Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
System for People Detection and Localization Using Thermal Imaging Cameras
Charvát, Michal ; Kempter, Guido (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
In today's world, there is an increasing need for automatic reliable mechanisms for detecting and localizing people -- from performing people flow analysis in museums, controlling smart homes to guarding hazardous areas like railway platforms. We propose a method for detecting and locating people using low-cost FLIR Lepton 3.5 thermal cameras and a~Raspberry Pi 3B+ computers. This thesis describes the continuation of the "Detection of People in Room Using Low-Cost Thermal Imaging Camera" project, which now supports modelling of complex scenes with polygonal boundaries and multiple thermal cameras observing them. In this paper, we introduce an improved control and capture library for the Lepton 3.5, a new person detection technique that uses the state-of-the-art YOLO (You Only Look Once) real-time object detector based on deep neural networks, furthermore, a new thermal unit with automated configuration using Ansible encapsulated in a custom 3D printed enclosure for safe manipulation, and last but not least, a step by step instruction manual on how to deploy the detection system in a new environment including other supporting tools and improvements. The results of the new system are demonstrated on a~simple people flow analysis performed in the Czech National Museum in Prague.
Modernizace uživatelského rozhraní webové aplikace TeXonWeb
Vybíhal, Josef
Bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací nového uživatelského rozhraní pro webovou aplikaci TeXonWeb. Popisuje proč již současné rozhraní není pro některé uživatele vyhovující, navrhuje potřebné změny a nabízí ukázku uplatnění těchto změn tak, aby uživatelé měli možnost aplikaci používat na svých mobilních zařízeních. Práce popisuje výběr použitých komponent a postup při jejich implementaci, stejně tak odůvodňuje a vysvětluje výběr programových prostředků.
Multiagentní a optimalizační metody pro hry typu Stealth
Láncoš, Jan ; Vídeňský, František (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací chování oponentů ve videohrách žánru "stealth". Klade důraz na jeho věrohodnost v porovnání s chováním skutečných lidí a na kvalitní herní zážitek. Práce popisuje využití algoritmu A* pro dynamické hledání cest ve dvourozměrném prostředí. Dále se zabývá systémem patrolování oponentů, jejich schopností detekovat přítomnost hráče a týmovou spoluprací při snaze o hráčovo dopadení s využitím vzájemné komunikace. V rámci práce byla dále v jazyce C++ vytvořena jedna hratelná úroveň předvádějící popsané chování v praxi. Práce může sloužit jako inspirace pro tvorbu vlastních rozhodovacích systémů do počítačových her podobného typu. 
Multiagentní podpora pro vytváření strategických her
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Rozhraní pro propojení strategických her s multiagentními systémy
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Systém pro správu kontrol kvality zařízení
Černý, Lukáš ; Hrivňák, Ján (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje jak v teoretické, tak praktické části proces návrhu a realizace interaktivního počítačového softwaru pro správu kontrol kvality zařízení zadaného společností SIGMA GROUP a.s., resp. její divizí Energo, jejíž předmětem činností je provádění údržby a oprav čerpacích zařízení. Teoretická část vysvětluje pojem user experience, jeho metody používané při získávání, specifikaci požadavků a metody pro návrh rozhraní. Další část je zaměřena na popis formátů, které používají běžné textové editory. V~rámci teoretické části je popsán samotný návrh interaktivní aplikace. V praktické části je uveden popis stěžejních částí systému a závěry z testování systému.
Klasifikace dokumentů pomocí umělé inteligence
Molnár, Ondřej ; Kačic, Matej (oponent) ; Třeštíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá klasifikací dokumentů za použití umělé inteligence. Popisuje principy klasifikace a strojového učení. Seznamuje s metodami UI a dále detailně představuje metodu klasifikace naivního Bayese. Poté líčí praktickou implementaci klasifikátoru do prostředí MS Office a diskutuje další možná rozšíření.
Návrh mobilního robotu s uživatelským rozhraním využívajícím rozšířenou realitu
Adámek, Roman ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Bastl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a konstrukcí čtyřkolového mobilního robotu určeného pro interaktivní exponát a výukové účely. Tento robot disponuje možností bezdrátového přenosu obrazu a manipulací s objekty. Dále je v práci řešena realizace nabíjecí stanice robotu a uživatelské rozhraní sloužící k jeho ovládání, které obsahuje prvky rozšířené reality a minihry.
Tool for Quick Flight Search
Muránsky, Matúš ; Lieskovan, Tomáš (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
The thesis deals with the design and development of a tool for easy search of flight connections for Pelikantravel.com s.r.o. The aim of this work is to develop a tool that will allow operation in a limited Internet connection and will support user feedback. The first part of the thesis describes the analysis of suitable technologies and platforms for the resulting tool. The practical part deals with the issue of user experience and with the related user interface design. In this section, the basic functionality of the tool is described according to the use case analysis. Furthermore, the work describes in detail the implementation of the whole tool and in the end is devoted to testing the resulting tool.
Vývoj a implementace softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotem
Ondryáš, Adam ; Bastl, Michal (oponent) ; Appel, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotickým systémem. V rámci práce byla v programu Matlab navrhnuta logická vrstva stavového automatu a do ní implementován hlasový syntetizátor. Součástí je také tvorba uživatelského prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.