Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 765 záznamů.  začátekpředchozí687 - 696dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití Facebooku a Google AdWords pro budování značky
Veselský, Štěpán ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Otevřel, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem na internetu. Jejím hlavním cílem je navržení a provedení internetové marketingové kampaně zaměřené na využití sociální sítě Facebook a nástroje Google AdWords k budování povědomí o malém či středním podniku a následné provedení analýzy jejich výsledků. Přínos tak bude jednoznačný pro marketéry v malých a středních podnicích, řešící podobnou situaci a mající snahu využít potenciálu moderních on-line marketingových nástrojů a kanálů komunikace ke zvýšení povědomí o značce. Práce je rozdělena na část teoretickou, ve které jsou analyzovány předpoklady využití internetového marketingu. Následuje část praktická, která analyzované skutečnosti přivádí do skutečného prostředí společnosti Saloon Exclusive. Závěr shrnuje přínosy zvoleného řešení a nabízí možnosti dalšího postupu.
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizaci
Balon, Lukáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Práce slouží jako studie konkurenčního zpravodajství v prostředí sociálních sítí, vypracovaná pro reklamní a marketingovou spolčenost 1.A&B a.s. V práci jsou ve stručnosti charakterizovány základní vlastnosti sociálních sítí včetně nejdůležitějších principu jejich fungování - šíření informací a chování uživatelů - nástin historického vývoje českých i zahraničních sociálních sítí včetně trendu jejich návštěvnosti. Následně jsou na základě výpočtu dopadu sociální sítě na internetovou populaci v ČR zvoleny nejvhodnější sítě pro provedení Competitive Intelligence. Data získaná za účelem konkurenčního zpravodajství jsou poté zanalyzována a vyhodnocena.
Social media in communication strategy of company Styllmed
Nováková, Ivana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Havlová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o využití sociálních sítí v komunikační strategii firmy. Představuje nejznámější a nejpoužívanější sociální sítě v Česku a na Slovensku. Zároveň uvádí základní charakteristiky jednotlivých typů uživatelů. Následně tyto informace aplikuje při navrhnutí/zlepšení komunikační strategie konkrétní firmy.
Sociální sítě a jejich využití v marketingu
Kucharčíková, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Matušinec, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je rozebrat, jaké jsou možnosti propagace na sociálních sítích, a na základě analýzy vybrané kampaně zhodnotit efektivitu této propagace a formulovat doporučení do budoucna. Teoretická část se nejprve zabývá specifiky marketingu na Internetu, dále popisuje vybrané zástupce sociálních sítí se zaměřením na jejich využití v marketingu. Důraz je kladen na sociální síť Facebook. V praktické části práce je řešena případová studie týkající se zavedení nového výrobku na trh, jež bylo komunikováno také na Facebooku. Kampaň je zkoumána především prostřednictvím dotazníkového šetření, které má za cíl, zjistit její komunikační a prodejní efektivitu.
Využití sociálních sítí v marketingu - srovnání ČR a zahraničí
Mejdrová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Štrbíková, Tereza (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití sociálních sítí v marketingu a srovnává situaci v České republice se zahraničím. V teoretické části definuje tento pojem, krátce připomíná historický vývoj sociálních sítí a rozebírá jejich popularitu ve světě a v ČR. Dále se zaměřuje na jednotlivé komponenty marketingové strategie a mixu a možnosti jejich implementace na sociálních sítích. Hlavní část práce konkrétně rozebírá jednotlivé nástroje na nejpopulárnějších sociálních sítích dnešní doby a uvádí praktické příklady jejich využití. Poslední kapitola podrobně analyzuje marketingovou strategii, komunikaci a kampaně nejúspěšnějších firem na sociálních sítích s cílem odhalit příčiny jejich úspěchu. Tato odhalení poté srovnává s marketingovými aktivitami na sociálních sítích v České republice. Kromě toho také porovnává způsob, jakým mezinárodní firmy se zastoupením v České republice využívají sociální sítě k marketingu v zahraničí a u nás.
Moderní trendy v bankovnictví se zaměřením na komunikační a distribuční kanály
Čížek, Martin ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Pumprová, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá moderními distribučními a komunikačními kanály v bankovnictví. Snahou je ukázat jednotlivé možnosti a překážky vybraných distribučních kanálů. Nalézt potenciál a odhadnout vývoj těchto kanálů do budoucna. Cílem práce je dále poskytnout poznatky, jak by se v tomto segmentu měly banky zachovat, pokud chtějí být konkurenceschopné, respektive získat alespoň počáteční konkurenční výhodu.
Vnímání reklamy na sociální síti Facebook
Brejcha, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na reklamu na sociální síti Facebook. Cílem práce je prozkoumat, jak uživatelé Facebooku vnímají různé druhy reklamy, které se na Facebooku vyskytují a provést porovnání v závislosti k reklamě jinde na internetu. V první části práce jsou charakterizovány druhy internetové reklamy a sociální sítě. Dále jsou popsány možné druhy reklamy na Facebooku, které se na této sociální síti objevují a jsou k nim přiřazeny ekvivalenty jinde na internetu. Druhá část práce je věnována sestavení dotazníku a následnému vyhodnocení a prezentaci výsledků. Přínosem této práce je zjištění, jak uživatelé vnímají reklamu na Facebooku v porovnání s reklamou jinde na internetu. Dále získání preferencí uživatelů na jednotlivé druhy reklamy jak na facebooku, tak na internetu. Na základě výsledků preferencí je dáno doporučení jaké typy reklamy používat, vzhledem k jejich pozitivnímu vnímání uživateli.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Polák, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Cílem a hlavním účelem této práce je vytvoření jednotného uceleného návodu k praktickému využití sociálních sítí pro podporu podnikání. Čtenář je nejprve seznámen s definicí a historií sociálních sítí, následně mu jsou představeny jednotlivé možnosti jejich využití. V další části se zaměřením na Facebook se čtenář dozví, jaká jsou pravidla pro komunikaci na sociálních sítích a jakým způsobem vybudovat základnu fanoušků. V praktické části popisuji svou vlastní práci při správě sociálních profilů a předkládám své osobní zkušenosti z mého snažení vybudovat kvalitní základnu fanoušků na facebookové stránce. Jako metriky vyjadřující úspěch mé snahy jsem zvolil hodnoty reach a engaged users, které používá samotný Facebook.
Možnosti využití sociálních pro podporu podnikání
Vaněk, Jiří ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimir (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání" je charakteristika jednotlivých druhů sociálních sítí z hlediska možnosti jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti organizací. Klade si za cíl analyzovat současný stav, možnosti a podmínky využití sociálních sítí v České republice. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na představení jednotlivých druhů sociálních sítí, je zde zmíněn jejich vznik, vývoj a možnosti využití v podnikové praxi. Praktická část se zabývá analýzou současné situace společnosti Zentity s. r. o. v oblasti sociálních sítí. Společnost je poté porovnána se svými hlavními konkurenty v odvětví. Přínosem této práce je právě ono srovnání využití sociálních sítí vůči svým konkurentům a návrh efektivnějšího řešení prezentace uvedené společnosti na sociálních sítích.
Možnost využití sociálních sítí v prostředí firmy
Daněk, Lukáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Sociální sítě jsou na vzestupu. Jsou využívány podniky všech velikostí, napříč odvětvími. Jsou však opravdu cestou k zvýšení produktivity zaměstnanců, nárůstu prodeje a celkového zájmu o firmu? Nebo se jedná jen o módní trend? Možnosti využití sociálních sítí, jako nástroje pro podporu businessu, jsou široce diskutované. V této práci je shrnutí objektivních i subjektivních názorů a zkušeností s využíváním sociálních sítí ve firmě. Autor seznamuje čtenáře s možnostmi využití sociálních sítí pro interní komunikaci. Klade důraz na praktické zkušenosti i koncepty jednotlivých veřejných sociálních sítí a porovnává je s neveřejnými sociálními sítěmi. Dále představuje možnosti využití sociálních sítí pro externí komunikaci a marketingovou prezentaci, opět s důrazem na reálnou použitelnost i koncept každé jednotlivé sítě. V práci jsou dále uvedeny studie a nejnovější průzkumy, které dokazují důležitost a rozvoj sociálních sítí v 21. století. Cílem práce je utvořit ucelený přehled využitelnosti sociálních sítí ve firmě, se zaměřením na interní komunikaci a komunikaci firmy s okolím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 765 záznamů.   začátekpředchozí687 - 696dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.