| |
| |
|
Analýza vybraných služeb v odvětví energetiky
MEDVE, Lenka
Cílem práce je zanalyzovat tržní podmínky nabízení služeb a komunikace se zákaz-níky v energetickém průmyslu. Důležitým aspektem je využití informací od více subjektů podnikajících v tomto průmyslu. V práci jsem použila informací, jak od dominantních dodavatelů, tak i od alter-nativních dodavatelů. Informace, které jsou v práci použité, jsou z části informace získané z veřejných zdrojů Operátora trhu (OTE a.s.), Energetického regulačního úřadu (ERÚ) a dle platné legislativy ČR platné k datu zpracování této bakalářské práce, především tzv. ?energetic-kého zákona? (zákon č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů). V práci jsou použity i některé analytické propočty pro porovnání cenové nabídky eko elektřiny, včetně dopadu do nákladů vzorového příkladu. Zároveň se zmíním o zdro-jích z obnovitelných zdrojů, což je v současné době jedna z možností a uvažovaných hlav-ních zdrojů do budoucna. V závěru práce jsou veškeré poznatky a zkušenosti shrnuty do doporučení a očeká-vání trendů v energetickém průmyslu.
|
|
Podnikatelský plán - půjčovna šatů
Němcová, Iveta ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Diplomová práce představuje podnikatelský plán pro založení půjčovny šatů v kraji Vysočina. Na základě posouzení analýzy trhu, analýzy konkurence a zákazníků a sestavení marketingového mixu, má ukázat, zda má podnik schopnost zaujmout postavení na lokálním trhu. Bude to ale především finanční plán, který ukáže, zda je podnik životaschopný.
|
|
Aplikace marketingu v Zoo Praha
Šuhajová, Irena ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Pergl, Jiří (oponent)
Bakalářská práce na téma "Aplikace marketingu v Zoo Praha" je zaměřena na výzkum nástrojů marketingového mixu služeb v této organizaci. Prvním cílem této práce bylo analyzovat aplikaci těchto nástrojů z pohledu marketingového vedení této instituce. Druhým cílem bylo zjištění spokojenosti a informovanosti veřejnosti ve spojení se Zoo Praha na základě dotazníkového průzkumu. Teoretická část této bakalářské práce definuje základní pojmy, což jsou služby, marketing, nástroje marketingového mixu služeb. Praktická část je složena z informací poskytnutých vedením Zoo Praha a zanalyzováním dotazníkového šetření veřejnosti. Výsledky z praktické části jsou důležité pro závěr bakalářské práce, kde jsou zhodnoceny výsledky vnímání pražské zoo veřejností a to je porovnáno s informacemi poskytnuté marketingovým vedením organizace a následně jsou navržené drobná doporučení.
|
|
Liberalizace obchodu službami-hrozby a příležitosti pro rozvojové země
Harutjunjan, Ani ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Cílem této práce je analyzovat význam mezinárodního obchodu službami a charakterizovat její postavení ve světové ekonomice se zaměřením na rozvojové země. Práce se rovněž zabývá procesem liberalizace obchodu službami s důrazem na Dohodu GATS. Značná část práce je věnována analýze mezinárodního obchodu službami vybraných zemí z rozvojového světa - Čína, Indie, Brazílie. V poslední kapitole je hodnocen vliv liberalizace obchodu službami, který vyplývá z analýzy výše zmíněných zemí se zamýšlením se nad hrozbami a příležitostmi, která liberalizace obchodu pro rozvojové země přináší.
|
|
Marketing v hotelnictví
Hřibalová, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem první části této práce je shrnout teoretická východiska pro využití marketingu v hotelnictví. V druhé části pak tyto informace slouží k analýze marketingového mixu hotelu Atlantis Bahía Real, nalezení jeho silných a slabých stránek, stejně jako příležitostí a hrozeb. Poslední část práce je zaměřena na zformulování závěrů a doporučení pro zlepšení situace hotelu.
|
|
Kvalitativní analýza poskytovaných služeb v domovech pro seniory na Pelhřimovsku
Příhonská, Gabriela ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Kandilaki, Daniela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem poskytování kvalitních služeb seniorům a zároveň zjišťuje spokojenost seniorů v domovech důchodců. Téma diplomové práce je "Kvalitativní analýza poskytovaných služeb v domovech pro seniory na Pelhřimovsku". Cílem této práce je: Zmapovat kvalitu poskytované péče o seniory v domovech důchodců. Zjištění spokojenosti seniorů v domovech důchodců. Pro zjištění potřebných informací byl vytvořen anonymní dotazník, který byl předkládán jednotlivým seniorům, kteří pocházeli z Domova blahoslavené Bronislavy, Domova důchodců Humpolec a Domova důchodců Onšov.
|
|
Právní otázky reklamního trhu
Zima, Jiří ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Šťastný, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou product placementu v české marketingové praxi ve svetle možností současné právní úpravy poskytnuté smernicí 2007/65/ES. Vyjadřuje se k alternativám právní úpravy product placementu zákazu tak, jak funguje dnes, či liberalizaci s omezujícími podmínkami.
|
| |