁ, Marie
Práce se zabývá tématem evangelizace a vybranými evangelizačními koncepty uplatňovanými v současnosti na území České republiky. Evangelizace je představena jako zásadní úkol církve a křesťana, který vyplývá z Ježíšova misijního příkazu hlásat evangelium všemu stvoření. O evangelizaci je v práci pojednáno na teologických základech misiologie, trinitologie, christologie, mariologie a ekleziologie. Dále je v práci nastíněno, jak by měl vypadat misionář podle vzoru Ježíše Krista, jeho kvality a obsah a metody jeho hlásání radostné zvěsti. Práce seznamuje s těmito evangelizačními koncepty: Škola křesťanského života a evangelizace Marie z Nazaretu, Matky církve, františkánská misie, Koinonia Jan Křtitel a farní evangelizační buňky, a uvádí jejich srovnání z hlediska cílů, metod a některých teoretických poznatků z této práce.
|
|
Strategické řízení firmy poskytující služby
KOKEŠOVÁ, Radka
Diplomová práce je zaměřena na strategické řízení ve firmě poskytující služby. Cílem práce je analyzovat současný stav strategického řízení ve vybrané firmě a navrhnout možná doporučení. Diplomová práce se opírá o dvě stanovené hypotézy. Nejprve je proveden strategický audit firmy pomocí metody DESTEP, 7S, Porterova modelu pěti sil a Finanční analýzy. Po strategickém auditu firmy následuje formulace strategie. Jsou určeny cíle, kterých chce firma dosáhnout. Autorka práce navrhla seznam strategických operací a její následný harmonogram kontroly implementace. V diplomové práci je zohledněno také strategické řízení kvality. Autorka práce navrhla novou organizační strukturu a strategii, která vede ke splnění vytyčených cílů firmy. Byla prokázána pravdivost stanovených hypotéz.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovář, Pavel ; Kejduš, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Akademie realit s.r.o. a následně pro společnost PROPERIA GROUP s.r.o. zaměřující se zejména zprostředkováním prodeje a pronájmů nemovitostí. Je vypracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí a následně navrženy strategie k dosažení konkurenceschopnosti firmy. Součástí práce je také návrh konkrétních propagačních činností, které by měly zajistit vybudování značky. Dále byly uvedeny strategické cíle, mise vize a hodnoty společnosti.
|
|
Posílení konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Misiorz, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posilováním konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o., který má v současné době finanční problémy a není dostatečně konkurenceschopný. Na základě strategické analýzy jsou provedeny návrhy. Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o. je navržena konkurenční strategie, jejíž součástí je stanovení vize, mise a strategických cílů. Cílem je získat nové zákazníky a posílit tak konkurenceschopnost Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o..
|
| |
|
Návrh strategie firmy RICADO
Herodek, Jan ; Mucha, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá budoucím rozvojem truhlářské firmy RICADO. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje varianty jednotlivých strategií, kterými se firma může ubírat pro dosáhnutí určitého stupně rozvoje.
|
|
Strategie rozvoje podniku FPO s.r.o.
Dobiášková, Veronika ; Jelínek,, Pavel (oponent) ; Jelínek,, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení uceleného popisu strategických dokumentů firmy. Napomáhá udávat jednotný směr, kterým se má společnost ubírat v rámci svojí vize, poslání, firemní identity, cílů a hodnot. Je tedy uceleným souborem sloužící ke strategickému rozvoji společnosti a udržení směru předem stanovených cílů. V rámci jednotného materiálu je možné zabezpečit sladěnost a vzájemnou sounáležitost členů s posláním firmy.
|
|
Konkurenční strategie firmy
Čech, Petr ; Mátl, Roman (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření konkurenční strategie střední firmy působící ve strojním průmyslu. Práce analyzuje současný stav a celkové vnitřní prostředí ve vztahu k prostředí vnějšímu. Za pomocí stanovených cílů a konkurenčních výhod navrhuje konkurenční strategii a její časovou implementaci.
|
|
Zhodnocení významu firemní kultury pro budování konceptu podnikatelské etiky
Šubrtová, Renata ; Toufar, Tomáš (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou jako jedním z důležitých předpokladů podnikatelské etiky. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě prostudované literatury nastíněna problematika firemní kultury jako faktoru, který významně ovlivňuje výkonnost a efektivitu dané organizace. V praktické části je s pomocí dotazníku The Denison Organizational Culture Survey (autorů Denisona a Neala) analyzována a popsána podniková kultura konkrétní organizace a na základě výzkumných výsledků jsou pak navržena opatření vedoucí ke změně obsahu podnikové kultury, která by ji přiblížila ke kultuře žádoucí.
|
|
Rozvoj malého podnikatelského subjektu
Klouda, Martin ; Machotka,, Radovan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o postupu při rozvoji malého podnikatelského subjektu. Zabývá se analýzou podnikového okolí a návrhem vize, mise, cílů a následně strategie, která by měla pomoci k úspěšnému přechodu podniku ze stádia založení a přežití do stádia růstu životního cyklu podniku. Závěrem je stručně pojednáno o implementaci a rizicích s tím spojených.
|