Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace Balanced Scorecard
Šimčíková, Eva ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Daněk, Roman (oponent)
Diplomová práce na téma Aplikace Balanced Scorecard se zabývá vytvořením systému měření a řízení výkonnosti samostatného podnikatele. Teoretická část je zaměřena na popis metody, jednotlivých perspektiv a vzájemných souvislostí. Praktická část se věnuje analýze dosavadní činnosti podnikatele a rozboru současné situace na trhu. V návaznosti na výsledky analýzy je vytvořen systém strategických cílů a měřítek, který je následně vyobrazen prostřednictvím strategické mapy.
Aplikace Balanced Scorecard na TJ Auto Škoda Mladá Boleslav
Vlk, Václav ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Jaroměřský, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na praktickou aplikaci metody strategického řízení zvané Balanced Scorecard. Nejprve proniká do struktury a fungování neziskového občanského sdružení TJ Auto Škoda. Následně stanovuje SWOT analýzu pro toto sdružení, tedy identifikuje základní silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. To je východiskem pro vytvoření strategických cílů, jejich měřítek a hybatelů. V samém závěru dochází k vytvoření strategické mapy, která je klíčem pro strategické řízení TJ Auto Škoda v následujících několika letech.
Aplikace Balanced Scorecard ve společnosti Řetězárna, a. s.
Mejzlíková, Michaela ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Vrbský, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací Balanced Scorecard (BSC)ve společnosti Řetězárna a.s. Balanced Scorecard je klíčový manažerský systém, který převádí firemní poslání a strategie do uceleného souboru měřítek výkonnosti. Nejprve byla provedena analýza finanční výkonnosti podniku, banchmarkingové srovnání a dále také strategická analýza podniku. Stěžejní část diplomové práce tvoří již samotná implementace BSC. Ta spočívá v přiřazení podnikových strategických cílů a jejich ukazatelů úspěšnosti k jednotlivým perspektivám BSC. Provázanost a kauzalitu podnikových strategických cílů přehledně zobrazuje strategická mapa. Dalším výstupem diplomové práce je podpůrný nástroj v programu MS Excel, který obsahuje data pro hodnocení úspěšnosti jednotlivých firemních strategických výpovědí a procesů.
Implementation of Balanced Scorecard
Lemešani, Radko ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Horová, Marči (oponent)
Autor diplomové práce popisuje současnou vizi a strategii firmy Chromservis s.r.o. na základě konzultací s vedením, pomocí metod a technik využívaných u strategické analýzy prověřuje hospodaření firmy, analyzuje okolí firmy, srovnáva výsledky s odvětvím a konkurencí. Dále na základě výsledků analýz doplňuje současnou vizi a strategii firmy o systém strategických cílů a měřítek a na závěr strategii operacionalizuje do podoby strategické mapy Balanced Scorecard.
Implementace Business Intelligence ve firmě ČON s.r.o.
Hofman, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou Business Intelligence a Balanced Scorecard a její praktickou aplikací v Českém odborném nakladatelství, s.r.o., malé firmě o dvaceti devíti zaměstnancích, které vydává časopisy ze světa obchodu, gastronomie, textilu, potravin, hotelnictví a dalších. První část této práce popisuje BI a BSC po teoretické stránce a poskytuje metodický základ pro navazující kapitoly praktické. Seznamuje čtenáře s definicí a strukturou BI řešení, s přístupy k tvorbě datového skladu i s principy budovaní OLAP databází. Popisuje co je to BSC, jaké používá perspektivy i co je to strategická mapa. Z teoretických kapitol následně vyplyne, jaké je použití BI a BSC a jaké jsou mezi nimi vazby. Kapitoly praktické pak pokračují aplikací BI a BSC ve firmě ČON, s.r.o. Seznamují čtenáře s vizí a misemi podniku, které se dále rozpadají do jednotlivých strategických cílu a metrik, rozdělených do perspektiv BSC a zobrazených pomocí strategické mapy. Na základě analýzy požadavků společnosti je dále vytvořen rámec pro BI řešení, identifikovány zdroje dat, navržen a zrealizován datový sklad a vytvořena multidimenzionální OLAP kostka pomocí MS SQL Server 2008. Na závěr následuje interpretace naměřených hodnot (reporting) z dostupných zdrojů firmy ČON, s.r.o. v MS Excel 2007 a porovnání se stanovenými strategickými cíli a metrikami společnosti. Výstupy této práce jsou založeny na reálných požadavcích společnosti a jsou připraveny pro zavedení a používání v praxi.
Strategická mapa cateringové společnosti
Křivánková, Marie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kiráľová, Alžbeta (oponent)
V diplomové práci Strategická mapa cateringové společnosti je sestrojena strategická mapa modelové cateringové společnosti působící na českém trhu. Strategická mapa byla zvolena jako přehledný a účinný nástroj, který strukturovaně postihuje důležité části strategie konkrétní firmy formou vizuální zkratky podle známé metodologie : KAPLAN, Robert S., NORTON, David P.: Strategy Maps, Harvard Business School Publishing Corporation, Boston 2004. ISBN 1-59139-134-2. V teoretické části této práce byly popsány základní stavební kameny pro tvorbu strategické mapy a byly též popsány profesionální služby cateringové společnosti. V praktické části je nejdříve analyzován cateringový trh v České republice a na základě zjištěných příležitostí je namodelována nově založená cateringová společnost VIP Catering. Tato společnost oslovuje VIP klienty s nabídkou prvotřídně kvalitních VIP služeb. Dále byla určena její mise, vize, SWOT analýza, byly analyzovány její strategické cíle, které byly rozděleny na základě čtyř základních perspektiv a byla navržena vhodná měřítka těchto strategických cílů. Poté byly navrženy strategické iniciativy a sestavena vhodná organizační struktura. V závěru praktické části byla sestavena konkrétní strategická mapa pro cateringovou společnost VIP Catering, kde byly vyznačeny příčinné vztahy mezi jednotlivými perspektivami její strategie. Hlavním výsledkem diplomové práce je originálně sestrojená strategická mapa nově vznikající cateringové společnosti na českém trhu.
Aplikace Balanced Scorecard
Zíma, Josef ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Diplomová práce na téma Aplikace Balanced Scorecard se zabývá vytvořením strategického systému řízení a měření výkonnosti UNIPETROL SERVICES, s.r.o. a následně jejím systémovým vyladěním se zbytkem skupiny UNIPETROL.
Aplikace Balanced Scorecard
Jirásková, Eva ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Závodská, Jana (oponent)
Balanced Scorecard představuje jeden z nástrojů strategického managementu, který spojuje vývoj a formulování strategie s jejím zaváděním. Zaměřuje se ne dozadu, k minulosti, ale dopředu na další vývoj. Balanced Scorecard vychází z vize a strategie podniku, kterou dále konkretizuje v podobě stanovení strategických cílů ve čtyřech základních perspektivách, kterými jsou perspektiva finanční, zákaznická, perspektiva interních podnikových procesů a perspektiva učení se a růstu. Strategická mapa následně vizuálně znázorní provázanost jednotlivých perspektiv a jejich cílů.
Model metrik servisního centra a jeho ověření s využitím nástrojů business intelligence
Kříž, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení a měření výkonnosti podniku. Cílem této práce je navrhnout systém pro podporu strategického řízení servisní organizace a následně se ho pokusit aplikovat v podmínkách konkrétní servisní organizace. K tomuto účelu byl využit model strategického řízení založený na Balanced Scorecard, z něhož vychází vytvořený model metrik a strategické mapy servisní organizace. První část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření teoretického rámce, tedy pojednává o metodice Balanced Scorecard, nástrojích Business Intelligence a souhrnném konceptu Corporate Performance Management. Druhá část se pak zaměřuje na aplikovatelnost teoretického rámce v podmínkách servisu. Toho je dosaženo implementací několika vybraných metrik z navrhnutého modelu za využití nástrojů Business Intelligence. Výstupem této části je model metrik ve formě strategické mapy a manažerské reporty, znázorněné ve formě grafů a tabulek, umožňující sledování plnění strategických cílů skrze vybrané metriky.
Aplikace konceptu Balanced Scorecard v podniku BAEST, a.s.
Klepišová, Hana ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Cílem této práce je napomoci realizaci aktuální strategie v podniku BAEST, a.s. prostřednictvím konceptu Balanced Scorecard. Strategie podniku se v této práci analyzuje a vybírají se nejvýznamnější cíle, které se stávají součástí strategické mapy podniku. Tato práce obsahuje též měřítka a strategické akce k vybraným strategickým cílům. Úkolem strategické mapy je stanovení priorit (na které cíle se má podnik zaměřit, aby dosáhl stanovené strategie), komunikace strategie napříč podnikem a měření naplňování strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.