Název: Strategie společnosti Fiat ČR, spol. s r.o. při uvedení nového výrobku na zahraniční trh
Překlad názvu: Fiat ČR Strategy on a new product launch into a foreign market
Autoři: Buřičová, Klára ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Králová, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobil; marketing; výrobek; automobile; marketing; product

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19943

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15913


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet