Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  začátekpředchozí80 - 89dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zaznamenávání trasy jízdy na motorce pro iOS
Pinka, Martin ; Sochor, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro zaznamenávání jízdy na motocyklu na platformě iOS, která inovuje aktuálně dostupné řešení. Mezi přínosy patří vytvoření lepšího mechanismu pro detekci přestávky zaznamenávání, který umožní automatizovat pozastavování zaznamenání trasy v době, kdy uživatel nechce trasu zaznamenávat.Dále je aplikace rozšířena o organizaci záznamů a jejich vyhledávání. Ta je řešena pomocí tagů, které lze k záznamům přidat. Řešení významně zlepšuje rychlost vyhledání konkrétních jízd, pokud uživatel poctivě vyplní informace k jízdě. V implementační části práce je popsáno vykreslování velmi dlouhé trasy na mapě, jejíž části jsou barevně odlišeny podle rychlosti, která byla při zaznamenávání zaznamenána. Výsledkem celého úsilí je inovativní funkční aplikace, která je připravena pro reálný provoz.
Soutěž ve sportovním sázení
Potoček, Patrik ; Kolář, Martin (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto práca se zoberá návrhom a následným vývojom mobilnej aplikácie pre platformu iOS, ktorá umožňuje jej užívateľom súťažiť v športovom stávkovaní. Výnimočnosť tejto aplikácie spočíva v novom uhle pohľadu na športové tipovanie, kde užívatelia súperia medzi sebou a bez nutnosti rizika finančnej straty. Princíp súťaže spočíva v zostavení ticketu z tipov na športové stretnutia a následnom vložení do hernej miestnosti za poplatok vo forme virtuálnych žetónov. 
Desková Hra pro Apple TV
Kramár, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica SpriteKit, ktorá umožňuje tvorbu jednoduchých hier pre systém tvOS. Hra je otestovaná a plne funkčná na reálom zariadení. Prednosťami hry sú nízke hardwarové nároky a jednoduchý koncept hry.
Automatizované pěstování rostlin
Švancer, Jan ; Široký, Adam (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá spojením dvou současných trendů - internetu věcí a domácího pěstování zeleniny, ovoce a bylinek. Popisuje technologické možnosti pro bezdrátovou komunikaci senzorů v chytré domácnosti a hardwarové prostředky pro realizaci. Na jejich základě realizuje chytrý hardware pro automatizované pěstování domácích rostlin, připojený do cloudu se vzdáleným přístupem pomocí iOS mobilní aplikace.
Mobilní systém pro rozpoznání textu na iOS
Bobák, Petr ; Sochor, Jakub (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje postup vývoje moderní klient-server aplikace pro rozpoznání textu na platformě iOS. Čtenář je v úvodu seznámen s obecným principem klient-server modelu, včetně jeho známých architektur, a také s členěním logických vrstev mezi obě strany. Následuje popis současných trendů a používaných technologií vhodných pro tvorbu aplikačního rozhraní webového serveru. Dále jsou diskutovány principy a možnosti rozpoznání textu na straně serveru. V rámci klientské části práce poskytuje základní poznatky o platformě iOS a zmiňuje také některé podstatné koncepty charakteristické pro vývoj iOS aplikací. Vlastní implementace pak klade důraz na možnost obecného použití serverové části tak, aby ji bylo možné integrovat přímo s koncovým klientem, případně i s jiným aplikačním serverem třetí strany. Součástí výstupu práce je také framework pro přímou komunikaci iOS klienta se serverem. Jako příklad použití je implementována demonstrační aplikace pro vyhodnocení aditivních látek z etiket potravin.
Koncept využití avatara skutečné osoby ve virtuálním městě
Müller, Frederik ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou mobilních i webových aplikací s využitím geolokační funkce a 3D grafiky. Nejprve je popsána teorie -technologie pro tvorbu aplikacií, metody testování, existující řešení a jejich využití. Následně jsou představeny navrhnuté aplikace s ohledem na požadavky uživatelů a popsány algoritmy, které zabezpečují funčnost aplikace. Závěr obsahuje zhodnocení výsledků, které byly dosaženy a návrh možných zlepšení.
Prostředí pro vývoj aplikací v jazyce Swift pod operačním systémem iOS
Holka, Tomáš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Oraný, Vladimír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojovým prostředím Xcode, které spolu s novým jazykem Swift dodává začínajícím i zkušeným programátorům mocný, ale zároveň velmi přívětivý nástroj pro psaní moderních aplikací pro systémy zařízení od společnosti Apple. Cílem této práce je charakterizovat vývojové prostředí Xcode, rozebrat využití jednotlivých nástrojů na jednoduché aplikaci psané v jazyce Swift a postupnými, podrobně vysvětlenými kroky, uvést čtenáře do programování pro systém iOS.
Pokročilé programové konstrukce a programovací techniky jazyka Swift
Čislinský, Jan ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Oraný, Vladimír (oponent)
Tato práce se zaměřuje na představení pokročilých programových konstrukcí a programovacích technik jazyka Swift. Také rozebírám programová paradigmata, která koncepce jazyka Swift podporuje (objektově-orientované a funkcionální). Popisuji konkrétní koncepty jednotlivých paradigmat s následným zhodnocením, jak Swift dané paradigma podporuje. Podrobně vysvětluji pokročilé konstrukce následujících oblastí: práce s proměnnými, použití typu s možnou prázdnou hodnotou, výčtových typů, funkcí a uzávěrů. Dále vytváření vlastních operátorů a subskriptů. Představuji jak se pracuje s protokoly a generickými typy. Také popisuji jak na paralelní vykonávání programů a jak ošetřit chybové stavy pomocí vyhazování chyb. Zevrubně vysvětluji hodnotové typy a rozdíly oproti referenčním typům. Dále zanořování typů a nechybí ani popis všech funkcí vyššího řádu v jazyce Swift. Nakonec představuji práci s rozšířeními, konkrétně rozšíření o vypočítanou proměnnou, inicializační metodu, funkci, subskript, zanořený typ a také rozšiřování protokolů a generických typů. Z pohledu pokročilých programovacích technik probírám následující: řetězení a kompozice funkcí, ukládání struktur, optimalizace výkonu hodnotových typů, reflexe v jazyce Swift. Dále popisuji způsob fungování modulů a jmenných prostorů a na závěr protokolově-orientované programování.
Vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS
Andrýsek, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem nativní mobilní aplikace pro platformu iOS. Aplikace je vyvíjena v prostředí XCode a napsána v programovacím jazyce Swift. Následně bude aplikace distribuována v obchodě App Store.
Hudební vizualizér pro virtuální realitu
SIMOTA, Matěj
Bakalářská práce "Hudební vizualizér pro virtuální realitu" se zabývá teoretickým základem k vývoji mobilní aplikace a jejím samotným vývojem. V teoretickém základě popisuje definici a technologie pro interpretaci virtuální reality. Dále pojednání o software a hardware použitém k realizaci aplikace. Před samotným návrhem aplikace také zkoumání principů zvukového signálu a hudebních vizualizací. V praktické části je popsán postup vytvoření 3D prostředí a jeho přenos do prostředí frameworku SceneKit. Následně principy, které byly použity pro naprogramování reakce této 3D scény na spouštěnou hudbu, ovládání pomocí pohybu hlavy uživatele, jednotlivé komponenty aplikace, testování a optimalizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   začátekpředchozí80 - 89dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.