Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí62 - 71dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Společenská odpovědnost českých vysokých škol
Hrabětová, Michaela ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá společenskou odpovědností vysokých škol se zaměřením na vybrané čtyři vysoké školy v České republice - Vysokou školu ekonomickou v Praze, Univerzitu Karlovu, Masarykovu univerzitu a Univerzitu Jana Amose Komenského. První část práce se věnuje obecné charakteristice konceptu společenské odpovědnosti a specifikům společenské odpovědnosti vysokých škol. Výzkumná část práce je zaměřena na formální analýzu strategií společenské odpovědnosti vybraných českých vysokých škol. Na základě této analýzy jsou představena obecná doporučení pro společenskou odpovědnost českých vysokých škol a také konkrétní doporučení pro jednotlivé zkoumané instituce.
Application and use of corporate social responsibility in marketing
Adamčiková, Patrícia ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Dzoganová, Stanislava (oponent)
Předmětem diplomové práce je dokázat možnou korelaci, neboli vzájemnou souvislost mezi veřejně prospěšnou činností firmy a kupním rozhodováním zákazníků, jako i potenciál společenské odpovědnosti, či firemní filantropie v marketingu. Součástí práce jsou nejrelevantnější poznatky ze studovaných oblastí marketingu, společenské odpovědnosti, psychologie marketingu a emocí v reklamě, jako i tvorby brandu. Praktická část je věnovaná společnosti RWE-Česká republika a jejím veřejně prospěšným projektům. Součástí práce je dotazník, kterého cílem je zjistit všeobecné povědomí, situaci a přístup lidí ke zkoumané oblasti, jako i jejich znalost konkrétních projektů, které byli na území České republiky realizované. Celkový obraz pomáhá dotvářet hloubkový rozhovor s odborníkem z byznysu a marketingové praxe.
Corporate Social Responsibility v bankovním sektoru
Rybářová, Vendula ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Vyhnánková, Klára (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat systém Corporate Social Responsibility v bankovním sektoru, navrhnout určitá opatření pro řešení zjištěných nedostatků a způsoby hodnocení efektivnosti realizovaných aktivit. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s problematikou Corporate Social Responsibility, uvádí její základní charakteristické znaky a principy, související a často zaměňované koncepce a zásadní argumenty pro přijetí nebo nepřijetí konceptu do podnikové praxe. Dále je zde také popsána situace nejen v České republice, ale i ve vybraných zemích Evropské unie. Praktická část analyzuje systém společensky odpovědných aktivit ve společnosti Česká Spořitelna, a.s. a zabývá se návrhem konkrétních indikátorů pro měření realizovaných aktivit, které by organizaci umožnily dlouhodobě sledovat jejich efektivnost.
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nováková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vyhnánková, Klára (oponent)
Diplomová práce se zabývá řízením firemní filantropie v bance, jejím reportováním a dopadem na hodnotu značky. V teoretické části autorka popisuje společenskou odpovědnost a firemní filantropii s důrazem na přínos pro firmu. Dále uvádí, jaké jsou možnosti měření hodnoty značky a povinnosti nového vykazování firemní filantropie firmami od roku 2017 dle směrnice Evropské Unie. Praktická část popisuje konkrétní aktivity společnosti Česká spořitelna, a.s., zkoumá jejich řízení v rámci banky a pomocí explorativní sondy zkoumá dopad těchto aktivit do povědomí veřejnosti a zaměstnanců s ohledem na podporu hodnoty značky. Na základě výsledku výzkumu je formulováno doporučení na zvýšení efektivity řízení CSR a využití aktivit pro posílení hodnoty značky.
Koncept společenské odpovědnosti v podniku Iveco Czech Republic, a. s.
Kličková, Adéla
Kličková A., Koncept společenské odpovědnosti ve společnosti Iveco Czech repub-lic, a.s.. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem. Společenská odpovědnost je přidaná hodnota firem nad rámec legislativy, s čímž souvisí i jejich odpovědnost za chování a dopady na společnost. Cílem práce je na základě vnitř-ního a vnějšího prostředí navrhnout vhodnou strategii pro podnik Iveco Czech republic, a.s. do oblasti CSR. Výsledkem je ekonomické zhodnocení strategie.
Evaluace dárcovství v kultuře
Loušová, Romana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Králíková, Alena (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na firemní dárcovství a možnosti kulturních organizací získávat podporu od firem v České republice. První část práce pojednává o možnostech financování a firemním pojetí podpory a sponzoringu. Rozhovory s experty v oblasti firemního dárcovství a z kulturních organizací objasňují bariéry mezi firmami a podporou kultury. Analýza žádostí odhaluje konkrétní nedostatky a chyby, které kulturní organizace ve snaze získat podporu, dělají. Z práce vyplývá, že firmy v celorepublikovém měřítku nemají dostatek důvodů systematicky se věnovat podpoře kultury.
Etika v maloobchodním podniku
VONDRUŠKA, Leoš
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit současný stav etiky v maloobchodních podnicích a nalézt vhodná řešení na vylepšení situace. V literární rešerši jsem popsal důležité pojmy pro etiku podnikání morálku, etiku, společenskou odpovědnost. Dále jsem se zabýval podnikatelskou etikou, implementací etiky a etickými kodexy, které jsem podrobněji rozvedl v praktické části. V praktické části jsem zkoumal etické kodexy maloobchodních společností, a pro lepší názornost jsem provedl porovnání etických kodexů vybraných společností. Dále jsem uvedl etické kodexy, které jsou důležité pro problematiku maloobchodu. Uvedl jsem i příklady společností, kde je lze využít.
CSR v podmínkách společnosti Robert Bosch GmbH
JAKEŠOVÁ, Jana
Hlavním tématem této diplomové práce je koncept Společenské odpovědnosti podniku (CSR). Teoretická část diplomové práce slouží zejména k pochopení konceptu, jeho postavení v rámci firemního řízení a nutnosti spolupráce různých firemních úseků na plnění předem stanovených společných cílů. Praktická část má pak čtenáři především ukázat dobrou praxi v oblasti CSR na základě rozboru plnění požadavků jednotlivých složek společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti Robert Bosch GmbH.
Společenská odpovědnost obchodního podniku
JEŽKOVÁ, Zdeňka
Cílem mé bakalářské práce bylo popsat aktuální přístupy a opatření obchodních podniků v oblasti společenské odpovědnosti podniku a provést průzkum vlivu těchto opatření na nákupní chování. Teoretickou část jsem zaměřila na vymezení pojmu společenská odpovědnost a jeho začlenění do firmy. Fakt, že společenská odpovědnost je pro firmu důležitá, je podtržen přínosy, které taktéž uvádím v teoretické části. Rovněž zmiňuji příklady činností a aktivit, které by firma měla vytvářet ať už v environmentální, sociální či ekonomické oblasti. Tyto teoretické poznatky jsem se snažila zakomponovat do dotazníku, který byl součástí mé praktické části. Stanovila jsem takové otázky pro respondenty, abych zjistila, jestli vůbec znají pojem společenská odpovědnost, co si pod tímto pojmem představí a jestli si myslí, že by právě tento koncept měli firmy zastávat při svém podnikání. Mimo jiné měli respondenti příležitost sami vlastními slovy popsat činnosti (aktivity), které si právě oni myslí, že by firma měla vytvářet, pokud se chová společensky odpovědně. Následně měli uvést příklad firmy, která se tímto konceptem zabývá. Po ukončení sběru dat pomocí dotazníkového šetření jsem nejprve rozebírala každou otázku zvlášť a popisovala jednotlivé výsledky z nich vyplývající. V další části jsem vymezila závislosti některých otázek a popisovala souvislosti mezi nimi. Pro zhodnocení jednotlivých závislostí jsem použila kontingenční tabulky a ve dvou případech i test shody neboli Paersonův chí-kvadrát test, pomocí kterého jsem zjišťovala významnost statistické závislosti. Na závěr jsem navrhla opatření, které by mohly přispět k přiblížení pojmu společenská odpovědnost veřejnosti.
Společenská a sociální odpovědnost ve strategickém plánování
PÁVKOVÁ, Markéta
Diplomová práce s názvem Společenská a sociální odpovědnost se zabývá analýzou společenské odpovědnosti ve vybrané firmě. Analyzovanou společností je koncern E. ON Czech holding AG. Koncern E. ON AG je jednou z předních energetických společností na světě. Předmětem její činnosti je prodej elektřiny, její výroba a distribuce a prodej zemního plynu. Cílem práce je analýza společenské a sociální odpovědnosti v aktivitách energetického koncernu E. ON Czech holding AG, včetně tvorby etických kodexů a návrhy na zlepšení řízení této oblasti. Současný stav byl hodnocen na základě rozhovorů s pracovníky, byl využit vzorový dotazník Evropské komise pro získání informací o společenské odpovědnosti v koncernu E. ON. Dále bylo využito analýzy interních dokumentů, výroční zprávy a zprávy o společenské odpovědnosti E. ON Sustainability Report. Pro získání informací o Etickém kodexu bylo využito dotazníkového šetření. V koncernu E. ON byly nalezeny určité nedostatky hlavně ve zpracování a poskytnutých informací ve výroční zprávě a zprávě E. ON Sustainability Report, dále v oblasti etického kodexu, který je interním dokumentem a zaměstnanci s ním v určitých oblastech nesouhlasí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí62 - 71dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.