Název:
Marketingová strategie Radničního pivovaru v Jihlavě
Překlad názvu:
Marketing strategy of Radniční pivovar in Jihlava
Autoři:
Plánka, Jakub ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingovou strategií Radničního pivovaru v Jihlavě. Cílem práce je zhodnotit pomocí teoretických poznatků z marketingu současnou marketingovou strategii Radničního pivovaru v Jihlavě a případně navrhnout její zlepšení. V první části se práce zaměřuje na situaci pivovarů v ČR a také na současné postavení minipivovarů na tomto trhu. Druhá část se věnuje především vybranému pivovaru a jeho konkrétní situaci. Ke zhodnocení marketingové strategie slouží analýza současné situace, provedení SWOT a PESTEL analýzy. Důležitou částí je pak také marketingový mix a jeho zhodnocení. Poslední částí jsou pak vlastní návrhy autora na zlepšení současné marketingové strategie.This thesis deals with the marketing strategy of Radniční pivovar in Jihlava. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the company and to suggest possible improvements. The first part of thesis focus on the situation of market with beer in Czech Republic and also situation of mini-breweries on this market. The second part focus more on chosen brewery and its current situation. Marketing strategy is evaluated by current situation analysis, SWOT and PESTEL analysis. Important part is also marketing mix a its evaluation. The final part of thesis contains suggestions for improvements of current marketing situation.
Klíčová slova:
marketingová strategie; minipivovar; pivovary na Vysočině; Radniční pivovar v Jihlavě; trh piva v ČR; breweries in Vysočina; Czech beer market; marketing strategy; mini-breweries; Radniční pivovar in Jihlava
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49477