Název:
Využitie spoločenskej zodpovednosti v marketingu
Překlad názvu:
Application and use of corporate social responsibility in marketing
Autoři:
Adamčiková, Patrícia ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Dzoganová, Stanislava (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Predmetom diplomovej práce je dokázať možnú koreláciu, či vzájomnú súvislosť medzi verejne prospešnou činnosťou firmy a kúpnym rozhodovaním zákazníkov, ako aj potenciál spoločenskej zodpovednosti, či firemnej filantropie v marketingu. Súčasťou práce sú najrelevantnejšie poznatky zo študovaných oblastí marketingu, spoločenskej zodpovednosti, psychológie marketingu a emócií v reklame, ako aj tvorby brandu. Praktická časť je venovaná spoločnosti RWE-Česká republika a jej verejne prospešným projektom. Súčasťou práce je dotazník, ktorého cieľom je zistiť všeobecné povedomie, situáciu a prístup ľudí ku skúmanej oblasti, ako aj ich znalosť konkrétnych projektov, ktoré boli na území Českej republiky realizované. Celkový obraz pomáha dotvárať hĺbkový rozhovor s odborníkmi z biznisu a marketingovej praxe.Předmětem diplomové práce je dokázat možnou korelaci, neboli vzájemnou souvislost mezi veřejně prospěšnou činností firmy a kupním rozhodováním zákazníků, jako i potenciál společenské odpovědnosti, či firemní filantropie v marketingu. Součástí práce jsou nejrelevantnější poznatky ze studovaných oblastí marketingu, společenské odpovědnosti, psychologie marketingu a emocí v reklamě, jako i tvorby brandu. Praktická část je věnovaná společnosti RWE-Česká republika a jejím veřejně prospěšným projektům. Součástí práce je dotazník, kterého cílem je zjistit všeobecné povědomí, situaci a přístup lidí ke zkoumané oblasti, jako i jejich znalost konkrétních projektů, které byli na území České republiky realizované. Celkový obraz pomáhá dotvářet hloubkový rozhovor s odborníkem z byznysu a marketingové praxe.This master's thesis aims to prove the possible relationship between corporate social responsibility and decision making of buyers as well as the potential of CSR and business philanthropy in marketing. The thesis contains the most relevant findings from the areas of marketing, social responsibility, psychology of marketing and emotions in advertising as well as brand creation. The practical part deals with RWE Czech Republic and its social sphere projects. It also contains a questionnaire which aims to identify the level of common knowledge and attitude of customers to corporate social responsibility as well as their knowledge of particular projects carried out in the Czech Republic. Deep structured interview with experts from business and marketing then completes the overview.
Klíčová slova:
brand; emoce v marketingu; firemní filantropie; marketing; psychologie v marketingu; společenská odpovědnost; brand; business philanthropy; corporate social responsibility; emotions in marketing; marketing; psychology in marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44408