Název: Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy
Překlad názvu: Customer Loyalty Benefits: Three Views
Autoři: Kuš, Martin ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Lopušník, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bariéra vstupu na trh; cenová diskriminace; frequent flyer programy; loajalita; náklady na změnu dodavatele; zákaznické věrnostní programy; barrier to entry; Customer loyalty benefits; frequent flyer programmes; loyalty; price discrimination; switching costs

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/50196

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-314485


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet