Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  začátekpředchozí85 - 94další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rebranding České republiky
Čejpová, Ilona ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, se rozhodla v roce 2011 zahájit dlouhodobý proces rebrandingu destinační značky Česka. Cílem této diplomové práce je zhodnotit a analyzovat efektivnost této činnosti ve všech doposud provedených krocích. Práce je rozdělena do několika částí, první kapitola se týká značky a image země, druhá část je zaměřena na corporate identity, obsahem třetí kapitoly je teorie o rebrandingu. V praktické části je vytvořen souhrn aktivit, událostí a činností, které v průběhu historie ovlivnily značku země, dále jsou uvedeny důvody k rebrandingu a problematické okruhy. Závěrem práce jsou hodnoceny jednotlivé kroky agentury CzechTourism a návrhy vizuální identity, je navržen další doporučený postup.
Význam a vznik loga
Markvart, Jiří ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Bedřichová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována logu coby důležitému prvku v prezentaci společnosti, organizace, produktu, ale v některých případech i společenských a kulturních akcí, osob a dalších. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětluje samotný význam loga a popisuje jeho roli při vizuální prezentaci. Jsou rozebírány odlišnosti log podle jejich určení a provedení. Pozornost je věnována jak logům v komerčním segmentu, tak logům obcí a státních institucí, kde došlo za poslední roky v oblasti vizuální prezentace ke značnému posunu. Praktická část se věnuje samotnému vzniku loga a popisuje metodologii od zadání klienta až po případné vydání grafického manuálu. Jsou popsány všechny významné kroky při tvorbě loga a diskutovány různé možnosti a odchylky, které mohou v průběhu tohoto procesu nastat. Přínosem této práce je vytvoření srozumitelného přehledu o významu loga coby hlavního prvku vizuální identity v jeho návaznosti na prezentaci společnosti nebo organizace s navazujícím průvodcem celým procesem vzniku loga. Obě části dohromady by měly čtenáři poskytnout dostatečný základ pro pochopení této problematiky.
Vytváření a finalizace programovacích projektů v Imagine Logo
PINDRYČ, Bohuslav
Bakalářská práce se zabývá vytvářením a finalizací projektů v Imagine Logo. Začínající programátor po zvládnutí základních technik a porozumění principům programování se často pouští do vlastních rozsáhlejších projektů. K tomu ovšem potřebuje znát řadu postupů a znalostí. Práce by měla pomoci začínajícím programátorům správně vytvořit svůj projekt v Imagine a následně ho i správně finalizovat. Ukáže, jak používat klávesnici pro ovládání projektu, použití multimediálních souborů, uchovávání grafických proměnných apod. Tato práce by měla sloužit jako uživatelská příručka pro začínající programátory, kteří chtějí využít prostředí Imagine k vytvoření kvalitního projektu. Příklady, na kterých bude demonstrováno použití jednotlivých postupů, by měly být inspirací pro čtenáře při tvorbě vlastních projektů.
Prezentace České republiky v rámci Evropské unie
Kohout, Pavel ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Práce analyzuje současný stav prezentace ČR v zahraničí a její význam v 21. století. Základem je podrobná analýza struktury orgánů státní správy, forem a obsahu jejich aktivit, míry celkové koordinace. V souvislostech práce dále zkoumá vliv aspektů image na sílu značky ČR a důvody pro provedení koncepčních změn. Zabývá se otázkou použití jednoslovného názvu ČR v zahraničí. Charakterizuje Koncepci jednotné prezentace ČR, její cíle, směry a nástroje. Popisuje již realizované kroky - jednotný vizuální styl ČR, jeho vznik, podobu, vizi a nový internetový portál ČR.
Analysis of the logo as a part of the corporate identity in Samcor, ltd
Uhelová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou loga jako prvku corporate identity ve společnosti Samcor, s.r.o. Zkoumá existující prvky corporate identity z pohledu teoretického a praktického využití. Ve společnosti Samcor, s.r.o. se snaží pomocí empirické analýzy za využití kvantitativních metod výzkumu osobního rozhovoru a dotazníkového průzkumu zmapovat záměr společnosti, s ohledem na konkurenci, originalitu, zapamatovatelnost a dalšího využití loga v existenci na trhu v rámci corporate identity.
Marketing automobilových společností
Khachukaeva, Bella ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce)
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala Marketingová strategie automobilových společností. Podle mého názoru to je dost moderní téma, které je pro mě opravdu velmi zajímavé, bez ohledu na to, ţe jsem ţena, i kdyţ mi někdo řekl, ţe se toto téma hodí spíš k muţům. Cílem mé bakalářské práce je vysvětlit základní marketingové mechanizmy vyskytující se na trhu automobilů, jaké jsou hlavní činitele automobilového marketingu, z čeho se skládá vlastní marketingová strategie společnosti. Oblast, na kterou je zaměřena moje práce, je velmi rozsáhlá a zahrnuje nejenom trhy Evropy, ale také Ruska, USA a jiných států, protoţe se prakticky kaţdá rozvinutá země ve větší nebo menší míře zabývá automobilovým průmyslem. Globální marketingová strategie automobilových společností zahrnuje metody, pomocí kterých společnosti podporují své výrobky nejen v tuzemsku, ale po celém světě, protoţe jestli firma chce být konkurenceschopná, musí vstoupit na zahraniční trhy.
Výuka objektového programování v prostředí Imagine
ZIKMUND, Miroslav
Tato bakalářská práce se zabývá výukou objektového programování v Imagine Logo. V současné době existuje mnoho objektově orientovaných programovacích jazyků (Java, C++, Python, C#, ?), které se hojně vyuţívají k vývoji programů. Odborníci během let výuky programování přišli s několika přístupy jak vyučovat objektově orientované programování (OOP). Jedním z takovýchto přístupů je ?object first?, který předkládá studentům objektový přístup od samého počátku výuky. Prostředí Imagine je pro takovýto přístup k výuce vhodnou platformou. Imagine Logo však předkládá trochu odlišný pohled na OOP neţ běţné objektově orientované jazyky (Java, C#, ?). K takovéto výuce jsou nutné výukové materiály, které takovýto přístup umoţní. Tato práce by měla poskytnout učitelům programování určitý návod, jakým je moţné postupovat při výuce OOP v Imagine Logo. Předkládá řadu úloh a ţákovských listů, které studenty provedou přes nastavování implicitních vlastností objektů, přes klonování, vytváření tříd, vyuţívání objektových procedur a proměnných aţ k dědičnosti. Principy objektového programování jsou objasněny na příkladech vytvořených v prostředí Imagine Logo.
Analýza práce žáků s programem "Obkreslovačka"
VÍTKOVÁ, Tereza
Cílem této práce je zmapování práce dětí s hrou Obkreslovačka. Zaměřuji se především na strategie řešení úloh, kdy žáci mají obkreslit určitý útvar. Navrhla a popsala jsem tři různé strategie řešení a zabývám se jejich existencí. Součástí této práce je statistické zpracování úspěšnosti žáků při řešení úloh v rámci konkrétních sad i statistika úspěšnosti sad jako takových. Zkoumám také, jak se dětem pracuje s programem, jaké mají potíže, co se jim daří a které úlohy jim dělají největší problém. Soustředím svou pozornost také na rozdíly mezi chlapci a dívkami při používání konkrétních strategií a v úspěšnosti při řešení úloh. Zabývám se vhodností hry Obkreslovačka pro žáky a doporučením této hry pro konkrétní věkovou skupinu. Má práce vychází zčásti z teoretických poznatků, dodaných dat a zčásti z mé vlastní praxe.
Multimediální výuka pomocí Imagine
PECHOUŠEK, Petr
Cílem této bakalářské práce je vytvoření metodické příručky pro vývojové prostředí Imagine. Tato příručka se zabývá využitím jeho nástrojů pro práci s multimédii a snaží se objasnit základní pojmy a technické informace, které s problematikou multimedií souvisejí. K tomuto účelu je pro lepší pochopení a názorné předvedení vytvořena sada projektů, realizovaná v prostředí Imagine.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   začátekpředchozí85 - 94další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.