|
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - mikroregionu Táborsko
VELKOVÁ, Šárka
Hlavním cílem bakalářské práce bylo popsat vybraný mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb. Charakteristika mikroregionu byla provedena ze sekundárních zdrojů. Následně primární data byla získaná z dotazníkového šetření, řízených rozhovorů se starosty obcí a vlastním pozorováním v Sezimově Ústí, Plané nad Lužnicí, Chýnově, Radeníně, Radimovicích u Želče, Turovci a Vlčevsi.
|
| |
|
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Zájmové sdružení obcí Podkletí
HLADEČKOVÁ, Veronika
Má bakalářská práce je zaměřena na předpoklady rozvoje komerčních služeb v mikroregionu Podkletí. První část práce obsahuje literární přehled, ve kterém jsou vysvětleny pojmy týkající se komerčních služeb a mikroregionu. V další části práce byl proveden marketingový výzkum, který se skládal ze dvou částí: dotazníkového šetření s podnikateli a rozhovorů se starosty. Poté byla provedena situační a SWOT analýza. Konečným výstupem mé práce je stanovení předpokladů rozvoje komerčních služeb v mikroregionu Podkletí.
|
| |
| |
| |
|
Kulturní cestovní ruch na Klatovsku
TOMANOVÁ, Věra
Hlavním cílem bakalářské práce bylo vymezit kulturní cestovní ruch ve zkoumané oblasti Klatovska, vedlejším cílem pak analýza cestovního ruchu ve zvolené oblasti Klatovska - hrad Velhartice. Dalšími úkoly bylo vytipovat skrytý potenciál se zaměřením na kulturní cestovní ruch, navrhnout opatření ke zlepšení stavu a připravit vhodný marketingový mix čili vhodný produkt pro různé segmenty. Samotnému zpracování práce předcházelo studium odborné a regionální literatury, včetně propagačních materiálů a internetových zdrojů. Na základě tohoto bylo vymezeno zkoumané území, kterým je Klatovsko, konkrétně hrad Velhartice. Byly zjištěny předpoklady dané lokality pomocí situační analýzy a pomocí terénního šetření byly zjištěny skutečnosti důležité pro potvrzení či vyvrácení předem stanovených hypotéz.
|
|
Strategic marketing plan of establishing company
Janíková, Miroslava ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu zakládané studentské agentury, který zabezpečí, aby se společnost dostala do povědomí svých potenciálních zákazníků a v průběhu své existence byla konkurenceschopná. Marketingový plán je vypracovaný tak, aby byl s využitím minimálních a v počátku existence agentury omezených finančních zdrojů, dosažen maximální efekt. K naplnění tohoto cíle navrhnu marketingovou strategii, v rámci které specifikuji jednotlivé nástroje marketingového mixu, s důrazem na optimalizace komunikačního mixu. Práce má dvě části. V teoretické části se věnuji specifikům služeb a popisuji strategické řízení, přičemž se zaměřuj zejména na fázi plánování a marketingový plán. V praktické části představuji společnost a její produkt. Na základě výsledků rozsáhlé analýzy okolí firmy definuji segment a vzhledem k marketingovým cílům a positioningu firmy navrhuji jednotlivé nástroje marketingového mixu.
|
|
Návrh marketingové strategie firmy KOPP Elektrotechnika spol. s r.o.
Kořínková, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
V teoretické části se práce zaměřuje na základní charakteristiky a specifika průmyslového trhu a na aktuální vývojové trendy v průmyslovém marketingu. Metodická část se věnuje postupu při vytváření marketingové strategie. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá situační analýzou firmy Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.. Druhá část navazuje na situační analýzu a jejím výstupem je návrh marketingové strategie pro tuto firmu.
|
| |