Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Surface treatment of car body by frosted finish
Kubíček, Dominik ; Žák, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the problem of surface treatment of car body. It is dedicated to the theory of this problem, to the treatment of metal surfaces, division of different types of treatment as well as to the necessity to protect the surface from corrosion. Next part is a summary of technologic progress and application of frosted finish on the car body. In the end, we point out some mistakes caused by the violation of principles of vehicle paintwork.
Alternativní pohon automobilu a životní prostředí
Martinec, Pavel ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce je věnována alternativním pohonům automobilů a jejich působení na životní prostředi.
Alternativní pohon automobilů
Dubský, Jiří ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou alternativních pohonů pro silniční automobily s užším zaměřením na hybridní pohony. Uvádí stručný přehled a popis možných alternativ pro pohon automobilů. Dále je zaměřena na vozy s hybridním pohonem a na problematiku tohoto nekonvenčního pohonu s uvedením charakteristických vlastností, výhod a nedostatků.
Investiční prostředí a zahraniční investiční projekty v automobilovém průmyslu v ČR a na Slovensku
Papoušek, Jiří ; Müller, David (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Tato práce zkoumá investiční projekty v automobilovém průmyslu ČR a Slovenska, které byly realizované kapitálem zahraničních subjektů. Dále jsou zde definovány přímé zahraniční investice a investiční prostředí. Obě země jsou pak na závěr porovnány jak po stránce automobilového průmyslu, tak po stránce investičního prostředí. Cílem práce je zjistit, do jaké země je v tomto odvětví výhodnější investovat.
ŠKODA AUTO a koncern Volkswagen na čínském automobilovém trhu.
Koranda, Tomáš ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje ve své první části na analýzu samotného čínského automobilového trhu, k čemuž využívá formu analýzy PEST. V druhé stěžejní části práce je zkoumáno současné postavení značky ŠKODA na místním trhu právě s ohledem na jeho specifika a dynamiku. Cílem práce je odhalit vnitropodnikové slabé a silné stránky oproti konkurenci na trhu a jejich souvislosti a propojení se specifiky a budoucími trendy vývoje na tomto trhu.
Daňové aspekty používání automobilu v podnikání
Jíša, Pavel ; Marková, Hana (vedoucí práce) ; Vybíral, Roman (oponent)
Cílem této práce je shrnout především daňové aspekty používání automobilu v podnikání v ČR - z hlediska daně z příjmů, daně z přidané hodnoty a silniční daně. Zároveň se práce zaměřuje i na nedaňové povinnosti podnikatele jakožto provozovatele vozidla. Nechybí ani zhodnocení současné právní úpravy v ČR s možnými návrhy do budoucna. Nejzajímavějším daňovým aspektem je pak využití rozdílných daňových podmínek při dovozu automobilu z Dánska.
Vliv zahraničních investorů na výkonnost české ekonomiky na příkladu vstupu firmy Volkswagen AG do společnosti Škoda Auto a.s.
Šírková, Veronika ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent)
Cílem bakalářské práce je porovnat a zhodnotit situaci české ekonomiky v období transformace ovlivněné vstupem zahraničních investorů. Práce se zabývá východisky pro transformaci ekonomiky v České republice; tedy proč si ji zahraniční investoři vybrali pro uskutečnění svých cílů. Celý tento proces je demonstrován na konkrétním příkladu vstupu německé firmy Volkswagen AG do mladoboleslavské Škody Auto a. s. Pomocí SWOT analýzy se práce snaží vyhodnotit pozitivní a negativní vlivy na hospodářský rozvoj České republiky po příchodu firmy.
Ekologie a ekonomika provozu současných osobních automobilů
Křesala, Vojtěch ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Bartoš, Vojtěch (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá současnými druhy pohonů v individuální osobní automobilové do-pravě. Teoretická část zahrnuje přehled současných pohonů používaných v individuální automobilové přepravě, vlivy provozu osobních automobilů na životní prostředí, zákonné regulace provozu a úvod do teorie externalit. V praktické části jsou porovnávány vozy Toyota Prius a Toyta Corolla, první s hybrid-ním pohonem a druhý pouze se spalovacím. Ze srovnání nákladů spojených s provozem pro koncového spotřebitele vyplývá, ţe se jedná o dvě rovnocenné volby. Ve srovnání přínosů pro společnost reprezen-tovanou státem se započtením externalit vychází jako výhodnější Toyota Corolla, neboť výnos z daní je vyšší nežli rozdíl v externích nákladech oproti Priusu. Stát tedy s současné době nemá důvod dotovat vůz Prius s hybridním pohonem.
Marketing automobilových společností
Khachukaeva, Bella ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce)
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala Marketingová strategie automobilových společností. Podle mého názoru to je dost moderní téma, které je pro mě opravdu velmi zajímavé, bez ohledu na to, ţe jsem ţena, i kdyţ mi někdo řekl, ţe se toto téma hodí spíš k muţům. Cílem mé bakalářské práce je vysvětlit základní marketingové mechanizmy vyskytující se na trhu automobilů, jaké jsou hlavní činitele automobilového marketingu, z čeho se skládá vlastní marketingová strategie společnosti. Oblast, na kterou je zaměřena moje práce, je velmi rozsáhlá a zahrnuje nejenom trhy Evropy, ale také Ruska, USA a jiných států, protoţe se prakticky kaţdá rozvinutá země ve větší nebo menší míře zabývá automobilovým průmyslem. Globální marketingová strategie automobilových společností zahrnuje metody, pomocí kterých společnosti podporují své výrobky nejen v tuzemsku, ale po celém světě, protoţe jestli firma chce být konkurenceschopná, musí vstoupit na zahraniční trhy.
Strategie společnosti Fiat ČR, spol. s r.o. při uvedení nového výrobku na zahraniční trh
Buřičová, Klára ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Králová, Šárka (oponent)
Diplomová práce se zabývá celým procesem uvedení nového výrobku FIAT 500 NUOVO na český trh. Úvodem je představena mateřská společnost FIAT S.p.A a dceřiná FIAT ČR spol. s r.o. Následuje charakteristika českého automobilového trhu a jeho vývoje s ohledem na postavení nového výrobku na trhu. V dalších dvou částech práce jsou shrnuty teoretické možnosti marketingu a jejich praktická aplikace ve společnosti FIAT při uvedení nového výrobku na trh. Závěrem jsou zhodnoceny použité metody a uveden návrh na jejich optimalizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.