Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 702 záznamů.  začátekpředchozí683 - 692další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání webů vybraných e-shopů
Freiberg, Michal ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením ucelené metodiky pro srovnání webových prezentací internetových obchodů. Metodika obsahuje všechna důležitá kritéria pro potřeby analýzy. Dále jsou v práci pomocí této metodiky zhodnoceny tři vybrané internetové obchody a vyhodnoceny výsledky provedené analýzy.
Založení a provoz e-shopu v oblasti železářství
Kadlec, Martin ; Rydzi, Daniel (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit čtenářům možný způsob řešení založení a provozu internetového obchodu. V první části práce jsou představeny postupy, které je potřeba učinit před samotnou technickou realizací e-shopu. Jedná se především o ekonomickou analýzu, kde je poukázáno na základní otázky, které si je třeba zodpověděť před samotnou realizací internetového obchodu. Jde především o otázky týkající se charakteristiky produktu, dodavatelů, zákazníků, konkurence a SWOT analýzu. Dále je třeba zodpovědět otázky týkající se právního prostředí a prozkoumat trh, který v dnešní době nabízí mnoho technických řešení pro založení internetového obchodu. V druhé části se práce zaměřuje na praktické založení internetového obchodu. Jedná se zvláště o základní grafickou úpravu a naplnění internetového obchodu daty na zvoleném systému FastCentrik. Práce je zaměřena na konkrétní příklad internetového obchodu e-zelezarstvi.cz
Návrh a realizace webové aplikace pro podporu internetového obchodování
David, Petr ; Nekvasil, Marek (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Cílem práce je analyzovat, navrhnout a implementovat webovou aplikaci, která uživatelům i provozovatelům nabídne základní funkce umožňující provozování internetového obchodu. Práce bude zachycovat postupný vznik aplikace od prvních návrhů až po konečnou implementaci. Aplikace bude využívat rozhraní klasických webových prohlížečů, implementována bude v jazycích HTML, CSS, PHP, JavaScript a SQL. Jedním ze základních prvků celé aplikace bude bezesporu databáze. Její správná projekce bude nezbytná pro správné fungování celého programu a při návrhu na ni bude kladen veliký důraz. Přínosem práce bude jednak plně funkční aplikace, kterou budou moci drobní obchodníci po drobných úpravách (zejména přizpůsobení vzhledu a customizace) použít pro svoji podnikatelskou činnost, a jednak přímý důkaz toho, že tvorba podobných aplikací nemusí být pouze předmětem činnosti specializovaného týmu odborníků, ale že slušného výsledku může dosáhnout i dobře kvalifikovaný jedinec. Práce bude mít celkem šest kapitol. Analýza současného stavu se zaměří na trendy současných internetových obchodů, zjistí jejich funkce a poskytované služby. Z analýzy vzniknou požadavky na systém, které vymezí hlavní funkcionalitu aplikace. Globální analýza a návrh bude mít za cíl definovat jednotlivé entity a vztahy a z nich pak konstruovat návrh logické datové struktury. Detailní analýza a návrh určí entitám atributy, převede logický návrh na konceptuální, respektive fyzický model datové základny a determinuje referenční integritu databáze. V implementační části vznikne samotná aplikace, zmínka bude i o optimalizaci pro vyhledavače a bezpečnosti. V poslední kapitole bude řeč o možnostech rozšíření, které by systému zvýšily jeho užitnou hodnotu.
Optimalizace hmotných a nehmotných toků v malém elektronickém obchodu
Habrnal, Marek ; Novotný, Michal (vedoucí práce) ; Melechovský, Jan (oponent)
Zhodnocení využitelnosti optimalizačních metod hmotných a nehmotných toků v malém elektronickém obchodu. Návrh optimalizačních opatření s respektováním specifik a omezení začínajícího elektronického obchodu s potravinovými doplňky.
Návrh systému e-shopu pro podporu distribuce segmentu malovýrobců českého skla.
Kocina, Ondřej ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Jandoš, Jaroslav (oponent)
Práce analyzuje problémy segmentu malého českého sklářství a v rámci strategie reálné firmy navrhuje jejich konkrétní řešení. Analýza ukázala, že problémy mají svou příčinu v nevhodné kombinaci typu produktu, trhu a distribučních cest. Autor nachází možné řešení problémů v modelu trhu oligopolu s cenovým vůdcem. Výsledky analýzy problémů jsou společně s analýzou firmy a jejího prostředí použity pro analýzu SWOT. Management firmy zvolil strategii S-O, která cílí trvalý rozvoj podniku, diferenciaci produktu a rozšíření a diversifikaci současného tržního prostoru. Výsledky analýz jsou použity pro tvorbu dílčích strategií a plánů firmy: marketingového mixu a informační strategie. Součástí informační strategie je pak návrh nové struktury IS/ICT. Je zvoleno řešení pomocí hostované webové aplikace e-shopu s komponentou SW internetové komunikace. Navrhovaný systém umožní firmě flexibilně reagovat na změny firemní strategie a plánů, a umožní vytvářet individualizované a individuální služby. Zvolená architektura systému je ideální pro tvorbu virtuálních týmů. Systém by měl vykázat integrační a synergické efekty.
PODNIKÁNÍ A REKLAMA NA INTERNETU A JEJICH VYUŽITÍ VE VEŘEJNÉM SEKTORU
Syrovátková, Lucie ; Sieklík, Tomáš (vedoucí práce) ; Grochál, Petr (oponent)
V práci se zabývám problematikou podnikání a reklamy na internetu. Teoretická část popisuje podmínky pro vznik a založení firmy, elektronické podnikání (e-shopy), metody internetové reklamy nebo využití programu Start, který je dotovaný z fondů Evropské Unie. V praktické části nastíním výhody a nevýhody této formy podnikání a reklamy a zejména se věnuji využití ve veřejném sektoru. Cílem práce je zejména zjištění situace v oblasti internetového podnikání a reklamy ve veřejném sektoru a navržení doporučení ke zkvalitnění jeho služeb a vztahů k občanům.
Obchodní strategie vybraných internetových obchodů
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Prostředí Internetu se rychle vyvíjí a stává se důležitým prodejním kanálem. Vytváří nové možnosti pro podnikání, které vyžadují specifické obchodní strategie. Aby se každý internetový obchod stal konkurenceschopným, musí dokázat využít výhody Internetu, jako prodejního kanálu (šetří náklady, umožňuje integraci jednotlivých oddělení podniku a efektivní sdílení dat aj.). Pro tyto obchody je také důležité umět nabídnout nové služby a uživatelsky zpříjemňující funkce, které je odliší od ostatních prodejců. Cílem práce je zjistit možnosti firem, které Internet nabízí, popsat specifika internetového obchodování, jeho výhody a nevýhody, analyzovat strategii jednotlivých obchodů na českém a zahra-ničním trhu a vytvořit jejich prognózu do budoucnosti.
Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz
Riegerová, Kamila ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na ukazatel úspěšnosti internetových obchodů a jeho vyhodnocování, konverzní poměr. Teoretická část přibližuje konverze jako takové, konverzní poměr, kroky obecně vedoucí k jeho zvýšení a také jeden z mnoha nástrojů, kterým lze konverzní poměr měřit. V aplikační části je analyzován konkrétní elektronický obchod prohifi.cz.
Porovnání SaaS řešení elektronického obchodu pro malou a střední firmu
Holoubek, Vojtěch ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem této práce je porovnat nabídky několika provozovatelů řešených elektronických obchodů realizovaných na principu modelu SaaS (Software-as-a-Service) a následně vybrat nejvhodnější projekt pro malou, resp. střední českou firmu uvažující o nasazení e-Commerce. Práce je rozdělena do pěti kapitol, začíná vymezením problému a jeho obecnou charakteristikou. Následující dvě kapitoly se věnují teoretickým aspektům e-Commerce a SaaS, jsou definovány základní rysy a stručně je popsána historie i technologie stojící v pozadí. Další kapitola se již věnuje samotnému porovnávání jednotlivých projektů. Jsou zde stanovena kritéria pro výběr jednotlivých poskytovatelů a definovány metriky pro jejich hodnocení. Výstupem této kapitoly je pořadí nejvhodnějších řešení jak pro malou, tak i pro střední českou firmu. Pátá kapitola je zaměřena na popis praktické implementace tohoto řešení, konkrétně na implementaci pro malou českou firmu zabývající se prodejem zahradnických potřeb. Jsou popsány specifické požadavky firmy a odhadován budoucí dopad na její hospodaření. Závěr se věnuje shrnutí práce a odhadu vývoje modelu SaaS.
Založení a provoz internetového obchodu
Baloun, Jiří ; Rydzi, Daniel (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Internetové obchody se staly nemalým zdrojem příjmů pro podnikatele a firmy ? prasknutí internetové bubliny před několika lety však ukázalo, že ne každý internetový obchod je prosperující a konkurenceschopný. V tvrdé konkurenci se prosadil jen takový obchod, který skloubil informační technologie a business, efektivně využíval zdroje a uspokojoval potřeby zákazníků. Cílem této práce je pokusit se popsat důležité kroky, činnosti, postupy a rozhodnutí při zakládání a provozování ziskového internetového obchodu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část ? v jednotlivých kapitolách popisuje ekonomickou analýzu, zákonné povinnosti a prezentaci obchodu na webu obecně i na konkrétním příkladu internetového obchodu MojePekárna.cz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 702 záznamů.   začátekpředchozí683 - 692další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.