Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  začátekpředchozí70 - 79další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studium závislostí složení betonů na hodnoty modulů pružnosti
Křížová, Klára ; Kolář,, Karel (oponent) ; Adámek, Jiří (oponent) ; Ďurica,, Tibor (oponent) ; Hela, Rudolf (vedoucí práce)
Modul pružnosti je jednou ze základních charakteristik betonu definující jeho pružné deformace a hraje významnou roli při statickém návrhu konstrukcí. Vlivem současných trendů technologie betonu, nabízející širokou variabilitu návrhů složení betonů, dochází ke změnám nejenom pevnostních charakteristik, ale i modulů pružnosti betonu. Cílem disertační práce je studium závislostí různých složení betonů na modul pružnosti. Návrh složení betonu je koncipován s ohledem na použití různých typů cementů, minerálních příměsí, druhů a frakcí kameniva. Práce je převážně zaměřena na stanovení statického modulu pružnosti v tlaku s doplněním modulů dynamických. Zjištěné moduly pružnosti se v první fázi porovnají s tabelovanými hodnotami podle Eurokódu 2, které jsou odvozeny pro konkrétní pevnostní třídu betonu. Součástí této práce je sestavení hlavních technologických aspektů betonu, které mohou příznivě ovlivnit modul pružnosti.
Testování možností využívání druhotných surovin jako náhrady přírodních kameniv
Vašek, Tomáš ; Holák, Michal (oponent) ; Hela, Rudolf (vedoucí práce)
Diplomová práce sestává ze dvou částí, tedy teoretické a praktické. V teoretické části jsou uvedeny základní informace o alternativních kamenivech do betonu, jako je polystyren, struska a recyklovaný beton. Dále je uveden vliv těchto alternativních kameniv z druhotných surovin na chování a vlastnosti betonu, ať už v čerstvém, nebo ztvrdlém stavu. V poslední řadě jsou zmíněny některé možnosti použití betonu s obsahem těchto surovin. V praktické části jsou experimentálně ověřeny fyzikálně mechanické vlastnosti betonů s obsahem odpadní polystyrenové drtě, včetně tepelně izolačních a odolnosti vůči zvýšeným teplotám. Následuje ověření vlivu teplárenské mleté strusky jako aktivní příměsi do betonu. Dále jsou uvedeny experimenty na betonech s náhradou hrubého kameniva teplárenskou struskou a recyklovaným betonem a vlivu těchto druhotných surovin na konzistenci, pevnosti, mrazuvzdornost a vodotěsnost betonů. Uveden je také experiment použití recyklovaného betonu pro podkladní vrstvy vozovek jako kamenivo stmelené cementem. Závěrem je vyhodnocení praktické části a uvedení poznatků použití polystyrenu, strusky a recyklovaného betonu jako kameniva do betonu.
Šnekový dopravník drceného kameniva
Novák, Pavel ; Jonák, Martin (oponent) ; Řezníček, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu šnekového dopravníku pro dopravu drceného kameniva. Sestává z technické zprávy obsahující zejména koncepční návrh celého zařízení, výpočet hlavních rozměrů, návrh funkčního pohonu a volbu pružné spojky, výpočet zatížení, volbu a kontrolu ložisek a pevnostní kontrolu konstrukčních dílů, a z výkresové dokumentace, která se skládá ze sestavy navrhovaného zařízení, podrobných podsestav uložení šnekového hřídele ve všech ložiscích, svařovací podsestavy žlabu, a z výrobního výkresu vstupního čepu.
Šikmý pásový dopravník
Potočník, Jan ; Hloska, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro dopravu kameniva. Práce obsahuje popis dopravníku, funkční výpočet dle normy ČSN ISO 5048, určení hlavních rozměrů, návrh pohonu a pevnostní výpočty. K práci je přiložena výkresová dokumentace.
Přenosný pásový dopravník pro kamenivo a stavební suť
Krbeček, Petr ; Malášek, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem přenosného pásového dopravníku pro kamenivo a stavební suť. Práce obsahuje popis základních částí dopravníku a jejich volbu. Dále je proveden funkční výpočet dle platné normy ČSN ISO 5048, určení hlavních rozměrů, návrh pohonu a pevnostní výpočet napínacího zařízení. K práci je přiložena požadovaná výkresová dokumentace.
Šnekový dopravník drceného kameniva
Tocháček, Jakub ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá koncepčním návrhem vodorovného šnekového dopravníku pro dopravu drceného kameniva. Práce se skládá z technické zprávy a výkresové dokumentace. Technická zpráva obsahuje především výpočet hlavních rozměrů, volbu pohonu, spojky a ložisek, mimo jiné i pevnostní kontrolu funkčních částí. Výkresová dokumentace, která je podložena modelovým zpracování v 3D CAD systému, pak obsahuje výkres sestavy celého zařízení, podsestavy jednotlivých uložení a svařovací podsestavu žlabu.
Přenosný pásový dopravník pro stavební materiály a odpady
Ostrý, Josef ; Malášek, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh přenosného pásového dopravníku dle zadaných parametrů. První část práce obsahuje koncepci navrhovaného dopravníku s volbou komponentů. V další části je řešen funkční výpočet, který je proveden dle normy ČSN ISO 5040 a dalších uvedených zdrojů. V poslední části je prováděn návrh napínacího zařízení a na závěr je připojena výkresová dokumentace dopravníku.
Pásový šikmý dopravník kameniva
Švásta, Petr ; Jonák, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh šikmého pásového dopravníku pro přepravu kameniva o zrnitosti do 150 mm. Funkční výpočet je zhotoven podle normy ČSN ISO 5048 Pásové dopravníky s nosnými válečky. Zpráva obsahuje stručný popis funkce, použití i konstrukce dopravníku a jeho částí. Na základě zadaných rozměrů je zpracován funkční výpočet transportéru, zjednodušený návrh konstrukce a napínacího zařízení dopravníku. K práci jsou připojeny výkresy napínacího zařízení a sestavy dopravníku.
Přenosný pásový dopravník kameniva
Šarman, Michal ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout přenosný pásový dopravník kameniva dle zadaných parametrů. Úvod obsahuje základní rozdělení přepravních strojů a zařízení, dále je práce zaměřena na vlastní návrh pásového dopravníku, funkční význam jednotlivých prvků, následuje volba komponentů a funkční výpočet dle ČSN ISO 5048. V závěrečné části je uveden maximální hmotnostní dopravní výkon dopravníku a celkové zhodnocení stroje. Práce je doplněna o výkresovou dokumentaci.
Šnekový dopravníku drobného kameniva
Vosika, Jan ; Malášek, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Prvotním úkolem této práce je konstrukčně a pevnostně navrhnout vodorovný šnekový dopravník na dopravu drobného kameniva o maximální zrnitosti 45 mm. V návrhu se zaobírá realizací vhodného pohonu a bezpečnostní spojky na hřídeli mezi pohonem a dopravní jednotkou vzhledem k přepravovanému množství kameniva. Ve výpočtové části se zabývá pevnostní kontrolou poháněné soustavy, to znamená především kontrolou hřídele, jejího spojení s ostatními částmi a uložení ložisek. V poslední části se zabývá konstrukčním řešením s ohledem na bezpečnost provozu a snadnou údržbu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   začátekpředchozí70 - 79další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.