Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 81 záznamů.  začátekpředchozí71 - 80další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Sychra, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce diskutuje aktuální možnosti zobrazení akcelerované 3D scény ve webovém prohlížeči a krátce shrnuje technologie pro zobrazení medicínských dat. V druhé části práce je navržena a implementována aplikace, která umožňuje prohlížení volumetrických medicínských dat přímo v okně prohlížeče, bez nutnosti instalace. Aplikace je postavena na technologiích WebGL, Javascript a grafickém enginu O3D API.
The Bridge
Medek, Lukáš ; Mariánek, Michal (oponent) ; Zubek, Petr (vedoucí práce)
Dílo The Bridge: Pong Evolution symbolicky shrnuje vizuální vývoj v oblasti počítačových her. Práce si všímá nejčastějších grafických a herních prvků, stylů a technologií používaných v historii i současnosti, které následně zpracovává a využívá je v jediném proměnlivém prostředí. V díle je obsažena i kritika současných (a minulých) trendů v počítačových hrách.
Zobrazování 3D dat
Matyskiewicz, Jiří ; Petyovský, Petr (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou práce s 3D daty, manipulaci s nimi, s jejich archivací a zobrazováním. Teoretická část obsahuje stručný přehled současného stavu problematiky. Praktickou součástí práce je návrh a implementace knihovny pro zobrazování 3D dat a prohlížeče / editoru, který ji využívá. Knihovna je napsána v programovacím jazyce c++ s využitím objektového programování a určená k používání jako dynamicky linkovaná knihovna, její funkčnost je možné snadno rozšiřovat psaním zásuvných modulů, nevyžadujících zásah do zdrojového kódu knihovny. Zobrazování není vázáno na konkrétní typ grafického API a knihovnu je možné doplnit zásuvným modulem pro vykreslování libovolným softwarovým nebo hardwarovým způsobem. Součástí implementace je zásuvný modul pro vykreslování přes rozhraní OpenGL
Porovnávání 3D objektů v jazyce JAVA
Zapletal, Tomáš ; Smékal, Zdeněk (oponent) ; Šmirg, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této práce je načítat 3D modely v různých souborových formátech a zobrazovat je, vytvářet řezy z 3D modelů ale i zpětně z řezů vytvářet 3D modely, vyčíslit nepřesnosti po vyhlazení a dalších úpravách a zkoumat podobnost originálních a upravených modelů. To vše v jazyce Java a jeho nástavbách pro práci s 3D objekty. Práce navazuje na předchozí projekt „3D model z MRI“.
3D simulační toolbox
Matyskiewicz, Jiří ; Babinec, Tomáš (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací rozšiřitelného programovatelného prostředí určeného pro vytváření různých 3D simulací se zaměřením na testování algoritmů a vytváření aplikací z oblasti počítačového vidění a robotiky. Prostředí VISIMBOX bylo implementováno v programovacím jazyce c# a používá OpenGL pro hardwarově akcelerované vykreslování.
Řízení a vizualizace automatizovaného domu
Rompotl, Zdeněk ; Ondráček, Oto (oponent) ; Tlustý, Jiří (vedoucí práce)
Automatizace budov je v dnešní době velmi diskutované téma hlavně v rozsáhlých budovách a kancelářských objektech. Výhody automatizovaných budov zásadně spočívají ve snižování provozních nákladů, větší bezpečnosti a ochraně majetku. Budovu je možné sledovat a řídit z hlediska probíhajících procesů a stavů. Sledování i řízení je realizovatelné lokálně i vzdáleně. Dalším důležitým faktorem je větší komfort ovládání. Tato práce popisuje evropskou instalační sběrnici EIB a její komunikaci s vizualizačním a řídícím systémem Control Web. Pro kompletní sledování stavu celého domu komunikuje Control Web s elektronickým zabezpečovacím systémem Galaxy. Vzájemným propojením těchto technologií vzniká komplexní systém, pomocí kterého je (mimo jiné) možné efektivně snižovat celkové náklady na provoz. Výsledkem snažení je vyvinutá aplikace v systému Control Web 6, používaná v budově firmy atx s.r.o ve Žďáru nad Sázavou. Vizualizace je zaměřena na dvourozměrné i dnes velmi často používané 3D zobrazení. Rovněž se používá i webové zobrazení, jelikož webový prohlížeč je součástí každého operačního systému. Nedílnou součástí vizualizace je automatické řízení procesů.
3D grafika a hry
Vataščinová, Lenka ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Ve své bakalářské práci se budu zabývat tématem 3D grafiky v herním prostředí. Nejdříve čtenáře seznámím s krátkou historií počítačové grafiky všeobecně, ale nejvíce se zaměřím na historii grafiky v herním průmyslu. Dále se zaměřím především na 3D grafiku sci-fi RPG her a zanalyzuji grafickou část výroby digitálního díla. Jako hlavní přínos práce vidím převážně její praktickou část, ve které se zabývám tvorbou prostředí pro animovaný film, inspirované sci-fi RPG hrami, představenými v teoretické části.
Využití 3D grafiky při tvorbě produktové vizualizace
Dušek, Václav ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Pavel (oponent)
Skrze svou bakalářskou práci "Využití 3D grafiky při tvorbě produktové vizualizace" chci nejprve seznámit čtenáře s 3D grafikou a jejím použitím v praxi. Na 3D grafiku se však neomezuji a věnuji se též fotografii a tvorbě kompozice v uměleckém díle. Hlavní přínos práce pak tkví v praktické části, která se zabývá problematikou tvorby produktové vizualizace -- existuje totiž více možností, jak ji tvořit. Pro ucelenost a lepší pochopení se v praktické části nachází produktový řetězec, jenž nastiňuje průchod zakázkou při tvorbě produktové vizualizace. V poslední části bakalářské práce poté simuluji konkrétní zakázku na produktovou vizualizaci telefonu LG G2. V závěru bakalářské práce slouží tyto výstupní vizualizace ke zhodnocení jednotlivých metod a k celkovému shrnutí problematiky produktové vizualizace.
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény
Bílková, Stanislava ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na program Cinema 4D, sloužící k tvorbě 3D grafiky, jeho funkce a nástroje pro užití k tvoření komplexní 3D scény. Následně se zaměřuje na další možné programy, využívané v oblasti 3D grafiky. Dále na úvod do 3D vizualizací, na proces tvorby komplexní vizualizace v programu Cinema 4D a jeho převedení na konkrétní projekt. Obsah práce má za cíl nastínit a ukázat řešení možných problémů vznikajících při tvorbě komplexní 3D scény, kterými jsou celkové pojetí projektu a náročnost na techniku při výpočtu komplexní podrobné 3D scény.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 81 záznamů.   začátekpředchozí71 - 80další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.