Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí8 - 17další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití cenové diskriminace na mezinárodních trzích
Rosická, Markéta ; Oklešťková, Sára (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na cenovou diskriminaci vybrané společnosti působící v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. Teoretická část práce popíše klíčové pojmy a charakteristiky nutné k pochopení problematiky související s tématem diplomové práce. Analytická část práce je zaměřená na popis aktuálního stavu společnosti na vybraných zahraničních trzích. V návrhové části práce byla využita metoda vícenásobné regresní analýzy a dále jsou také předloženy možné návrhy a doporučení na cenovou diskriminaci na jednotlivé zahraniční trhy s ohledem na kupní sílu jednotlivých zemí.
Využití cenové diskriminace produktu na mezinárodních trzích
Tempír, Stanislav ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření konkrétních doporučení v oblasti cenové diskriminace pro společnost působící na mezinárodních trzích. Tato doporučení jsou podložena výpočty parity kupní síly, cenové elasticity poptávky a analýzami primárních i sekundárních dat z prostředí evropských trhů. Práce je strukturovaná do třech hlavních částí, přičemž první se zabývá teoretickými východisky, druhá společností a vybranými trhy a poslední část je věnována samotným doporučením.
Návrh regulačních opatření na trhu mobilních operátorů
Pologotina, Ekaterina ; Holendová, Petra (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje především na průzkum cenové tvorby v podmínkách nedokonale konkurenčního trhu. Budou rozebrány pojmy jako monopol, oligopol, monopolistická konkurence a cenová diskriminace. V analytické části bude využito poznatků z teoretické části, která řeší problematiku ohledně telekomunikačního trhu v případě otázky nedokonalé konkurence, která bude mnou řešena.
Využití cenové diskriminace produktu na mezinárodním trhu
Sedláček, Martin ; Zinecker, Marek (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout a aplikovat efektivní způsob cenové diskriminace online vzdělávacích kurzů na trzích České republiky, Německa a Polska. Tyto návrhy autor práce opírá o výpočty parity kupní síly, cenové hladiny a o analýzu místních trhů vybraných zemí. Dále bude prověřena souvislost hrubého domácího produktu na obyvatele ve standardu kupní síly a dalších makroekonomických ukazatelů – inflace a nezaměstnanosti. Na základě získaných výsledků budou navrhnuty možné způsoby cenové diskriminace.
Cenová diskriminace na mezinárodních trzích
Kharkivska, Margaryta ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Práce je zaměřená na vysvětlení tvorby cen a problematiky cenové diskriminace. Nejdříve se práce věnuje vysvětlení teoretických východisek pro lepší pochopení dané problematiky. Zabývá se chováním spotřebitele, elasticitou poptávky a tvorby cen na mezinárodních trzích. Dále se práce podrobněji zaměřuje na ekonomickou podstatu cenové diskriminace a její druhy. V praktické části tato diplomová práce obsahuje příklady konkrétních cenových diskriminaci vybraných výrobků. Na základě získaných informací následně nabízí návrhy a doporučení.
Kritická analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Bábel, Martin ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Dokonalá konkurence se v praxi považuje za jev teoretický. Z toho důvodu je tahle práce zaměřena na nedokonale konkurenční trh a cenovou tvorbu na něm. Cílem je blíže prozkoumat, jak konkrétní společnosti s prvky monopolu využívají své postavení na určení ceny za svůj produkt a cenovou diskriminaci – jsou tzv. price makers. V práci jsou analyzovány konkrétní přístupy strategie cenové tvorby těchto firem.
Kritická analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Tutková, Lucia ; Velička, Michal (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Práce objasní pojmy jako monopol, oligopol a cenová diskriminace. Následně bude provedena analýza cenové tvorby vybrané firmy. Výsledkem práce bude návrh řešení pro zvýšení poptávky po službách a zároveň dosažení vyšších tržeb.
Využití cenové diskriminace na mezinárodních trzích
Rosická, Markéta ; Oklešťková, Sára (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na cenovou diskriminaci vybrané společnosti působící v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. Teoretická část práce popíše klíčové pojmy a charakteristiky nutné k pochopení problematiky související s tématem diplomové práce. Analytická část práce je zaměřená na popis aktuálního stavu společnosti na vybraných zahraničních trzích. V návrhové části práce byla využita metoda vícenásobné regresní analýzy a dále jsou také předloženy možné návrhy a doporučení na cenovou diskriminaci na jednotlivé zahraniční trhy s ohledem na kupní sílu jednotlivých zemí.
Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií
Jančíková, Kateřina
Článek popisuje vliv digitálních technologií a jejich využití v cenových strategiích firem. Jejich rozvojem došlo ke změnám v cenových strategiích především v sektoru služeb. Technologie umožnily zavedení dynamické ceny, která výrazně zvýšila obrat leteckých společností. Prostřednictvím digitálních technologií můžeme získat široké spektrum informací o klientech a díky tomu přizpůsobit cenu konkrétnímu zákazníkovi. Budoucnost využití digitálních technologií je pak ve výrobních podnicích. Personalizace produktu na základě mnoha dostupných informací o zákaznících, proměna produktu téměř ve službu a využití digitálních technologií přispěje výrazně ke změně cenových strategií ve výrobních podnicích. Článek vychází ze zdrojů sekundárního výzkumu (rešerše literatury). Cíl článku: Cílem článku je prozkoumat vliv digitálních technologií na změnu cenových strategií. Jejich exponenciální rozvoj umožňuje podnikům efektivněji nastavit ceny pro zákazníky, a to díky většímu objemu informací, které o zákaznících firma díky digitálním technologiím zjistí. Prvním průkopníkemvyužití technologií v rámci cenotvorby jsou letecké společnosti, které dnes přizpůsobují cenu konkrétnímu zákazníkovi. Dílčími cíli je pak prozkoumat, jak v budoucnu budou digitální technologie ovlivňovat podniky a jejich cenové strategie.
Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy
Kuš, Martin ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Lopušník, Ondřej (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut ekonomických studií Martin Kuš Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy Bakalářská práce Praha 2011 Abstrakt Tato bakalářská práce popisuje mechanismus zákaznických věrnostních programů z několika perspektiv. Práce si vytyčuje několik hlavních cílů. Prvním cílem je seznámit čtenáře s problematikou věrnostních programů v kontextu marketingové praxe. Dalším cílem je popsat dopad věrnostních programů na firmy a jejich zákazníky pomocí mikroekonomické teorie. Třetím cílem je porovnat závěry teoretických modelů s výsledky relevantních empirických analýz. Posledním cílem je představit věrnostní programy z experimentálního úhlu pohledu - jako problém principála a agenta - a vyvodit závěry z celé práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí8 - 17další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.