Název: Právní otázky reklamního trhu
Překlad názvu: Legal Matters of Advertising Market - with Emphasis on Product Placement
Autoři: Zima, Jiří ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Šťastný, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: audiovizuální praxe; provozovatelé vysílání; rozlišitelnost produktu; směrnice o audiovizuálních službách; směrnice Televize bez hranic; spotřebitelé; teorie účinků; umísťovaná reklama; audio-visual praxis; broadcasters; consumers; Directive on audiovisual services; distinctiveness of the product; product placement; Television without Frontiers Directive; theory of the effects

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25853

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73486


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet