Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí74 - 83  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza dotačního portálu Dotaceeu.cz
Rosolová, Anna ; Přibyl, Vladimír (vedoucí práce) ; Černý, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu čerpání finanční podpory ze strukturálních a investičních fondů EU v rámci kohezní politiky. Práce mapuje tuto formu podpory z různých úhlů pohledu. Cílem práce je na základě rešerše a analýzy současných operačních programů navrhnout pomocí diagramů cestu, která by pomohla snadněji nalézt oblast intervence, v rámci které může potenciální žadatel žádat o dotační podporu. V práci je provedena analýza primárního informačního zdroje www.dotaceeu.cz z hlediska klíčových ukazatelů výkonnosti, použitelnosti. V praktické části práce je navržen graf, ze kterého jsou zřejmé jednotlivé cesty k získání požadované informace o hledaném (vhodném) dotačním titulu pro žadatele (uživatele) na základě věcného zaměření projektu, místa realizace, formy podpory nebo případně podle typu žádajícího subjektu.
Aplikace nástrojů řízení kvality ve společnosti JES CZ s.r.o.
Vejrážka, Petr ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Stroukal, Dominik (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje řízení kvality ve společnosti JES CZ s.r.o., přičemž hlavním cílem je za pomocí aplikace nástrojů řízení kvality navrhnout řešení, která by vedla ke zvýšení efektivnosti výrobního procesu. V úvodních kapitolách je vymezen teoretický základ managementu kvality a nástrojů, které se k efektivnímu řízení kvality využívají. Aplikace těchto nástrojů je provedena na základě čtyřtýdenního pozorování v provozovně JES CZ s.r.o. a nachází se v praktické části této práce. Tato část dále obsahuje vymezení informací o společnosti, popis technického zázemí a analýzu výrobního procesu jídelního stolu, na které jsou výsledné výstupy práce demonstrovány.
Možnost uplatnění procesního řízení ve vybraném podniku
VLČKOVÁ, Tereza
V práci jsou analyzovány činnosti probíhající ve společnosti z hlediska procesního řízení zemědělského a výrobního podniku na Vysočině. Hlavní pozornost je směřována na tři hlavní procesy, které jsou detailně analyzovány a graficky znázorněny pomocí vývojových diagramů. Dále pak na výrobní postup a jeho analyzování. Na základě zjištěných skutečností jsou navrhnuty možnosti pro zlepšení.
Simulace průchodu programu vývojovým diagramem pro výuku algoritmizace
BARTYZAL, Miroslav
Práce se zabývá vývojem aplikace pro rychlé a efektivní sestavování algoritmů pomocí vývojových diagramů a jejich následnou vizualizaci průchodu pro výuku algoritmizace. První část práce sestává z popisu základní terminologie, v níž jsou popsány zejména jednotlivé symboly vývojového diagramu. Další části práce jsou věnovány analýze zpracovávaného tématu, návrhu aplikace a interesantním úsekům jejího vývoje. Poslední části práce pak shrnují průběh ověření aplikace v praxi a výsledek této práce.
Ochrana spotřebitele ve veřejné autobusové dopravě a řešení neshod ve styku s cestující veřejností
Kusáková, Olga ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Roman, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele a kvalitou služeb ve veřejné autobusové dopravě. Zaměřuje se na legislativní oporou při uplatňování reklamací. V praktické části se věnuje systému reklamací konkrétní autobusové společnosti a doporučuje návrhy na zlepšení. Důkladněji zkoumá a analyzuje stížnosti a reklamace od cestujících a pátrá po jejich příčinách.
Kvalita služeb na kolejích
Řeháková, Helena ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb na kolejích a návrhy na zlepšení kvality. Práce uvádí vybraná teoretická východiska, která by se mohla aplikovat do praxe. Dále analyzuje kvalitu procesu poskytování služeb na kolejích, a to pomocí vybraných jednoduchých nástrojů řízení kvality, jako je Ishikawův diagram nebo vývojový diagram. Z provedené analýzy vycházejí návrhy na zlepšení kvality.
Bakalářská práce
Sobotková, Ivana ; Chvojková, Helena (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality průvodcovských služeb a nalezení slabých míst, které by bylo možné vylepšit. Práce uvadí legislativní požadavky ochrany spotřebitele a dále analyzuje kvalitu daného procesu pomocí jednoduchých nástrojů jakosti jako je diagram příčin a následku a vývojový diagram. Analýza je aplikována na Koněpruské jeskyně.
Ochrana spotřebitele v oblasti služeb realitních kanceláří
Pivokonská, Eva ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Strnad, Pavel (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza a zhodnocení kvality služeb poskytovaných realitními kancelářemi a nalezení slabých míst, které by bylo možné vylepšit. Práce poskytuje přehled legislativních požadavků ochrany spotřebitele a dále analyzuje kvalitu daného procesu pomocí jednoduchých nástrojů jakosti jako je diagram příčin a následků a vývojový diagram. Bakalářská práce uvádí obraz ideální realitní kanceláře.
Kvalita služeb v zubní laboratoři
Buchalová, Petra ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Švachová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality služeb poskytovaných zubní laboratoří a nalezení slabých míst, které by bylo možné vylepšit. Práce uvádí vybrané legislativní požadavky a dále analyzuje kvalitu procesu výroby v zubní laboratoři a to pomocí vybraných jednoduchých nástrojů řízení jakosti jako je diagram příčin a následku či vývojový diagram. Analýza je aplikovaná na společnost Tisdent s.r.o.
Zefektivnění firemních procesů spadajících do působnosti pracovního místa product manager ve firmě Kwesto Service, s.r.o.
Šmiga, Stanislav ; Černá, Hana (vedoucí práce) ; Hůlková, Jana (oponent)
Teoreticko-metodologická část: Problematika hledání zefektivnění firemních procesů. Objasnění organizace práce, tvorby vývojového diagramu, užití časový studií (zejména chronometráže, snímků pracovního dne), hodnotové analýzy. Aplikační část: charakteristika daného procesu firmy Kwesto Service, s.r.o., zjištění časové náročnosti a nákladů na proces i jeho jednotlivé kroky pomocí časových studií, hodnotová analýza procesu, tvorba variant a výběr optimální varianty k realizaci. Certifikace, podněty k jednání s obchodním partnerem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí74 - 83  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.