Název:
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Překlad názvu:
Use of corporate philanthropy to strengthen the brand value
Autoři:
Nováková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vyhnánková, Klára (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá řízením firemní filantropie v bance, jejím reportováním a dopadem na hodnotu značky. V teoretické části autorka popisuje společenskou odpovědnost a firemní filantropii s důrazem na přínos pro firmu. Dále uvádí, jaké jsou možnosti měření hodnoty značky a povinnosti nového vykazování firemní filantropie firmami od roku 2017 dle směrnice Evropské Unie. Praktická část popisuje konkrétní aktivity společnosti Česká spořitelna, a.s., zkoumá jejich řízení v rámci banky a pomocí explorativní sondy zkoumá dopad těchto aktivit do povědomí veřejnosti a zaměstnanců s ohledem na podporu hodnoty značky. Na základě výsledku výzkumu je formulováno doporučení na zvýšení efektivity řízení CSR a využití aktivit pro posílení hodnoty značky.The theses works with company social responsibility in a banking sector, it's reporting and with a way it influences total brand value. The theoretical part is focused on description of social responsibility and company's philantropy with a emphasis on it's benefits for a company. Special parts are dedicated to possibilities of brand value evaluation and also to a new EU directive on non-profit report. Practical part of the research is focused on Česká spořitelna, her activities in the field and it's management. The author measures an influence of ČS CSR activities on general brand awareness among both groups employees and customers. The author uses explorative probe. The author also offers some recommendations for more effective CSR management and it's use for brand value strengthening based on the results of the research.
Klíčová slova:
CSR; firemní filantropie; hodnota značky; LBG; nefinanční report; společenská odpovědnost; brand value; corporate philanthropy; CSR; LBG; non-financial report; social responsibility
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44252