Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Application and use of corporate social responsibility in marketing
Adamčiková, Patrícia ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Dzoganová, Stanislava (oponent)
Předmětem diplomové práce je dokázat možnou korelaci, neboli vzájemnou souvislost mezi veřejně prospěšnou činností firmy a kupním rozhodováním zákazníků, jako i potenciál společenské odpovědnosti, či firemní filantropie v marketingu. Součástí práce jsou nejrelevantnější poznatky ze studovaných oblastí marketingu, společenské odpovědnosti, psychologie marketingu a emocí v reklamě, jako i tvorby brandu. Praktická část je věnovaná společnosti RWE-Česká republika a jejím veřejně prospěšným projektům. Součástí práce je dotazník, kterého cílem je zjistit všeobecné povědomí, situaci a přístup lidí ke zkoumané oblasti, jako i jejich znalost konkrétních projektů, které byli na území České republiky realizované. Celkový obraz pomáhá dotvářet hloubkový rozhovor s odborníkem z byznysu a marketingové praxe.
Marketing of a dance studio
Adamčiková, Patrícia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Marketing tanečního klubu" je aplikace poznatků z oblasti marketingu, konkrétně marketingu služeb a sportovního marketingu na zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního tanečního klubu. Teoretická část obsahuje samostatnou kapitolu věnovanou problematice volnočasových aktivit dětí. V praktické části je představený taneční klub AT studio Domino a jeho marketingové aktivity. Součástí je i dotazník zaměřený na získání zpětné vazby od nynějších členů klubu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Adamčíková, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.