Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh obchodní strategie SBU
Polúch, Eduard ; Dočkal, Emil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zpracování návrhu obchodní strategie SBU. Práce obsahuje teoretické poznatky související s problematikou návrhu strategie a strategickou analýzu současného stavu SBU. Výstupem práce je zpracování a zhodnocení reálného návrhu obchodní strategie, který bude zároveň podkladem pro následnou implementaci.
Návrh opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku
Uhlířová, Jana ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Objasňuje pojmy oblasti konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Zkoumá společnost Mironet.cz, jež se specializuje na prodej zařízení informačních technologií, a analyzuje okolí podniku. Na základě analýz navrhuje opatření vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Horká, Lenka ; Mucha, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Posilování konkurenceschopnosti firmy se zabývá návrhem opatření pro kavárnu v centru Brna vedoucích k posílení její konkurenceschopnosti. Nejprve je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy a vyhodnocen dotazník spokojenosti zákazníků. Výsledky těchto analýz jsou následně shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných informací jsou navržena opatření, která by měla přispět ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Marketing Management of a Company
Hojstričová, Ivana ; Bielčiková, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master thesis focuses on analyzing the marketing management company Diplomat Dental Ltd. The aim of this work is to analyze the application of marketing management in the company and considering the facts suggest solutions that will lead to an increase in marketing activities and the total company running. The company is analysed from the internal and external aspect through marketing analyses as marketing mix, value chain analysis, SWOT analysis, SLEPT analysis and others.
Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie
Mácová, Romana ; Cikánek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza firmy a jejich konkurentů, ze které budou vytvořeny návrhy na změny primárně v marketingové strategii firmy tak, aby se zlepšila její konkurenceschopnost a došlo k upevnění pozice na trhu. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současné marketingové propagace a formulací návrhů na její zefektivnění.
Rozvoj konkurenceschopnosti firmy
Gregorová, Jitka ; Pokorný,, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti firmy se věnuje návrhu opatření pro hotel Arigone*** v Olomouci vedoucích k posílení konkurenceschopnosti. Opatření byla navrhnuta po prozkoumání údajů a analýz a vyhodnocení dotazníků, na jejichž základě byla nastavena SWOT analýza. Tyto návrhy zahrnují využití lokality hotelu, environmentální opatření, event marketing a balíčky pobytu.
Návrh opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Seďová, Michaela ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vysvětlení pojmů souvisejících s problematikou konkurenceschopnosti a marketingu. Analytická část využívá vybraných metod k rozboru vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V závěrečné části jsou na základě provedených analýz vysloveny návrhy a doporučení, které by podnik mohl následně využít za účelem zvyšování konkurenceschopnosti.
Konkurenční strategie firmy
Vyskočilová, Monika ; Stružková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie společnosti, která působí v oblasti prodeje šperků a hodinek. Práce analyzuje současnou situaci podniku, zkoumá faktory vnějšího prostředí, působící na podnik i jednotlivé procesy uvnitř podniku. Prostřednictvím cílů a nalezených konkurenčních výhod vede práce k návrhu konkurenční strategie a její implementaci v čase.
Corporate Competitive Strategy
Weberová, Martina ; Herman, Ján (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
The main goal of this thesis is to define factors, based on external and internal analysis, which affect potential success of actual manufacturing concern and design strategical recommendations, which offer evaluation and possibilities of future development to the company management. This thesis is divided into three parts – theoretical part, analytical part and project part. Basic terms, used methods and analyses of external and internal influences are described in the theoretical part. These methods are applied on the actual manufacturing concern in the analytical part. Suggested alternative solutions are described in the project part. The most suitable alternative is defined in the closure.
Návrh strategie firmy
Filoušová, Petra ; Marek, Tom (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současné situace firmy a jejich klíčových konkurentů. Obsahuje také návrh firemní strategie, která by vedla k udržení, případně posílení současného postavení společnosti na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.