Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 678 záznamů.  začátekpředchozí633 - 642dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výběr a implementace CRM systému
Vermach, Jiří ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Tato práce se věnuje výběru a implementaci CRM systému pro reálnou společnost ALVILA SYSTEMS, s.r.o. Práce vznikla na základě účasti na celém procesu při výběru a implementaci CRM systému a klade si za cíl analyzovat výchozí stav společnosti ALVILA SYSTEMS, s.r.o., znázornit postup při výběru CRM systému použitím metody vícekriteriálního výběru a postup implementace CRM systému. Přínosem práce je ukázání postupu, kterým lze provést výběr CRM systému, a dále pak ukázat postup při implementaci SugarCRM ve společnosti ALVILA SYSTEMS, s.r.o. Práce se v první části zabývá popisem společnosti ALVILA SYSTEMS, s.r.o., popisem procesů před zavedením CRM systému a sestavením požadavků pro výběr CRM systému. V druhé části se provádí analýza trhu s Open Source CRM systémy. Po analýze trhu a popsání několika CRM systémů byly vybrány ty, mezi kterými se nadále rozhodovalo na základě vícekriteriálního výběru. V třetí části je popsán postup při implementaci SugarCRM.
Metodika ICONIX Process
Válková, Jana ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Ústřední část této práce se zabývá seznámením s agilní, případy užití řízenou metodikou pro vývoj softwaru ICONIX Process. Čtenář je nejprve uveden do principů agilního programování, na které navazuje detailní popis metodiky a všech jejích fází s praktickými příklady z ukázkového projektu - počínaje důkladnou analýzou požadavků, přes návrh aplikace až po nástin implementace a testování.
Evropský zatýkací rozkaz - problémy implementace ve vybraných zemích
Panáčková, Romana ; Druláková, Radka (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent)
Evropským zatýkacím rozkazem rozumíme soudní rozhodnutí, vydané některým členským státem EU proto, aby jiný členský stát zatkl a předal osobu, která je hledaná za účelem trestního stíhání, výkonu trestu odnětí svobody nebo ochranného opatření. Při zavádění tohoto nástroje třetího pilíře evropského práva se objevily problémy spočívající v kolizi ústavně zaručených práv občanů a možností jejich předávání do jiných členských zemí. Tato práce popisuje proces zavádění Evropského zatýkacího rozkazu v Belgii, České republice, Německu a Polsku, tedy zemích, kde byl tento střet nejpatrnější.
Realizace evropského zatýkacího rozkazu v praxi EU
Skleničková, Lucie ; Druláková, Radka (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent)
Tato práce se věnuje evropskému zatýkacímu rozkazu a to jak obecné rovině, tak především použití tohoto nástroje v praxi. Práce nejprve obecně pojednává o vývoji justiční spolupráce do přijetí Rámcového rozhodnutí o evropském zatýkacím rozkazu a srovnává evropský zatýkací rozkaz s institutem extradice a shrnuje jeho základní rysy. Dále pak zkoumá problémy, které se objevily v některých členských státech EU při implementaci tohoto přelomového nástroje. Závěrečná část je věnován praktické realizaci evropského zatýkacího rozkazu, především četnosti jeho používání, ochotě využívat možnosti nově zavedené evropským zatýkacím rozkazem, způsobům doručování evropských zatýkacích rozkazů a dodržování lhůt.
Odlišení produktů BONEGA pomocí strategie modrého oceánu
Hudeček, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Novinský, Marek (oponent)
Mezi hlavní problémy, se kterými se firma BONEGA v současné době potýká, je zablokovaný přístup do velkoobchodních sítí silnou nadnárodní konkurencí. Jedním z řešení tohoto problému je uvedení natolik odlišných produktů, že by zákazníci donutili velkoobchody odebírat přístroje BONEGA, protože konkurence by nic podobného nenabízela. Tato práce vyhodnocuje existující přístupy pro hledání takového odlišení. Nejvhodnější možností pro řešení současné situace firmy BONEGA je strategie modrého oceánu. I ta má však řadu nedořešených míst při aplikaci na výrobní firmy se širším sortimentem, které však tato práce odstraňuje. Aby firma skutečně získala konkurenční výhodu založenou na unikátních inovacích, je třeba proces strategie modrého oceánu dlouhodobě zakomponovat do firemní kultury. Proběhla tak pilotní realizace procesu, která přinesla řadu nových nápadů na odlišení a také poznatků o způsobu začlenění strategie modrého oceánu do běžného chodu firmy, jež jsou v této práci taktéž blíže popsány.
Metodika implementace komplexních retailových řešení v oblasti lifestyle retail
Příklenk, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Firmy zabývající se maloobchodním prodejem (retailer) jsou velice konzervativní v oblasti inovací informačních technologií. Možná právě proto v dnešní době inovují pokladní systém (komplexní retailový systém). Dnešní doba je vhodná z více důvodů, jedním z nich může být finanční krize, ve které firmy optimalizují procesy pro získání konkurenční výhody. Tento segment firem má svá specifika, která je nutno brát v úvahu při implementaci softwarových řešení. Hlavním cílem této práce je optimalizace, návrh a rozšíření metodiky implementace komplexního pokladního řešení. Nová metodika je obecná, a proto je možné ji využít při implementaci jakéhokoli pokladního řešení. Nová metodika by měla zvýšit finanční výnos a snížit náklady implementace. Také by měla zvýšit spokojenost zákazníka. Práci jsem rozdělil do několika hlavních tematických oblastí. První oblast je věnována specifikům retailových firem -- jak fungují, jaké mají nastavené procesy, kolik investují do IT. Druhá část obsahuje analýzu retailových řešení dostupných na území České republiky. Do analýzy jsem zahrnul i stručný popis jednotlivých retailových řešení a podíly na trhu. Třetí část obsahuje analýzu stávající RIM metodiky navržené společností Microsoft. Čtvrtá a nejpodstatnější část práce je rozšíření RIM metodiky. V závěru práce shrnuji přínosy diplomové práce a zhodnocuji novou metodiku. V příloze jsou uvedeny praktické výsledky porovnané s novou metodikou.
Problémy implementace projektu ICT ve vybrané firmě
Thienelová, Renata ; Mejzlík, Ladislav (vedoucí práce) ; Hora, Michal (oponent)
Diplomová práce pojednává o zavádění nového informačního systému pro evidenci docházky. První část se zabývá teoretickým vymezení základních pojmů a legislativě potřebné k evidenci práce. V druhé části jsou popsány jednotlivé fáze při zavádění ICT systému ve firmě. Hlavní částí této diplomové práce je praktický příklad implementace systému pro evidenci práce ve vybrané firmě a jeho následný dopad na účetnictví.
Implementace produktu Alfresco v malé firmě
Čech, Štěpán ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice implementace systému pro správu dokumentů (DMS) v malé firmě, ve které již čtvrtým rokem pracuji na pozici informačního technika. Cílem diplomové práce je implementace konkrétního produktu DMS, kterým je open source systém Alfresco. Samotnému projektu implementace předchází etapa analýzy stavu firmy -- analýza procesů, analýza relevantních dokumentů a analýza ekonomické situace firmy. Během této analýzy byla zjištěna řada nedostatků v pracovních činnostech jednotlivých zaměstnanců, které je nutné za pomoci zaváděného systému minimalizovat, či eliminovat. V rámci popisu jednotlivých etap projektu zavádění produktu Alfresco se především zaměřuji na fáze analýzy a návrhu řešení, implementace, customizace a provozu. Během zmíněných etap je navrhnuta nová struktura některých procesů, včetně změny organizační struktury firmy, jsou popsány základní funkce systému Alfresco a také je definován základní rámec pravidel, jak systémem Alfresco v konkrétních případech používat. V závěru práce je uvedeno zhodnocení, zda-li je vhodné v malé firmě nasazovat tento typ software a je diskutován dopad implementace na firmu po tříměsíčním používání systému Alfresco.
Výběr a implementace účetního software v malé a střední firmě
Rademacherová, Eva ; Hora, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje možnosti, které má firma při výběru účetního potažmo ekonomického software. Jsou nastíněna řešení krabicového software, software vyvíjeného na zakázku, outsourcing účetnictví a pronájem software pomocí ASP. Dále jsou uvedeny faktory, které jsou při výběru potřeba zohlednit. Výběr tří software nabízených na trhu a jejich popis přibližuje možnosti výběru potenciálnímu zákazníkovi. Závěrem je nastíněn popis implementace.
Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech
Pešta, Martin ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Žebrák, Miroslav (oponent)
Diplomová práce na téma "Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech" pojednává o současné situaci CRM v logistických společnostech. Cílem práce je zanalyzovat vzorek několika logistických organizací různého typu, které implementovaly určitý CRM a zjistit, jaké překážky a problémy bránily úspěšnému zavedení, nebo narušují jeho úspěšný chod. Dílčím cílem této práce je zhodnocení ekonomické situace a logistického trhu v ČR. Posledním cílem této práce je poskytnout v závěru určitá doporučení založených na vyhodnocení výsledků odpovědí dotazovaných logistických firem, kterých postupů se vyvarovat a na jaké kritické oblasti se v průběhu implementace zaměřit. Analytická část se opírá o teoreticko-metodologické vymezení a definice pojmu CRM, rovněž tak o vymezení projektového řízení na základě PMBOK. Hlavní přínos je spatřen v návodu pro další společnosti, které zatím s implementací CRM váhají, nebo nemají jasné představy, jaké překážky a jaký efekt zavedení přinese. Inspiraci zde jistě naleznou i společnosti z jiných oborů, ne jen z logistického odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 678 záznamů.   začátekpředchozí633 - 642dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.