Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí63 - 72další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh podnikatelského plánu pro vznik a rozvoj vybraného podniku
Kropáček, Lukáš ; Kobzík, Petr (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem předkládané absolventské práce je vytvořit návrh podnikatelského záměru pro vznik a další rozvoj minipivovaru.
Rodinný dům s minipivovarem v Radějově
Hudeček, Marek ; Jelínková, Barbora (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem rodinného domu s minipivovarem v Radějově. Objekt je podsklepený a má 2 podzemní podlaží a 2 nadzemní s plochou střechou. Je osazený do svažitého terénu. V objektu se nachází provozovna a dvě bytové jednotky.
Moravský Krumlov, obnova bývalého soudu a šatlavy na kulturně společenské centrum
Zach, Jakub ; Kunc, Ing Petr (oponent) ; Keith, Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Projekt řeší rekonstrukci a přístavbu objektů bývalého městského soudu a jeho vězení (šatlavy), které jsou umístěné v centru Moravského Krumlova na rohu nám. T. G. Masaryka a ulice Smetanova. Cílem je docílit nových možnosti a využití objektů pro veřejnost, sloučit tyto objekty do jednoho celku a současně oživit centrum města Moravského Krumlova. Oba současné objekty budou spojeny novou veřejnou pasáží, která bude umístěna na ploše současného dvora mezi objekty. Tato pasáž by měla navodit pocit propojení okolní přírody s městem a to pojetím nosného systému a zastřešení pasáže simulující okolní lesy. Po rekonstrukci objekt nabídne nové prostory pro volný čas, služby, městské infocentrum a důstojné a reprezentativní prostory pro městskou knihovnu. Součástí je i nová restaurace a v dnešní době populární vlastní minipivovar jako součást restaurace.
Marketingová strategie Radničního pivovaru v Jihlavě
Plánka, Jakub ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií Radničního pivovaru v Jihlavě. Cílem práce je zhodnotit pomocí teoretických poznatků z marketingu současnou marketingovou strategii Radničního pivovaru v Jihlavě a případně navrhnout její zlepšení. V první části se práce zaměřuje na situaci pivovarů v ČR a také na současné postavení minipivovarů na tomto trhu. Druhá část se věnuje především vybranému pivovaru a jeho konkrétní situaci. Ke zhodnocení marketingové strategie slouží analýza současné situace, provedení SWOT a PESTEL analýzy. Důležitou částí je pak také marketingový mix a jeho zhodnocení. Poslední částí jsou pak vlastní návrhy autora na zlepšení současné marketingové strategie.
Mikro- a minipivovary v České republice - vývoj v letech 2005 - 2013
JINDROVÁ, Alice
Předmětem bakalářské práce bylo charakterizovat minipivovary a vyhodnotit jejich vývoj v daném období. V úvodu práce je mimo jiné přiblížena historie pivovarnictví, popsána výroba piva a potřebné suroviny pro jeho vaření. Zhodnocení vývoje mikro- a minipivovarů v období 2005 2013 v České republice, jakožto období s největší progresí jejich rozvoje, se zaměřením na oblast Jihočeského kraje, je zpracována podrobněji. Z rešerše vyplynulo, že v roce 2005 bylo aktivních 46 mikro- a minipivovarů. V roce 2013 jich fungovalo téměř 200. Oproti roku 2005 to znamená nárůst o téměř 320 %. Největší nárůst počtu nově vzniklých minipivovarů z hlediska regionů se projevil v kraji Moravskoslezském, Jihomoravském a Středočeském. Nejméně minipivovarů vzniklo v kraji Libereckém. V současné době je budování nových mikro- a minipivovarů stále populární a dá se i do budoucna předpokládat v pokračování trendu vývoje těchto podniků.
Podnikatelský záměr a plán pro minipivovar v Táboře
Jeníček, Jakub ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro realizaci minipivovaru ve městě Tábor. Práce je tvořena dvěma částmi. Teoretická část má seznámit s podnikatelskou praxí a oblastí malých a středních podniků. Dále popisuje, jak má vypadat a k čemu je určen dokument podnikatelského plánu, včetně popisu doporučených částí a uvedení základních postupů při jeho tvorbě. Praktická část je zpracována jako samostatný podnikatelský plán minipivovaru. Jeho využití směřuje především k přiblížení oboru pivovarnictví, popisu podnikatelského záměru, návrhu realizace všech částí takového projektu a zhodnocení životaschopnosti celého projektu v daných podmínkách. Primárním uživatelem je samotný podnikatel.
Podnikatelský plán
Hájek, Adam ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Diplomová práce je uceleným souhrnem informací týkajících se formálních náležitostí podnikatelského plánu. Jednotlivé složky podnikatelského plánu jsou nejprve teoreticky popsány, následuje aplikace na reálný podnik restauračního zařízení, který chce své portfolio obohatit o vlastní produkci čepovaného piva. Cílem této práce je tedy sestavení podnikatelského plánu a co nejvěrohodnější zobrazení nákladových a výnosových položek, jež ovlivňují chod minipivovaru. Součástí práce je analýza prostředí zaměřená především na rozbor konkurenčních podniků, vytvoření marketingového plánu a finančního plánu, jenž bude detailně zobrazovat průběh Cash Flow a výši zisku respektive ztráty v prvních letech podnikání. Na základě provedených analýz a bližším pohledu na konkurenční prostředí je práce ukončena celkovým zhodnocením smysluplnosti investice do pivovarské technologie.
Podnikatelský plán
Polák, Vladimír ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na vybudování minipivovaru v jihočeském městě Veselí nad Lužnicí. Diplomová práce je tvořena částí teoretickou, na níž navazuje praktická část. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy týkající se podnikatelské praxe a právních forem podnikání. V další teoretické části je rozveden význam a důležitost tvorby a naplňování podnikatelského plánování. Hlavním cílem teoretické části je poskytnout návod a teoretický podklad ke zpracování podnikatelského plánu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu na zbudování minipivovaru ve Veselí nad Lužnicí. Na základě vypracování tohoto podnikatelského plánu by mělo být objasněné, zda je záměr proveditelný, případně za jakých podmínek je možné záměr zrealizovat.
Návrh interiéru restauračního komplexu se zaměřením na pivnici
Kozák, Miroslav
První část této bakalářské práce je teoretická. Pojednává o náležitostech veřejného interiéru. V této části jsou shrnuty normy a právní předpisy, které upravují tvorbu interiéru především za účelem bezpečnosti. Byla provedena rešerše stávajících restaurací v Brně, za účelem inspirace a průzkumu trhu. Druhá část této bakalářské práce je praktická. Obsahuje vlastní návrh interiérového řešení pivnice. Vlastní návrh zahrnuje půdorysné rozložení, návrh elektroinstalace a položkový plán. Výsledný návrh je zobrazen pomocí 3D vizualizací. Při tvorbě tohoto návrhu byl kladen důraz na maximalizaci kapacity a zachování funkčnosti interiéru.
Posouzení kvality piva v minipivovarech
JIRÁKOVÁ, Tereza
Cílem této diplomové práce je posouzení kvality piva v minipivovarech. Teoretická část se zabývá charakteristikou minipivovarů, jejich historií, výrobou piva v minipivovarech a použitých surovin. Tato část je zakončena přehledem metod, pomocí nichž je možno pivo analyzovat. V praktické částky je posuzována kvalita piv z minipivovaru na základě senzorické a instrumentální analýzy.Dále je v práci zpracováno dotazníkové šetření zaměřené na produkci a konzumaci piva v restauračních pivovarech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí63 - 72další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.