Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  začátekpředchozí84 - 93dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti využití koučování v práci stavebních a pozemkových úřadů
Indrová, Martina ; Vejvoda, Ladislav (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití koučování v práci stavebních a pozemkových úřadů. Cílem je zjistit, jaké povědomí mají zaměstnanci těchto úřadů o koučování a jak jsou spokojeni se stavem vedení a řízení na jejich pracovišti. Výsledkem je formulování závěrů a doporučení, sestavených na základě výsledků z dotazníkového šetření a řízených rozhovorů.
Koučování jako metoda rozvoje manažerů a možnosti jejího uplatnění ve stavebnictví
Truxa, Matěj ; Valášek, Tomáš (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o koučování jako metodě rozvoje manažerů a o možnostech jejího uplatnění ve stavebnictví. Cílem této bakalářské práce je poukázat, jak se koučování využívá v rozvoji manažerů ve stavebním podniku a jaký má jeho využívání dopad na stavební podnik. Teoretická část je věnována základním pojmům a teoriím, které souvisí s tématem bakalářské práce. Druhá, tedy praktická část, poukazuje na základě dotazníkového šetření a řízených rozhovorů, jak jsou stavební firmy seznámeny s metodou koučování a jestli jsou s touto metodou seznámeni samotní manažeři.
Koučování jako metoda manažerské práce ve stavebním podniku
Kolomazníková, Alžběta ; Bártů, Dominik (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá koučováním jako metodou manažerské práce ve stavebním podniku. Snaží se zjistit, zda se koučování ve stavebních firmách využívá a pokud ne, co je příčinou. K výzkumu je použit dotazník a řízené rozhovory. V této práci jsou uvedeny závěry a doporučení, které z výzkumu vyplynuly.
Koučing jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Havel, Jakub ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Stejskalová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje pojmu koučink a zvýšení pracovní efektivity na základě koučování. Klade si za cíl základní vysvětlení obou pojmů a následnou studii pracovního prostředí, kde koučování jako styl vedení lidí probíhá. Bakalářská práce má přiblížit funkci koučování, jeho základy a nástroje, se kterými pracuje a to především koučovací rozhovor. Následný výzkum se právě na koučovací rozhovor dále zaměřuje. Ukazuje, jak takový reálný rozhovor v praxi vypadá a porovnává teorii s praxí. Zároveň má práce za úkol dotazníkovým šetřením u koučovaných zjistit, jak se jim v zaměstnání, kde je koučování praktikováno, pracuje, jak rozhovory probíhají, co jim přináší a jak je moti-vují. Důležitým bodem práce je také porovnání odpovědí koučovaných s přepisem roz-hovorů a následným srovnáním s reálnými dosahovanými výsledky koučovaných za-městnanců.
Role koučování v sociálních službách
Chiziţcaia, Oxana ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá koučováním jako nástrojem sociální práce. Teoretická část seznamuje s veškerými termíny potřebnými k seznámení s touto problematikou. Konkrétně specifikuje termín sociální práce, sociální služby, pomáhající profese, supervize, sociální pracovník, etický kodex sociálního pracovníka, syndrom vyhoření u sociálního pracovníka, kompetence manažerů v sociálních službách a profesionální rozvoj zaměstnanců v sociální sféře. Dále práce specifikuje termíny koučování, základní pravidla koučování, základní principy koučování, manažer jako kouč, vnější bariéry koučování, vnitřní bariéry koučování, přínosy koučování a koučování v sociálních službách. V praktické části bakalářské práce je proveden výzkum, zacílený na zmapování toho jaká je reálná situace v oblasti koučování v konkrétních sociálních organizacích z vybrané oblasti, jak dané organizace koučování využívají, jaké mají zkušenosti a jaké vnímají přínosy koučování.
Návrh systému dalšího vzdělávání v podnikové sféře
Mikešová, Jana ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Kolářová, Dana (oponent)
Bakalářská práce "Návrh systému dalšího vzdělávání v podnikové sféře" je zaměřena na vzdělávání zaměstnanců v KBC Global NV Czech Branch. Cílem je navrhnout systém, který by zlepšil kvalitu vzdělávání zaměstnanců v dané firmě. V teoretické části si přiblížíme, co znamená vzdělávání dospělých. V analýze systému vzdělávání je popsáno, jaký systém vzdělávání KBC Global NV Czech Branch využívá. Hlavním cílem kvantitativního výzkumu je zjistit, jaká je spokojenost zaměstnanců se vzděláváním v KBC Global NV Czech Branch, s jakými formami vzdělávání jsou zaměstnanci spokojeni či nespokojeni a jakou změnu by uvítali. Návrh optimalizace se zabývá efektivnějším systémem vzdělávání, který by v KBC Global NV Czech Branch mohl zlepšit kvalitu vzdělávání a tím získat vyšší hodnotu lidského kapitálu.
Jak efektivně prosadit změnu v účetním systému v auditorské firmě
Smítková, Kristýna ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analyzovat stávající využívané postupy auditora při předkládání návrhu změny u klienta. Teoretická část vymezuje změnu a její proces. Dále řeším vnitřní motivaci a metodu GROW, která bývá využívána v koučování. V praktické části jsou podle metody GROW provedeny strukturované rozhovory s auditorem a zaměstnanci finanční účtárny. Na základě analýzy těchto rozhovorů jsou navrženy doporučení a postup pro zavádění změny auditorem. Cílem těchto doporučení je zlepšení samotného procesu zavedení změny.
Efektivita koučování v závislosti na vybraných metodách
Bílková, Alžběta ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Ondráček, Michal (oponent)
Koučování patří v současné době k velmi často skloňovaným termínům v organizacích a stále častěji hraje roli i v osobním životě a kariéře mnohých lidí. Diplomová práce se zabývá touto metodou, kterou podrobněji prozkoumává z pohledu samotných koučů. V teoretické části práce popisuje podstatu a různé formy koučování. Praktická část práce popisuje a analyzuje reálné případy z praxe jednotlivých koučů. Dále zkoumá závislost mezi užitými metodami a technikami a úspěšností koučování. Potřebná data a informace pro diplomovou práci byly získány z rozhovorů s vybranými zkušenými profesionálními kouči.
Řízení lidských zdrojů ve vybraném podniku
DICHTLOVÁ, Hana
Hlavním cílem práce bylo analyzovat řízení lidských zdrojů v konkrétním podniku a na základě této analýzy navrhnout kroky ke zlepšení situace. Téma této práce bylo vybráno, protože řízení lidských zdrojů je velmi aktuální a rozvíjející se téma. Práce je založena na studiu odborné literatury a analýze lidských zdrojů v podniku. Tyto informace byly doplněny dotazníkovým šetřením podle Geerta Hofstedeho - VSM 94. Na základě první části práce byly navrženy kroky na zlepšení situace. Mezi tyto kroky patří: internetová inzerce, změna organizační kultury, vize a poslání, koučování, vytvoření nové pracovní pozice, návštěva "Jobday" v Českých Budějovicích a zlepšení komunikace. Některé z těchto návrhů jsou navzájem úzce spjaty.
Koučování a rozvoj potenciálu zaměstnanců
Koudelová, Eliška ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Moderní společnosti si čím dál více uvědomují, že prosperita společnosti není založena pouze na pokročilé technologii, na skvěle propracované strategii společnosti, ale že fungování společnosti záleží především na lidech samotných. Koučování je prezentováno jako nejmodernější metoda rozvoje potenciálu zaměstnanců, na jehož základě koučovaní svobodně stanovují své cíle, kterých s postupem času sami dosahují. Osobní rozvoj zaměstnanců považuje autorka také jako jednu z forem konkurenční výhody, poněvadž spokojení a motivovaní zaměstnanci jsou chápáni jako nejcennější zdroj společnosti. Vyšší chuť k práci, snaha zvyšovat své výsledky a produktivitu, lepší vnímání motivace - to vše autorka označuje jen jako příklady pozitivních výsledků koučování, které každá společnost cíluje. Aby těchto pozitivních důsledků bylo dosáhnuto, je nezbytná znalost podstaty a myšlenky, samotné porozumění této metody. Autorka se v praktické části diplomové práce zaměřuje na studenty a absolventy vysokých škol, protože právě ty vnímá jako skupinu preferovanou moderními společnostmi. Cílem praktické části je ukázat, jaké znalosti má segmentovaná skupina o metodě, a zda tyto znalosti či případné neznalosti jsou známkou pozitivních, popřípadě negativních výsledků koučování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   začátekpředchozí84 - 93dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.