Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí73 - 82další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dětské terénní vozidlo na elektrický pohon
Sedlář, Martin ; Rozsíval, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem dětského terénního vozidla na elektrický pohon. Nejprve je teoreticky rozebrána problematika pravidel pro závody dětských terénních vozidel, elektrického pohonu, předpisů pro zkoušku rámu a možností zavěšení kol. Poté je zvolen vhodný elektromotor, akumulátor a další důležité části vozidla. Následuje konstrukce rámu a jeho pevnostní analýza pomocí metody konečných prvků. Poslední část práce se zabývá konstrukcí zavěšení kol a kinematikou předního zavěšení řešenou pomocí multibody programu. Výsledkem práce je koncepční návrh vozidla vytvořený v CAD programu Creo, podpořený výsledky pevnostních a kinematických analýz.
Design terénní čtyřkolky
Brostíková, Amálie ; Karásek, David (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem designu terénní čtyřkolky. Speciálně se jedná o typ terénní užitkové čtyřkolky, často označován jako ATV. K pohonu celého stroje jsou využity dva elektromotory. Konečný designérský návrh reaguje na společenské trendy značně podporující ekonomičnost a ekologičnost celého návrhu. Tyto parametry spolu s užitkovostí celého stroje představují netradiční řešení tohoto typu terénního stroje.
Design motocyklu
Čípek, Roman ; Karásek, David (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem designu motocyklu. Konkrétně se jedná a motocykl určený do města a jeho širšího okolí, jehož charakter nejvíce odpovídá kategorii motocyklů zvané Naked bikes. Pro pohon motocyklu je netypicky zvolen elektromotor. Tento typ pohonu se však v současnosti pomalu dostává i do spojení s motocykly. Toto spojení je pro mnoho lidí zatím stále nepředstavitelné či nepřijatelné. Výsledný designérský návrh respektuje zvolený typ pohonu a kategorii motocyklu a ukazuje jak mohou být tyto dva prvky spojeny, aby tvořily moderní, atraktivně vyhlížející motocykl.
Design elektrického sportovního automobilu
Zdvyhal, Milan ; Zdařil, Zdeněk (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aktuální problematikou kategorie sportovních vozů. Řeší základní otázku budoucnosti ekologického pohonu automobilů a zabývá se problematikou ergonomie spojené s tímto typem vozů. Práce zahrnuje podrobnou řešeržní studii problematiky, která je následována postupem práce na řešení designu vozu. Závěr práce se zabývá detailním popisem a rozborem konceptu z několika různých úhlů pohledu. Tato diplomová práce je navíc doplněna o náhledové plakáty a multimediální prezentaci pro 3D virtuální realitu.
Koncepční návrh malého tříkolového užitkového vozidla
Ambrož, Petr ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rasch, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem tříkolového užitkového vozidla s užitečným zatížením 300 kg. V úvodu je uveden stručný přehled několika vozidel podobné hmotnostní kategorie. Vlastnímu návrhu předchází analýza používaných koncepčních řešení popis, konstrukčních skupin vozidla a jejich následná volba. Poté je vytvořen 3D model v programu Pro ENGINEER a na jeho základě provedeny výpočty jízdních výkonů a napjatostní analýza vybraných dílů. Při návrhu modelu byl kladen důraz na ergonomii, vzhled, praktickou využitelnost a snadnou vyrobitelnost celé tříkolky.
Návrh konstrukce zakladače k bezhroté brusce Jupiter 125
Novák, Aleš ; Jansa, Jiří (oponent) ; Blecha, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce zakladače k bezhroté brusce Jupiter 125. Zakladač je navrhnut pro obrobek o maximálním průměru 12 mm, maximální délky 120 mm a hmotnosti 0,1 kg. Jsou zde popsány komponenty, které byli použity při řešení, řešen čas výměny obrobku, ekonomické zhodnocení a zpracována potřebná výkresová dokumentace.
Simulační modely elektrických pohonů vozidel
Bílý, Lukáš ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvorením elektrického pohonu se stejnosmerným motorem. Model elektrického pohonu je složen z modelu motoru, tranzistorového pulzního menice a záteže, které jsou vzájemne spojeny a doplneny o regulaci proudu kotvy a regulaci otácek motoru. Velká pozornost byla venována urcením ztrát v záteži elektrického pohonu vozidla a vytvorení modelu záteže elektrického pohonu. V rámci práce byl overen reálný model elektrického experimentálního vozidla Car4 na základe dostupných parametru.
Koncepce pracoviště pro měření lineárních motorů
Knobloch, Jan ; Červinka, Dalibor (oponent) ; Klíma, Bohumil (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o měření na lineárních motorech. Jedná se o sestavu dvou lineárních strojů na jedné dráze. Jeden je motorem a druhý zátěží. Práce se věnuje jejich matematickému popisu, řízení a měření. Je provedeno měření zatěžovací charakteristiky lineárního motoru. Další měření se týká ztrát v měniči. Je vytipován měřící přístroj vhodný pro měření během pracovního cyklu. Během pracovního cyklu se má určovat účinnost pohonu jako celku.
Řízení manipulační linky suchých výrobků
Stříž, Martin ; Hynčica, Ondřej (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
Cílem projektu je vytvořit program pro řídící systém manipulační linky suchých betonových výrobků. Řídí systém je tvořen modulárním programovatelným automatem firmy Siemens Simatic S7-300. Obsluha s tímto systémem pracuje prostřednictvím ovládacího pultu s tlačítky a dotykovým displejem TP 177A. Součástí programu jsou řídící funkce pro dopravníky, manipulátor a také správa receptur. V teoretické části je provedeno výkonové dimenzování dvou elektrických motorů podle požadavků mechanických systémů na jejich točivý moment. Jsou popsány základy programovaní PLC podle normy IEC 61131-3 včetně popisu pěti základních programovacích jazyků. Praktická část obsahuje postup tvorby projektu v prostředí programu Step 7 a popis funkce řídícího systému a jeho obsluhy.
Elektrický pohon zkušebního pracoviště
Jon, Václav ; Vrba, Jaromír (oponent) ; Koláčný, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice elektrických pohonů, jak po teoretické stránce, tak po jejich praktické stránce. Tato práce vznikla díky podpoře fy VUES Brno s.r.o., ve které autor této práce mohl vykonat odbornou tříměsíční praxi a následně s firmou spolupracoval na dořešení projektu. Jedná se o státní projekt s názvem: Automatizované pracoviště pro životnostní zkoušky elektrického ručního nářadí s využitím aktivních synchronních brzd. Jak již název napovídá, jedná se o vytvoření plně automatizovaného pracoviště zabývající se testy životnosti ručního nářadí. Autor tohoto projektu řešil část týkající se vývoje programu pro frekvenční měnič, která se stala základem pro tuto diplomovou práci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí73 - 82další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.