Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 710 záznamů.  začátekpředchozí686 - 695dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MOTIVACE A STIMULACE VE VZTAHU K ETICE VE VYBRANÉM PODNIKU
PETROVÁ, Ivana
Cílem této diplomové práce bylo posoudit, jak důležitou úlohu hraje etika, motivace a stimulace ve vybraném podniku, nalézt vzájemné souvislosti mezi nimi a posoudit jejich úroveň. Určit, zda opravdu tvoří etika, motivace a stimulace významnou součást podnikatelské strategie. Průzkum byl realizován v soukromém podniku, který je zaměřen na projekční a inženýrsko-kompletační činnost. Průzkumem bylo zjištěno, že etika hraje nezastupitelnou úlohu a do značné míry ovlivňuje prosperitu firmy. Proto by zaměstnavatel měl své zaměstnance motivovat a stimulovat a měl by mít dobře propracovaný motivační program, který mu umožňuje cílevědomě působit na celý pracovní kolektiv.
Základy etiky pro celoživotní vzdělávání
Drozenová, Wendy
Článek se zabývá základními pojmovými předpoklady vzdělávání dospělých v oblasti etiky.
Nové přístupy a trendy v marketingu
Jirsa, Prokop ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zaměřije převážně na nové přístupy na internetu s ohledem na velmi dynamický vývoj sociálních sítí a chování lidí na internetu v posledním desetiletí obecně
Etika v podnikání
Petráková, Helena ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá etikou a etickým chováním firem v ČR. Objasňuje důležité pojmy související s etikou, soustřeďuje se na způsoby zavedení etiky do chodu podniku, především na etické kodexy. Dále nastiňuje, jak vnímají současný stav etiky v podnikání občané ČR, jakými organizacemi je etické podnikání podporováno a ukazuje, že chovat se eticky přináší podnikům jistou konkurenční výhodu.
Podnikatelská etika a platební morálka v kontextu s kulturou jednotlivých národů
Suchánková, Teresa ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pavlíková, Ingrid (oponent)
Práce se zabývá podnikatelskou etikou v kontextu s kulturními odlišnostmi jednotlivých národů. První kapitola se zabývá etymologií etiky a vysvětluje rozdíl mezi etickým konfliktem a etickým dilema. Druhá kapitola odpovídá na otázku proč se chovat morálně a znázorňuje implementaci etiky do podnikatelského prostředí. Dále se práce věnuje etice na mezinárodním poli. Zabývá se problematikou etiky v multinacionálních korporacích a vysvětluje složitost zavedení morálních norem do pracovního prostředí danou specifiky individuálních národů. Další část práce tvoří praktický výzkum vnitřního prostředí firmy, tedy výzkum postoje zaměstnanců vůči jejímu etickému kodexu a normám. Na druhé straně práce analyzuje také vnější okolí společnosti a to pomocí platební morálky jejich klientů.
Profesionální komunikace ve zdravotnictví
Ouředníková, Jana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Novotná, Jana (oponent)
Cílém diplomové práce je anazlyzování současného stavu komunikace ve zdravotnictví. Práce začíná úvodem, kde je stručně popsán důvod a postup vypracování diplomové práce. Celkově je práce rozdělena do 9 kapitol. Prvních 8 kapitol je teoretických a poslední se věnuje praktické části. V první kapitole je pojednáváno o etice ve zdravotnictví. V další kapitole je rozebrán vzájemný vztah mezi lékařem a pacientem. Následující 3 kapitoly teoreticky vymezují komunikaci obecně. Další 3 kapitoly se blíže zabývají komunikací ve zdravotníctví a jsou zde konkrétně vypsaná určitá její specifika. Součástí praktické části je 1 kapitola, která má 6 subkapitol, jenž jsou věnovány dotazníkovému šetření, vyhodnocení šetření, závěrům šetření a určitým doporučením. Výsledky šetření jsou graficky vyjádřeny a popsány. V závěru jsou zhodnoceny výsledná zjištění z dotazníkové šetření a shrnut celkový přínost diplomové práce.
Sociální reklama
Sovišová, Ivana ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Bakalářská práce Sociální reklama pojednává o jednom z nejdůležitějších nástrojů marketingového komunikačního mixu. Na začátku práce obeznamuje čtenáře s pojmem sociální reklama, dále popisuje vývoj tohoto druhu reklamy, účinnost, odlišnosti od reklamy komerční a na závěr teoretické části seznamuje čtenáře s neziskovým sektorem jako zadavatelem nekomerčních kampaní. V praktické části se práce věnuje rozboru dvou vybraných sociálních reklam a výzkumu názorů respondentů na tyto reklamy. Závěr práce je potom věnován vyhodnocení výzkumu a srovnání výsledků s počátečními hypotézami. Cílem bakalářské práce je podat čtenáři základní potřebné informace týkající se sociální reklamy a následně pomocí výzkumu zjistit názory příjemců na vybrané sociální reklamy.
Business ethics
Pokrievka, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Role etiky v podnikání zvykne být podceňována a často se setkáváme s tvrzením, že podnik upřednostňuje vlastní zisk před uplatňováním etiky vůči svému okolí. Cílem této práce je prokázat, že etika má v podnikání své pevné místo a že její uplatňování dokáže být přínosem pro všechny zainteresované strany. Tohle je demonstrováno na třech vybraných oblastech podnikání, kterými jsou reklama, vztahy vůči spotřebitelům a vztahy vůči zaměstnancům. Tato bakalářská práce zároveň v krátkosti představuje model společenské odpovědnosti firem a roli, kterou v ní sehrává etika.
Firemní kultura v mezinárodní společnosti
Hudcová, Kateřina ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Tato diplomová práce rozebírá tematiku firemní kultury v mezinárodním podniku. Obsahem úvodních kapitol teoretické části je vysvětlení pojmu firemní kultura, tj. určení prvků, které ji utváří, jejích funkcí, představení známých typologií, možnosti měření kultury, definice síly a subkultur. Další kapitoly charakterizují typické rysy americké, české, francouzské a německé podnikové kultury a jejich vliv na obchodní jednání. Zařazeno je i porovnání jednotlivých kultur pomocí kulturních indexů. Praktická část je věnována analýze firemní kultury v americké společnosti Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s. r. o., určení její síly a zhodnocení situace podniku v prostředí střetu čtyř firemních kultur.
Etika v podnikání
Holková, Nela ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem etika v podnikání, konkrétně v pohřebnictví. Jsou zde stanoveny základní pojmy a definice. Je uveden i historický nástin etiky a lidstva. Dále je zde uveden rozdíl mezi etikou a etiketou. Dva rozdílné pojmy, které spolu ale souvisí. Aby firmy fungovaly správně, je nutné dát jim nějaký řád. Etické kodexy mohou být součástí řešení, proto se jimi tato bakalářská práce zabývá taktéž. Dále je zde zmíněno podnikatelské prostředí v Čechách a jeho vývoj. Jako stěžejní postavu, která podnikatelské prostředí u nás ovlivnila, jsem vybrala Tomáše Baťu. Jeho přínos je neoddiskutovatelný, jeho trvání na etickém přístupu k zaměstnancům ovlivnilo mnoho dalších podnikatelů i podniků. V této práci je také zmíněna odpovědnost v podnikání vůči okolí. Dále je uvedeno etické či neetické chování státního sektoru. Bylo nutné uvést i logické odůvodnění užití etiky v podnikání. Na závěr byl použit konkrétní příklad pohřebnictví a příklady neetického jednání v tomto oboru. Jsou zde ale uvedeny i nápravné kroky, které se snaží aplikovat Sdružení pohřebnictví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 710 záznamů.   začátekpředchozí686 - 695dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.