Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie rekonstrukce železničních stanic Jindřichov na Moravě a Branná
Kubina, Jiří ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Studie rekonstrukce železničních stanic Jindřichov na Moravě a Branná“ řeší vybudování nástupišť vhodných pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení traťové rychlosti z původních 40 km/h na 50 km/h, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
Studie rekonstrukce železničních stanic Ostružná a Horní Lipová
Látal, Jan ; Bubníková, Dana (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Výsledkem této práce bude návrh rekonstrukce železničních stanic Ostružná a Horní Lipová tak, aby splňovala následující podmínky. Musí být zajištěn bezproblémový pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace ve smyslu znění vyhlášky 398/2009 Sb., dále bude snaha o prodloužení nástupišť a užitečných délek kolejí, úprava směrových a výškových parametrů na požadavky současných norem a s tím spojeno zbudování funkčního odvodnění. Je ovšem snaha vyhnout se rozsáhlejším pracím s ohledem na minimalizaci investic.
University Residential Centre
Dvořák, Petr ; Sláma, Ludvík (oponent) ; Mohelníková, Jitka (vedoucí práce)
Název této diplomové práce je University Residential Centre, je psaná v anglickém jazyce. Úkolem bylo vytvořit vysokoškolskou kolej, budovu, která bude poskytovat studentům komfortní bydlení i prostory pro studium. Jedná se o trojpodlažní objekt - ve dvou horních podlažích jsou studentské pokoje. Přízemí je vyhrazeno pro vzdělávací účely. Zde se nachází knihovna a dva přednáškové sály. Z technického hlediska je konstrukční systém monolitický betonový skelet. Hlavními vertikálními nosnými prvky jsou sloupy a hlavními horizontálními jsou křížem vyztužené desky. Zajímavostí je využití prosklené fasády a inovativní tepelné izolace.
University Residential Centre
Weyr, Jan ; Sláma, Ludvík (oponent) ; Mohelníková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením třípodlažního objektu pro potřeby univerzity. Objekt slouží pro ubytovací a komerční účely, v přízemí se nachází menza s kuchyní, kavárna, obchody a fitness. První a druhé podlaží je řešeno jako ubytovací zařízení pro studenty s různými typy dispozic pokojů. Nosný systém budovy je železobetonový monolitický skelet, jako výplňový materiál je použito akustické zdivo. Navržená střecha je plochá vegetační s extenzivní zelení. Objekt je založen na pilotách.
Vyhodnocení geometrických parametrů koleje s podpražcovými podložkami
Škovranová, Michaela ; Volejník, Miloslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává informace o způsobu a přínosu použití pražců s podpražcovými podložkami v zahraničí a hodnotí geometrické parametry koleje s podpražcovými podložkami ve zkušebních úsecích tratě Havlíčkův Brod – Okrouhlice a v žst. Planá nad Lužnicí. V diplomové práci je vyhodnoceno měření výškové polohy koleje přesnou nivelací a odchylky GPK naměřené měřícím vozem. V práci je vysloven závěr o vlivu podpražcových podložek na geometrické parametry koleje.
Rekonstrukce depa Praha Libeň
Ondra, Michal ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem mojí diplomové práce je studie rekonstrukce areálu depa Praha Libeň. V depu probíhá jak provozní údržba, tak i oprava vlakových souprav. Úsek rekonstrukce začíná výhybkou č. 1, rekonstruované bude celé kolejiště depa. Hlavním úkolem je navrhnout výměnu stupňových výhybek za výhybky poměrové. Celkový počet vyměněných výhybek je 27. Dalšími úkoly jsou demolice skladiště, aby bylo možné prodloužit kolej č.10 na minimální užitnou délku 105 m. Zřízení dvou kusých kolejí č.15 a 17 s užitnou délkou 105 m. U koleje č.17 je navržena zárubní zeď z dílců PU. Dalším úkolem je vyřešit odvodnění areálu depa. Areál bude odvodněn soustavou trativodů zaústěných do kanalizace a příkopovými zídkami.
Terminál VHD Nemocnice – Bohunice v Brně s úvraťovou konečnou stanicí tramvaje
Vaculíková, Barbora ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci řeším návrh přestavby stávajícího terminálu VHD Nemocnice – Bohunice. Úprava terminálu zahrnuje převedení tramvajové trati ze zastávky Osová do přestupního uzlu, zastávka tramvajové trati je konečná úvraťová stanice. V návrhu je zachováno využití dopravního uzlu stávajícími městskými i regionálními linkami autobusů a trolejbusů a nově zavedenými regionálními linkami autobusů (401, 402, 403, 404) a také je zachován přístup na parkovací plochy Nemocnice Bohunice. Úprava zajišťuje bezpečný pohyb cestujících a chodců a jejich bezpečné přecházení komunikací.
Studie rekonstrukce železničních stanic Adamov a Rájec-Jestřebí
Burget, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Adamov a Rájec-Jestřebí v rámci zvýšení bezpečnosti a propustné výkonnosti traťového úseku Brno-Skalice nad Svitavou. V žst. Adamov je navržena úprava pravé části brněnského zhlaví a koleje č. 4. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Nebylo zasaženo do kolejiště na již rekonstruovaném blanenském zhlaví. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 4. V žst. Rájec-Jestřebí je navržena úprava koleje č. 6. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 6. Je respektována poloha železničního mostu a přejezdu ve stanici.
Sledování kvality geometrických parametrů koleje v úsecích s podpražcovými podložkami
Grygar, Zdeněk ; Trejtnar, Radek (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Práce je věnována hodnocení geometrických parametrů koleje v úseku s podpražcovými podložkami a možnosti porovnání výsledků nivelace a měřícího vozu. V práci byly shrnuty výsledky měření nivelace na obou zkušebních úsecích Havlíčkův Brod – Okrouhlice, žst. Planá nad Lužnicí a jejich vyhodnocení.
Quality of services at dormitories of University of Economics in Prague
Gossányi, Ľudovít ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem kvality služeb na kolejích Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem této práce je porovnání a zhodnocení kvality služeb na dvou kolejích prostřednictvím vybrané výzkumné metody. Konkrétně jde o porovnání kvality služeb poskytovaných na dvou kolejích, které spadají pod VŠE a to kolej Blanice a kolej Jarov II. Práce začíná definováním pojmů spojených s kvalitou a službami, které jsou nezbytné pro objasnění dané problematiky. Obsahuje přístupy k řízení kvality ve službách a k jejich neustálému zlepšování. V práci jsou zmíněny znaky kvality služeb na kolejích, charakteristika jednotlivých kolejí a postupy procesu ubytování na kolejích. Hlavní podstatu této práce tvoří on-line dotazník, který slouží nejen ke zjištění spokojenosti studentů se službami na kolejích, ale zároveň i jako podklad pro zhodnocení kvality služeb a návrhů na jejich zlepšení. Zhodnocení a srovnání kvality služeb obou kolejí jsou zpracovány prostřednictvím grafů a tabulek, které zobrazují jednotlivé výsledky dotazování. Poslední fází jsou návrhy na zlepšení kvality služeb na kolejích, které vycházejí z výsledků výzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.