Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 730 záznamů.  začátekpředchozí701 - 710dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza strategického vývoje podniku
Doláková, Gabriela ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce)
Práce hodnotí strategii české společnosti Unisys s.r.o., která je součástí Unisys Corporation (společnosti, jež hraje významnou roli na světovém trhu služeb v oblasti informačních technologií), a na základě výsledků použitých analytických modelů formuluje doporučení pro budoucí strategii firmy. Stěžejními použitými modely jsou Model pěti sil M. Portera, rozšířená PEST analýza, interní analýza specifických předností a hodnototvorného řetězce firmy, SWOT analýza, dále analýza vize, poslání, konkurenční a investiční strategie a strategie růstu a rozvoje firmy.
CA Rapotour: Analýza současného stavu a příležitostí dalšího rozvoje
Blümelová, Johana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Cílem práce je metodou SWOT analyzovat a zhodnotit současnou pozici firmy a její cíle a možnosti dalšího směřování, na základě této analýzy pak formulovat konkrétnější strategii. Práce se dále zabývá postavením a významem malých a středních podniků v EU i ČR a také některými bližšími podmínkami podnikání v cestovním ruchu v regionu Moravskoslezského kraje.
Konkurenceschopnost firmy EMICO Group, spol. s r.o. na českém trhu - Internetový obchod Megaobchod.cz
Sachrová, Michala ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Bakalářská práce analyzuje postavení společnosti Emico Group, spol. s r.o., provozovatele internetového obchodu MEGAOBCHOD.cz na českém internetovém trhu. Mezi použité aplikované analýzy patří analýza odvětví, analýza konkurence, analýza zákazníků, PEST analýza, marketingový mix a shrnutím je SWOT analýza, která se snaží odhalit silné a slabé stránky společnosti a do budoucna možné příležitosti či ohrožení.
Analýza postavení firmy TT Klávesnice, a.s. na trhu v ČR v letech 2006-2007
Přibylová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletalová, Jitka (oponent)
Práce hodnotí postavení firmy TT Klávesnice, a.s. na trhu foliových klávesnic v České republice pomocí metody SWOT. Identifikuje přednosti podniku i jeho slabé stránky, zároveň se zaměřuje na možné příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí. Dále práce zkoumá schopnost firmy reagovat na změny probíhající na trhu, a také schopnost být včas připraven odrážet nepřiznivé vlivy interního i externího prostředí.
Strategická analýza České spořitelny, a.s.
Rytíř, Jan ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Šafář, Karel (oponent)
Provedení strategické analýzy společnosti Česká spořitelna, a.s. Součástí analýzy je určení relevantních vlivů makrookolí a mikrookolí. Důraz je kladen na analýzu konkurence. Cílem je určit pozici společnosti na českém bankovním trhu, na základě matice SWOT definovat příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky České spořitelny a určit její specifické přednosti.
Adaptace marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu
Pekáriková, Katarína ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu. Její teoretická část je zaměřená zejména na charakteristiku společnosti z hlediska historického vývoje, klíčových hodnot, identity značky a positioningu. Také je zde prezentována celosvětová strategie firmy, formy vstupu na zahraniční trhy a požadavky na perspektivního obchodního partnera. Praktická část se soustředí na rozbor českého trhu, jeho makroprostředí, konkurenci v oboru a SWOT analýzu. Navíc jsou zde uvedeny konkrétní příklady adaptace marketingové strategie firmy a marketingový mix.
Finanční analýza podniku Pražská energetika, a.s.
Chalupová, Lucie ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Metzlová, Hana (oponent)
V této bakalářské práci se zabývám finanční analýzou energetické distribuční společnosti Pražská energetika, a.s v letech 2002 - 2005. Kromě samotné analýzy finančního zdraví společnosti se zaměřuji na identifikaci silných a slabých stránek společnosti z hlediska financování, pomocí kterých může společnost správnými rozhodnutími upevnit svoji pozici na trhu a obstát tak v konkurenčním boji. Kromě standardních postupů jako jsou horizontální a vertikální analýza a analýza poměrových ukazatelů zde uvádím i speciální postupy, jako např. Altmanův index, index důvěryhodnosti, ukazatel ekonomicky přidané hodnoty či mezipodnikové srovnání.
Ocenění společnosti Rudolf Jelínek, a. s.
Kotrbová, Dominika ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo ocenit společnost RUDOLF JELÍNEK a.s. z hlediska potenciálního akcionáře. Společnost v současné době vykazuje vysokou investiční aktivitu - modernizuje výrobny, technologie, proniká na zahraniční trhy v Evropě i v Americe. Diplomová práce byla rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části byl přiblížen postup při oceňování podniků od základních pojmů, přes analýzu prostředí, finanční analýzu, finanční plán až po základní přehled oceňovacích metod. V praktivké části pak byl tento postup aplikován na konkrétní podnik, čímž byla získána konkrétní hodnota podniku.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Minaříková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotná, Martina (oponent)
V současné době se mění pojetí marketingu a někteří autoři zdůrazňují význam posunu od marketingu realizovaného na taktické úrovni k marketingu, který bude realizován na úrovni strategické. Marketingová strategie -- jako plán určující základní směry vedoucí ke splnění cílů -- nabývá podstatného významu. Hlavním cílem diplomové práce je především analýza současně využívané marketingové strategie divize Philips Lighting na průmyslovém trhu a její zhodnocení. V práci budou objasněny analýzy, které je potřeba provést před formulováním marketingové strategie, která povede k efektivní alokaci marketingových zdrojů a realizaci aktivit směřujících k naplnění podnikových cílů na daném trhu. Ačkoliv existuje celá řada klasifikací marketingových strategií, autorka se vzhledem k tématu práce zaměří především na klasifikaci marketingových strategií podle situace na daném trhu, podle fáze životního cyklu daného produktu a podle pozice firmy na trhu. Následně budou navržena korekční opatření a doporučení ke stávající marketingové strategii divize Philips Lighting, při reflektování výsledků analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb a rovněž poznatků vyplývajících z analýzy odvětví podle M. E. Portera.
SWOT analýza společnosti DHL Express s.r.o.
Šajbidorová, Eva ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Mikolandová, Petra (oponent)
SWOT analýza společnosti DHL Express, vliv nadnárodních společností v ČR, silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a ohrožení

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 730 záznamů.   začátekpředchozí701 - 710dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.