Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulační modely elektrických pohonů vozidel
Bílý, Lukáš ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvorením elektrického pohonu se stejnosmerným motorem. Model elektrického pohonu je složen z modelu motoru, tranzistorového pulzního menice a záteže, které jsou vzájemne spojeny a doplneny o regulaci proudu kotvy a regulaci otácek motoru. Velká pozornost byla venována urcením ztrát v záteži elektrického pohonu vozidla a vytvorení modelu záteže elektrického pohonu. V rámci práce byl overen reálný model elektrického experimentálního vozidla Car4 na základe dostupných parametru.
Koncepce pracoviště pro měření lineárních motorů
Knobloch, Jan ; Červinka, Dalibor (oponent) ; Klíma, Bohumil (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o měření na lineárních motorech. Jedná se o sestavu dvou lineárních strojů na jedné dráze. Jeden je motorem a druhý zátěží. Práce se věnuje jejich matematickému popisu, řízení a měření. Je provedeno měření zatěžovací charakteristiky lineárního motoru. Další měření se týká ztrát v měniči. Je vytipován měřící přístroj vhodný pro měření během pracovního cyklu. Během pracovního cyklu se má určovat účinnost pohonu jako celku.
Řízení manipulační linky suchých výrobků
Stříž, Martin ; Hynčica, Ondřej (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
Cílem projektu je vytvořit program pro řídící systém manipulační linky suchých betonových výrobků. Řídí systém je tvořen modulárním programovatelným automatem firmy Siemens Simatic S7-300. Obsluha s tímto systémem pracuje prostřednictvím ovládacího pultu s tlačítky a dotykovým displejem TP 177A. Součástí programu jsou řídící funkce pro dopravníky, manipulátor a také správa receptur. V teoretické části je provedeno výkonové dimenzování dvou elektrických motorů podle požadavků mechanických systémů na jejich točivý moment. Jsou popsány základy programovaní PLC podle normy IEC 61131-3 včetně popisu pěti základních programovacích jazyků. Praktická část obsahuje postup tvorby projektu v prostředí programu Step 7 a popis funkce řídícího systému a jeho obsluhy.
Elektrický pohon zkušebního pracoviště
Jon, Václav ; Vrba, Jaromír (oponent) ; Koláčný, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice elektrických pohonů, jak po teoretické stránce, tak po jejich praktické stránce. Tato práce vznikla díky podpoře fy VUES Brno s.r.o., ve které autor této práce mohl vykonat odbornou tříměsíční praxi a následně s firmou spolupracoval na dořešení projektu. Jedná se o státní projekt s názvem: Automatizované pracoviště pro životnostní zkoušky elektrického ručního nářadí s využitím aktivních synchronních brzd. Jak již název napovídá, jedná se o vytvoření plně automatizovaného pracoviště zabývající se testy životnosti ručního nářadí. Autor tohoto projektu řešil část týkající se vývoje programu pro frekvenční měnič, která se stala základem pro tuto diplomovou práci.
Pojezdový mechanismus jeřábové kočky nosnost 25 t
Bartušek, Filip ; Řezníček, Milan (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pojezdového mechanismu kočky dílenského mostového jeřábu o jmenovité nosnosti 25 000 kg. Práce obsahuje vypracovanou jednu konkrétní variantu mechanismu pojezdu, jedná se o elektrický pohon s dvěma převodovými motory. Výstupem této práce je technická dokumentace, která obsahuje koncepci daného řešení, návrh komponent pohonu (motor, převodovka, brzda) a výpočty vybraných součástí (pojezdová kola, hřídele, ložiska), a výkresová dokumentace.
Polohové řízení křížového stolu jednoúčelového výrobního stroje
Plocek, Jaroslav ; Vetiška, Jan (oponent) ; Houška, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zpracováno řešení pohonů dvouosého křížového stolu jednoúčelového výrobního stroje. V úvodní části je provedena analýza koncepce pohonů křížového stolu a porovnání variant použití přímého lineárního pohonu a pohonu pomocí kuličkového šroubu s rotačním servomotorem. Dále se zabývá výpočtem dimenzování motoru a sestavy výkonového dílu a popisem odměřovacího systému. V další části se práce zabývá strukturou kaskádového regulátoru polohy, jeho popisem, výpočtem proudového a rychlostního regulačního obvodu. V závěru je popsáno praktické nastavení regulačních parametrů.
Návrh elektrického podvěsného kladkostroje nosnosti 250 kg
Otevřel, Marek ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem elektrického podvěsného kladkostroje. Zvolením elektrického pohonu zdvihu, ručního pojezdu a lanového zdvihového mechanismu se dosáhne jednoduché konstrukce pro snadnou výrobu. V této práci je popis jednotlivých součástí, kontrolní výpočty součástí a základní výkresová dokumentace
Návrh elektrického podvěsného kladkostroje nosnosti 250 kg
Soška, Michal ; Malášek, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem podvěsného kladkostroje s elektrickým pohonem zdvihu a ručním pojezdem. Cílem bylo navrhnout originální a co nejefektivnější řešení. Zdvihový mechanizmus je realizován jako řetězový, s vlastní konstrukcí řetězové skříně. Práce obsahuje popis funkce jednotlivých komponent, příslušné výpočty a základní výkresovou dokumentaci.
Lanový naviják
Bunda, Petr ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukcí lanového navijáku o nosnosti 800 kg, zdvihu 20 m a rychlosti zdvihu 10 m/min. V práci je řešen návrh lana, lanového bubnu a jeho uložení v rámu, pevnostní výpočty bubnu a jeho čepů, kontrolní výpočty ložisek a per, výběr vhodného pohonu a jeho spojení s bubnem a připojení celku k základně. Součástí práce jsou výrobní výkresy jednotlivých dílů, seznam položek a výkresy sestav s hlavními a montážními rozměry.
Nabíjení kondenzátorů víceúrovňového střídače ze strany stejnosměrného obvodu
Bejvl, Martin
Tento příspěvek se zabývá počítačovými simulacemi nabíjení plovoucích kondenzátorů vícehladinového napěťového střídače ze strany stejnosměrného (ss) meziobvodu za pomoci vysokonapěťového (vn) pomocného zdroje. Nabíjení je přechodný děj, který je nezbytný vždy před uvedením střídače do chodu. Cílem simulací je předem stanovit průběhy napětí na různých místech střídače při tomto přechodovém ději s ohledem na napěťové namáhání součástek střídače. Je zde rovněž porovnáno několik metod nabíjení, které se od sebe liší způsobem zapnutí výkonových polovodičových spínačů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.