Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 99 záznamů.  začátekpředchozí80 - 89další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přímý postih přetížených vozidel na základě měření vysokorychlostními systémy HS WIM
Stehlík, Petr ; Doupal,, Emil (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémy a technologií vysokorychlostního vážení. Jejím hlavním cílem je hodnocení přesnosti stanic vysokorychlostního vážení při různých konfiguracích senzorů ve stanicích. Součástí práce je také rozbor jednotlivých senzorů, které se používají pro stanice s technologií pro přímý postih, a vyhodnocení přesnosti při měření vzdálenosti náprav.
Systémy bezpečnosti provozu vozidla
Slaběňák, Patrik ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
V dnešní době je cestování automobilem velice rozšířené a přáním každého cestujícího je bezpečný návrat. Výsledkem této bakalářské práce je přehled nejpoužívanějších stabilizačních systémů, které se v automobilech vyskytují a usnadňují řidiči práci při řízení v kritických situacích. Mimo jiné práce obsahuje také přehled sil, které na vozidlo při jízdě působí a tím mají vliv na hrozící nebezpečí smyku při zhoršených adhezních podmínkách. Jednotlivé systémy jsou pečlivě popsány a doplněny řadou demonstrujících obrázků, které danou problematiku přibližují a usnadňují správnou představu o funkčnosti. Závěrem práce je zmíněn teoretický návrh pro praktické cvičení předmětu automobilová elektrotechnika a odkaz na mé pokračování v této práci v rámci diplomové práce.
Nápravy moderních osobních automobilů
Tichý, Ondřej ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Zaměřením této bakalářské práce je popis typů používaných náprav a jejich moderní řešení a modifikace, které s sebou přináší použití elektronických a hydraulických systémů. Jsou zde uvedeny jejich vlastnosti. Další část práce pojednává o nápravových diferenciálech a jejich moderních elektronických náhradách. V poslední kapitole jsou zmíněny nejpoužívanější typy brzd, brzdové asistenční systémy a hlavní typy vozidlových kol.
Převodové mechanismy autokrosových závodních automobilů
Bárta, Jiří ; Klapka, Milan (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je odbornou rešerší se zaměřením na vytvoření přehledu pohonných koncepcí a převodových mechanismů u autokrosových závodních automobilů. Na základě těchto informací byl zpracován návrh koncepce pohonu dvoumotorového uspořádání pro třídu 1600 ccm. Celá práce je doplněna fotodokumentací závodních speciálů a jejich částí.
Nápravy moderních nákladních automobilů
Vávra, Radek ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je přiblížit směr vývoje náprav moderních nákladních automobilů. Jsou zde uvedeny nejmodernější nápravy nejznámějších značek nákladních vozidel. U jednotlivých typů náprav je uvedena její konstrukce, jízdní vlastnosti a vhodnost použití. Dále tato práce popisuje základní principy a konstrukce nápravových diferenciálů, brzd, reduktorů v kolech a kol.
Historický vývoj náprav vozidel
Kubiš, Vojtěch ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je popsán historický vývoj náprav vozidel, zároveň je zde uveden přehled typů náprav s technický popisem, výhodami a nevýhodami. Pozornost je věnována také historickému vývoji odpružení a tlumení vozidel s popisem vybraných systémů. V práci jsou popsána konstrukční řešení podvozků vybraných automobilů.
Napěťová, deformační a pevnostní analýza přední nápravy lehokola
Valenda, Jakub ; Gayer, Tomáš (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení napjatosti a bezpečnosti přední nápravy lehokola pomocí přístupu prosté pružnosti. Výpočet je omezen na tři varianty, které se liší způsobem zatížení rámu. Jako výpočtový model nápravy je použit prut se dvěma přímými a jedním zakřiveným úsekem. Dominantní namáhání je uvažováno na ohyb a krut. V závěru se pro jednotlivé zátěžné stavy zhodnocuje průběh napětí po délce prutu, bezpečnost v kritickém místě a deformace v místě silového působení na nápravu. Pro analytický výpočet jsem použil software Matlab. Pomocné nákresy byly ztvárněny v AutoCAD a Autodesk Inventor.
Úhlové kyvadlové nápravy osobních vozidel
Svačina, Roman ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje rozbor kinematiky úhlové kyvadlové nápravy a její vliv na jízdní vlastnosti. Dále se práce zabývá konstrukcí této nápravy. Je zpracován přehled vybraných konstrukčních řešení s popisem. Poslední část je zaměřena na další typy náprav, u každé z těchto náprav je porovnání s úhlovou kyvadlovou nápravou.
Koncepce terénních vozidel UTV
Béreš, Matej ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Rešeršní práce, která se zabývá konstrukcí a uspořádáním jednotlivých komponent terénních vozidel UTV. Komponenty jsou hodnoceny z hlediska jízdných, komfortních a cenových vlastností v jednotlivých kapitolách práce. Práce čerpá informace hlavně z publikací věnovaných součástem automobilů a z oficiálních brožur výrobců vozidel UTV. V této práci jsou konkrétní vozidla zmíněná spíš okrajově, hlavní část práce pojednává o vhodnosti jednotlivých konstrukcí pro konkrétní podmínky.
Tepelné zpracování kovaných náprav
Kaizar, Libor ; Němec, Karel (oponent) ; Molliková, Eva (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je představena výroba a tepelné zpracování kovaných náprav. Dále jsou zde popsány postupy výběru dodavatele ocelí pro výrobu náprav, mechanické a chemické zkoušky, způsoby konzervace a balení náprav. Všechny postupy a technologie, které jsou v této práci uvedeny jsou používány ve firmě Bonatrans Group a.s., která je v oboru výroby a zpracování náprav jednou z největších firem na světě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 99 záznamů.   začátekpředchozí80 - 89další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.